• KAN SPOILERS BEVATTEN!




    Walkers:
    Needles
    Wanderings
    IamSherlocked
    gleggie
    Rollins
    Apocalyptic
    Delfino
    Vessel
    Effs
    RabidKiller
    Trees
    Resilience
    Quiver
    DualShock
    Fukari
    Aire
    Poussey

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    Op welke personage lijk jij uit ''The Walking Dead''

    RPG's:

    When the dead come knocking

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Fuck this, komt mijn broer naar beneden: 'Ja Sylvie, wat een aflevering, Glenn is dead.". Great... NOT en waarom die spoiler?! Ik moest nog kijken. Laat ik hopen dat dit niet waar is!


    16 - 09 - '17

    Glenn is hier, Walker blokt shot


    Glenn is weg!


    Hij zit er echt onder.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 23:22 ]


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    You're right! Nu maar hopen dat het goed afloopt met Rick... Wie de fuck waren die mensen nou weer.
    En lol, hoe snel Daryl omdraaide toen hij die schoten hoorde. CAROL IS IN NOOOOD. -eigenlijk niet, maar hij wilt wel naar haar toe-


    Dat waren die Wolves! Die ook in Alexandria waren! Oh, als Rick ook was "doodgegaan". . .

    IK SCHIP CAROL EN DARYL OOK HEEL ERG. DIE HUG UIT SEASON FIVE TOEN ZE ELKAAR WEER TEGEN KWAMEN NA TERMINUS OMG. c: TOO CUTE.

    Ik had btw in de trailer van seizoen zes gezien dat Daryl ook nog ontvoerd gaat worden. . . Pff. can't handle this shit anymore.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik kan de spanning niet meer aan. (En zit nog één episode achter, maar heb al gehoord dat hij ver-schrik-ke-lijk spannend is.)

    [Stiekeme M.T.]


    A girl who wonders.

    Aah, ik vind 't wel beter dat hij niet dood is haha, I like him.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mayakovski schreef:
    (...)

    Dat waren die Wolves! Die ook in Alexandria waren! Oh, als Rick ook was "doodgegaan". . .

    IK SCHIP CAROL EN DARYL OOK HEEL ERG. DIE HUG UIT SEASON FIVE TOEN ZE ELKAAR WEER TEGEN KWAMEN NA TERMINUS OMG. c: TOO CUTE.

    Ik had btw in de trailer van seizoen zes gezien dat Daryl ook nog ontvoerd gaat worden. . . Pff. can't handle this shit anymore.



    Oh, ik zie nu dat het die Wolves waren die Morgan weg jaagde... Thanks for nothing! Volgende aflevering zal over hem gaan, meh.

    IKRRR ik ben ook een shipper, haha. DIE HUG.


    Your make-up is terrible

    Verdomme, het was nog waar ook. Ik hoop dat die ene op Glenn ligt. En Rick... hopelijk overleeft hij!


    16 - 09 - '17

    WSdF Tthat WAS GLENN, I'm fucking sure


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    WSdF Tthat WAS GLENN, I'm fucking sure


    OMG SAME

    En deze aflevering he, I liked it. c:

    "We're sorry"
    "Yeah, you're gonna be"

    yesss daryl


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Heeft iemand de nieuwe aflevering al gezien? Ik denk dat ik wel twintig keer naar mijn scherm heb geschreeuwd. :')
    Echt, wat een geweldige aflevering! Zeker het wachten waard.

    CARL. IK HAD HET VOORSPELD. Als het goed is wordt hij nu super badass — aangezien dat ook in de comics gebeurde. Voor één klein momentje dacht ik dat Rick per ongeluk Carl’s hand eraf zou hakken in plaats van die van Jessie. De dood van Jessie, Sam en Ron doet me vrij weinig aangezien ze er net een half seizoen in zitten. :')

    AND FATHER GABRIËL AND EUGENE. EINDELIJK. Ik vind ze nu echt meteen 1000000 keer zo leuk dan eerst. Eindelijk een beetje actie! En Daryl. I love him. Net zoals Abraham. Deze hele aflevering was gewoon boven mijn verwachting. ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Revenant schreef:
    Heeft iemand de nieuwe aflevering al gezien? Ik denk dat ik wel twintig keer naar mijn scherm heb geschreeuwd. :')
    Echt, wat een geweldige aflevering! Zeker het wachten waard.

    CARL. IK HAD HET VOORSPELD. Als het goed is wordt hij nu super badass — aangezien dat ook in de comics gebeurde. Voor één klein momentje dacht ik dat Rick per ongeluk Carl’s hand eraf zou hakken in plaats van die van Jessie. De dood van Jessie, Sam en Ron doet me vrij weinig aangezien ze er net een half seizoen in zitten. :')

    AND FATHER GABRIËL AND EUGENE. EINDELIJK. Ik vind ze nu echt meteen 1000000 keer zo leuk dan eerst. Eindelijk een beetje actie! En Daryl. I love him. Net zoals Abraham. Deze hele aflevering was gewoon boven mijn verwachting. ^^



    Fuck... Ik moet hem nog zien maar ik verwachtte dit dus al :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    Fuck... Ik moet hem nog zien maar ik verwachtte dit dus al :P


    Hahaha, had je onder de spoiler knop gekeken?

    Mijn hart brak trouwens echt toen Carl zich omdraaide en je al dat bloed zag. Vooral toen hij nog zei “dad,” en neerviel. Ik had eigenlijk altijd een hekel aan Carl maar de laatste tijd vind ik hem steeds beter. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Revenant schreef:
    (...)

    Hahaha, had je onder de spoiler knop gekeken?

    Mijn hart brak trouwens echt toen Carl zich omdraaide en je al dat bloed zag. Vooral toen hij nog zei “dad,” en neerviel. Ik had eigenlijk altijd een hekel aan Carl maar de laatste tijd vind ik hem steeds beter. c:




    Zelfs nu weer xD I am baaad xD
    Maar ik ga even koken en onder het eten even kijken.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Go Daryl! Go Daryl!

    But damn! Poor Carl...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jessie was toch wel een soort van mijn fave dankzij de actrice. En al wist ik dat het kwam, ik baal er wel goed van.


    Reality's overrated.