• KAN SPOILERS BEVATTEN!




    Walkers:
    Needles
    Wanderings
    IamSherlocked
    gleggie
    Rollins
    Apocalyptic
    Delfino
    Vessel
    Effs
    RabidKiller
    Trees
    Resilience
    Quiver
    DualShock
    Fukari
    Aire
    Poussey

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    Op welke personage lijk jij uit ''The Walking Dead''

    RPG's:

    When the dead come knocking

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Ik kom even het topic in vallen.

    Wat ik verwacht had was niet gebeurd — al kan het nog altijd komen met de randomheid in TWD — en dat was dan ook dat Rick helemaal zou gaan flippen en weer naar de oude Rick toe zou gaan. "This is no democracy!" Maar gelukkig heeft hij nu door dat sommige Alexandria mensen toch wel goed zijn. Ik had echt een killing spree verwacht of zo (en dan heb ik het niet over de zombies).
    Maar arme Carl though. Heel die kettingreactie was zo nerve wracking dat ik echt medelijden had met Rick. Het begon met Judith die met Gabriel meeging tot Carl die omdraaide met een zielige blik en een trieste 'dad'. Ik had niet veel met Jessie, maar damn... die was hard.
    Maar beseffen jullie allemaal wel dat dit eigenlijk door Carol kwam? Carol die zich even oppermachtig moest voelen en een kind bang moest maken. Ik ben dol op Carol, maar damnit bitch. You "killed" them. She "shot" Carl.
    En damnit. Show me Negan ok. Jeffrey Dean Morgan, I love that guy en ik ben toe aan een goede badguy. Sowieso Daryl met de rocketlauncher was geweldig en erg vermakelijk. Sasha's blik ook toen ze achter hem stond, we waren hier grappen aan het maken over hoe het leek alsof ze klaargekomen was. Ik heb trouwens wel gelezen dat Negan in de comics echt dol is op Carl? Ik ben benieuwd. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Oooh de nieuwe aflevering was zo goed! Ik zag hem op big screen, tijdens een Fox evenement. Had een prijsvraag gewonnen.
    ER WAREN WALKERS EN HET WAS GLORIOUS EN GOD JONGENS HET IS WEER BEGONNENNNN! Het begon echt met een knaller! Wat vonden jullie het meest schokkende moment?


    ars moriendi

    Oh, dat is echt een supergave foto! ^

    OMG YOU GUYS. DEZE AFLEVERING. JESUS IS EINDELIJK GEÏNTRODUCEERD EN RICHONNE IS FINALLY HAPPENING. Ik vond deze aflevering écht leuk — al was er natuurlijk niet zoveel actie als de vorige episode maar dat was te verwachten. RICHONNE FOR LIFE


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Jaaaa, it's happening! Ik root er ook echt al zo lang voor, hahaa!


    ars moriendi

    MaIfoys schreef:
    Oh, dat is echt een supergave foto! ^

    OMG YOU GUYS. DEZE AFLEVERING. JESUS IS EINDELIJK GEÏNTRODUCEERD EN RICHONNE IS FINALLY HAPPENING. Ik vond deze aflevering écht leuk — al was er natuurlijk niet zoveel actie als de vorige episode maar dat was te verwachten. RICHONNE FOR LIFE



    Ik had eerst zoiets van WTF IS HAPPENING?!! IS THIS REAL?

    TBH weet ik niet wat ik ervan moet denken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jongens, ik heb een prijsvraag gewonnen (ja, weer.. Ik heb echt een goede maand ofzo :'D ) en ik ga morgen head SFX make-up artiest en regisseur Greg Nicotero en de acteurs die Abraham, Eugene en Aaron spelen ontmoeten tijdens een speciaal fan event in Madrid. (: Hebben jullie nog vragen die jullie heel graag zouden willen stellen? Dan kan ik die meenemen met mijn eigen vragen en ze misschien ook op hen afvuren wanneer er tijd is.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Jongens, ik heb een prijsvraag gewonnen (ja, weer.. Ik heb echt een goede maand ofzo :'D ) en ik ga morgen head SFX make-up artiest en regisseur Greg Nicotero en de acteurs die Abraham, Eugene en Aaron spelen ontmoeten tijdens een speciaal fan event in Madrid. (: Hebben jullie nog vragen die jullie heel graag zouden willen stellen? Dan kan ik die meenemen met mijn eigen vragen en ze misschien ook op hen afvuren wanneer er tijd is.


    Wauw dat is echt geweldig! Wat moest je doen daarvoor? Oh, ik weet geen vragen maar ik zal er even over nadenken. ^^ Ik was vandaag trouwens Prison Break aan het kijken en ineens zag ik Michael Cudlitz (Abraham) voorbij komen (nog in zijn jonge jaren :'D).


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Wauw dat is echt geweldig! Wat moest je doen daarvoor? Oh, ik weet geen vragen maar ik zal er even over nadenken. ^^ Ik was vandaag trouwens Prison Break aan het kijken en ineens zag ik Michael Cudlitz (Abraham) voorbij komen (nog in zijn jonge jaren :'D).

    Let me know als je erop komt! (: Ik moest bedenken wat ik hen het liefst zou vragen en Fox koos uit alle inzendingen twee mensen die naar Madrid mogen. En jaaa, ik weet het, daar zat het schijnbaar ook in, hahaha. Je moet hem sowieso eens googlen en zien hoe hij eruit ziet zonder baard. Is een ander mens. :')

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 22:38 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Jongens, ik heb een prijsvraag gewonnen (ja, weer.. Ik heb echt een goede maand ofzo :'D ) en ik ga morgen head SFX make-up artiest en regisseur Greg Nicotero en de acteurs die Abraham, Eugene en Aaron spelen ontmoeten tijdens een speciaal fan event in Madrid. (: Hebben jullie nog vragen die jullie heel graag zouden willen stellen? Dan kan ik die meenemen met mijn eigen vragen en ze misschien ook op hen afvuren wanneer er tijd is.


    Hoe maak je een realistische baard? Heel rare vraag I know maar ik wil het graag weten voor een cosplay xD

    Je zou mij een enorme gunst doen!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Loved this episode. ^^

    Negan is gonna fuck shit up.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Comic spoilers en voor de aflevering van maandag

    In de trailer voor volgende aflevering kan je zien dat Carol Tobin kust. Dus misschien zal Caryl geen werkelijkheid worden. In de comic is Jesus gay, wat nou als ze Daryl aan Jesus koppelen? Er is al vaker in interviews gezegd dat Daryl misschien homo is, eentje die in de kast zit, wel te verstaan. Het zou eigenlijk best tof zijn naar mijn idee. Ik wil er eigenlijk een fanfic over schrijven of een rpg over doen, haha.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    ---

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 13:08 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mattel schreef:
    Comic spoilers en voor de aflevering van maandag

    In de trailer voor volgende aflevering kan je zien dat Carol Tobin kust. Dus misschien zal Caryl geen werkelijkheid worden. In de comic is Jesus gay, wat nou als ze Daryl aan Jesus koppelen? Er is al vaker in interviews gezegd dat Daryl misschien homo is, eentje die in de kast zit, wel te verstaan. Het zou eigenlijk best tof zijn naar mijn idee. Ik wil er eigenlijk een fanfic over schrijven of een rpg over doen, haha.


    Oeh, heb je een linkje naar die trailer? ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Stucky schreef:
    (...)

    Oeh, heb je een linkje naar die trailer? ^^


    Ik kan hem niet vinden. D:


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Kijkt er eigenlijk iemand naar de nieuwe Z-Nation?


    Your make-up is terrible