• KAN SPOILERS BEVATTEN!




    Walkers:
    Needles
    Wanderings
    IamSherlocked
    gleggie
    Rollins
    Apocalyptic
    Delfino
    Vessel
    Effs
    RabidKiller
    Trees
    Resilience
    Quiver
    DualShock
    Fukari
    Aire
    Poussey

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    Op welke personage lijk jij uit ''The Walking Dead''

    RPG's:

    When the dead come knocking

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Trees --> Villainess

    Flazeda schreef:
    Kijkt er eigenlijk iemand naar de nieuwe Z-Nation?


    Ik ken het niet. Waar gaat het over? ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Ik ken het niet. Waar gaat het over? ^^


    Het is een Scy-fy original serie over zombies, het lijkt qua zombies en alles redelijk op TWD, alleen moeten ze iemand die ingespoten is met een experimenteel vaccin naar een lab proberen te krijgen. Ze worden begeleid door een man van de NSA (volgens mij?) die in zijn eentje op een basis op de zuid-pool of zoiets zit en vanaf daar toegang heeft tot van alles. Het is best leuk.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Het is een Scy-fy original serie over zombies, het lijkt qua zombies en alles redelijk op TWD, alleen moeten ze iemand die ingespoten is met een experimenteel vaccin naar een lab proberen te krijgen. Ze worden begeleid door een man van de NSA (volgens mij?) die in zijn eentje op een basis op de zuid-pool of zoiets zit en vanaf daar toegang heeft tot van alles. Het is best leuk.


    Oh, klinkt wel leuk! Misschien dat ik het ga kijken, nu TWD er niet meer op is. ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Flazeda schreef:
    Kijkt er eigenlijk iemand naar de nieuwe Z-Nation?

    Yup, ik kijk het af en toe. Qua verhaal en complexiteit van de characters komt het natuurlijk niet eens close bij TWD, maar goed: geef mij wat zombies en ik ben gauw vermaakt. Daarbij: ik mag Mack wel. :Y)


    ars moriendi

    Hoi. Ik ben nieuw en heb in een maand alle seizoenen gekeken. Oeps. Net de laatste aflevering gezien. Oh nee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Yup, ik kijk het af en toe. Qua verhaal en complexiteit van de characters komt het natuurlijk niet eens close bij TWD, maar goed: geef mij wat zombies en ik ben gauw vermaakt. Daarbij: ik mag Mack wel. :Y)


    Ja, het is zeker niet zo diepgaand als TWD, maar wel vermakelijk om naar te kijken.
    Doc en Citizen Z zijn toch wel mijn favo's, hahaha. Als ik naar Mack kijk, kan ik nooit vergeten dat hij in Twilight speelde.


    Your make-up is terrible

    Delfino > Nog wat usernames > TPose


    16 - 09 - '17

    Ik ben het ook eindelijk aan het kijken, ik ben nu eind seizoen twee en verslaafd.
    Ooit wil ik een fanfic over Daryl schrijven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Ik ben het ook eindelijk aan het kijken, ik ben nu eind seizoen twee en verslaafd.
    Ooit wil ik een fanfic over Daryl schrijven.


    Yes pleas x_x Ik heb nog geen enkele goede gevonden op Q en jij schrijft zo goed.


    Your make-up is terrible

    Wauw dat ik hier nu pas reageer. :')
    Ik heb alles gezien behalve de laatste paar afleveringen omdat ik lui ben.


    Because I love him, do I need another reason?

    Vikings schreef:
    Ik ben het ook eindelijk aan het kijken, ik ben nu eind seizoen twee en verslaafd.
    Ooit wil ik een fanfic over Daryl schrijven.

    Eigenlijk lees ik nooit fanfiction, maar een Daryl fanfiction van jou zou ik gwn niet kunnen weerstaan, haha :')

    Mag ik trouwens ook op de lijst? Ik heb seizoen vijf af c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Haha ik word er al helemaal enthousiast van. Als ik alles heb gezien ga ik het doen. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wie heeft er nog meer zin in volgende week? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brynjolf schreef:
    Wie heeft er nog meer zin in volgende week? :'D

    Me! En mijn mama, we kijken samen en ze is al zeker een maand bezig over hoe hard ze ernaar uitkijkt :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.