• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Feeling better






    ''Natuurlijk, al zeg ik je alvast dat ik zaterdag niks van alcohol ga consumeren.'' zegt Jace. Acuut verdwijnt mijn grote glimlach.
          'Wat ben je saai zeg,' grap ik en rol mijn ogen. Natuurlijk kan ik boos worden en haar verplichten alcohol te drinken, maar als ze dat niet wil, hoeft dat niet. Dan mag ze mij naar bed dragen, want ik kan wel een los avondje gebruiken. Dit weekend is er geen wedstrijd, dus nu mag de alcohol ook vloeien. Als Jace zegt dat haar vrouwenprobleempje niet helemaal was wat ik dacht, grijns ik breed. Ze sleurt me mee naar een tafeltje en plant zich boven op mijn schoot. Ik leg mijn handen op haar heupen en kijk vol trots om me heen. Iedereen mag zien dat Jace mijn vriendin is, ook al weet iedereen dat al lang. Ik kan het even niet laten om naar haar te staren als ze de kantine rondkijkt. Automatisch glimlach ik en ik doe niet de moeite om daarmee te stoppen als Jace terugkijkt.
          'Wat voor moois doe je zaterdag aan?' vraag ik grijnzend. 'Je weet hoe graag ik je in een kort jurkje zie met die benen van jou'
    Als Jace en ik samen zijn, zijn we onoverwinnelijk. Echter als we niet samen zijn, lijkt er een scheiding tussen ons te ontstaan. Hopelijk hoeft die scheiding niet te betekenen dat het klaar is tussen ons. Het wordt tijd dat ik haar vertel over mijn thuissituatie, maar eigenlijk wil ik dat niemand het weet. Wat als iemand het hoort? Iedereen denkt dat mijn leven perfect is en dat mag niet veranderen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 21:13 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JASON RYAN GRIMES
    ''Carry on wayward son.''
    Senior • Rich asshole •



          ''Ik wou eigenlijk zeggen nu, het klinkt alsof je nogal honger hebt,'' zei Cassandra met een licht lachje waarop ik ook even kort lachte. ''Ik ben alleen niet echt gekleed voor een 'date', in tegenstelling tot jou.'' Ik pruilde even mijn lip en vergrootte mijn ogen. ''Ik heb nog een jas in mijn kofferbak zitten, maar het zou vast geweldig zijn als ik daarmee de school binnen zou lopen.'' zei ik sarcastisch en haalde een hand door mijn haren. ''Maar nu is altijd goed, toch?'' –– ''Maar we kunnen nu gaan, als je wilt tenminste?'' Ik knikte en drukte weer op mijn autosleutel zodat mijn geliefde Range Rover zou ontgrendelen. Oh, wat hield ik van dit ding.
          ''At your service, madame.'' glimlachte ik en opende de kofferbak weer om mijn jas eruit te halen. Ik deed die weer aan en trok hem recht –– het voordeel van een kast vol hebben met tonnen aan pakken. ''Weet je een leuke plek?'' vroeg ik terwijl ik de kofferbak weer sloot en naar haar toeliep. Daarna opende ik de passagiersdeur en glimlachte. ''Ik moet me ooit eens als een gentleman ga gedragen, of niet soms?'' Mijn glimlach veranderde in een brede grijns en keek haar afwachtend aan. ''Date it is?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          ''Wat ben je saai zeg,'' zei hij grappend en rolde even zijn ogen. Ik rolde zelf mijn ogen en keek hem daarna weer aan. ''Heb je met nieuwe medicijnen.'' zei ik daarna –– het was half waar, maar dan ook weer niet. Een tijdje geleden had ik al nieuwe medicijnen gehaald voor mijn 'slaapprobleem', maar het waren eerder vitamines die me hielpen slapen. Ook al mocht ik daar geen alcohol mee combineren, dus het was waar –– soort van.
          ''Wat voor moois doe je zaterdag aan?' vroeg Finn met een grijns en ik rolde even mijn ogen. ''Je weet hoe graag ik je in een kort jurkje zie met die benen van jou,'' Ik grijnsde even en legde mijn armen op zijn schouders. ''Dat wordt dan maar een verrassing, of niet soms?'' Ik kon het niet helpen om me heel erg schuldig te voelen en beet daardoor op mijn lip, maar keerde me weer naar Finn toe. Misschien moest ik het hem vertellen? Nee, dan riskeerde ik alles en dat wilde ik niet. Het was alles of niets.
          ''Weet je waar ik zin in heb?'' Met een lichte glimlach keek ik mijn vriend aan –– vier jaar was echt lang, waarna ik even diep zuchtte. ''Een leuke, romantische date. Lekker cliché.'' grijnsde ik en schoof wat dichterbij hem. Ik zou het echt niet weten wat mijn leven zonder hem zou zijn en ik twijfelde vreselijk of ik het wel of niet moest vertellen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hadley 'Hale' Ayden Galloway
    Social Butterfly • 17



    Ietwat geamuseerd keek ik toe hoe Lucas' gezicht betrok bij mijn fake glimlach, echter liet ik dat natuurlijk niet zien. "Nou ten eerste ben ik al eens blijven zitten en ik wil niet graag nog een keer per jaar op deze school vastzitten, dus laat ik maar een beetje mijn doen door in ieder geval het huiswerk te noteren, het maken is een tweede ding. Ten tweede denk ik niet dat je het zou waarderen als ik met Gabriël voor je neus zou verschijnen of wel?" Ik slikte even en keek voor enkele seconden moeilijk — iedereen kende Gabriël, en nee dat wou ik zeker niet. "Je zou van school veranderen, zouden jullie of beter gezegd jij mij iets aandoen. Maar zielig dat je het niet alleen aan kan hoor, Lucas," zei ik dan dapper, alhoewel hij me nu wel wat bang had gemaakt. Zou hij zoiets echt doen? Bij hem wist je het nooit.
          "Ik had gedacht dat de sociale vlinder en good girl van de school wel haar agenda zou willen geven, maar okay blijkbaar had ik dat verkeerd gedacht." Ik beet even twijfelend op mijn onderlip — voordat ik van hem naar Owen keek, en weer terug. "Heb jij dan het huiswerk?" Mijn blik gleed vrijwel direct naar Owen, die zou het toch niet geven.
          "Het is niet zo moeilijk. Waarom blijf je niet even zitten? De kantine zit toch al propvol."
          Nee. Niet hij. Niet hier. Ik gaf Owen een beledigde blik, voordat ik zwijgend aan mijn brood begon te eten — en Lucas volkomen negeerde. Die had problemen, en Owen nam hem gewoon aan tafel. Wat n' feest. "Zeg Owen, wat doe jij zaterdag aan?" Ik vestigde mijn aandacht op mijn eten en Owen, gezien Lucas zonet bewezen had dat ik helemaal niet met hem moest gaan praten.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Overthinking everything






    Jace vertelt me dat ze zin heeft in een romantische date en op dat moment schiet me een geweldig idee te binnen. Ik plan een uitgebreide date voor Jace, maar daar mag ze niks vanaf weten. Daarom doe ik alsof ik dat idee verschrikkelijk vind.
          'Hmm,' reageer ik. 'Dat is niet echt nodig toch?'
    Ik weet dat ze me nu waarschijnlijk haat en ongelofelijk teleurgesteld is, maar zodra ze het resultaat zal zien, zal ze versteld staan. Ik zal haar tot in de puntjes verwennen zoals ze nog nooit verwend is. Romeo en Julia zijn er niks bij. Een diner, kaarsjes, rozen, muziek - alles zal erbij te pas komen. Hopelijk heeft ze het nog niet uitgemaakt omdat ik "weiger" haar mee uit te nemen op een romantische date.
          'We redden het toch ook wel zonder zo'n date?' zeg ik en leg spottend de nadruk op het woord 'date'. Hopelijk trapt ze erin, zodat de verrassing alleen maar groter is.
          Plots gaan mijn gedachtes weer uit naar mijn vader. Laatst had hij een vrouw mee naar huis genomen - of noem het maar eerder een jonge vrouw. Ze was misschien tien jaar ouder dan dat ik was, terwijl mijn vader al aardig op leeftijd was. Hij had de gladde praatjes van de Montgomery familie meegekregen, dus dat zal de reden zijn gewenst. Toen heeft hij me het huis uitgetrapt, omdat hij "alleen wilde zijn". Toen stond ik onverwachts op Kyros' stoep, zeggend dat ik ruzie had gekregen met Jace. Op dat moment loog ik alles bij elkaar, hopend dat ze het zouden geloven. Ik hoop maar dat dit nooit uit zal komen, want ik wil niet liegen - tegen beiden niet. Maar is het het waard om het van mijn vader te vertellen? Wat zullen ze wel niet van me denken? Als het hierbij blijft, heeft hij nooit daadwerkelijk iets verkeerds gedaan. Hij heeft me immers nog nooit aangeraakt toen hij dronken was. Zo erg is het dus nog niet, toch?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 9:59 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cassandra 'Cass' Jordan West

    Popular || Outfit



    ''At your service, madame.'' glimlachte hij nadat hij de auto had ontgrendeld en ik duw mezelf zachtjes van de auto waar ik tot nu toe de hele tijd tegen leunde. ''Weet je een leuke plek?'' vroeg hij ondertussen, waarna hij naar me toe liep en de deur aan mijn kant opende. Nonchalant haalde ik mijn schouders op, ''Bij Tony is het eten altijd goed.'' antwoord ik waarna ik naar hem glimlach. Ik kijk naar de open deur en stap dan in. ''Ik moet me ooit eens als een gentleman ga gedragen, of niet soms?'' zei hij en ik zie de brede grijns op zijn lippen. ''Date it is?''. ''Mhm, klopt,'' zeg ik en buig naar hem toe om een kus op zijn wang te drukken. ''Je doet het goed trouwens.'' zeg ik en geef hem een speelse knipoog.
    Ik doe mijn gordel vast en haal weer een hand door mijn haar. Uiteindelijk besluit ik het maar over een schouder te leggen. Mijn telefoon stop ik weer in een vak van mijn tas, die ik bij mijn voeten leg. ''Mijn ouders zijn vanaf vrijdag beide op zakenreis, kom je langs voor het weekend?'' vroeg ik hem en ik kijk hem weer aan. Wat nu een stuk makkelijker was sinds we op dezelfde hoogte zaten. Het was niks ongewoons tussen ons, we bleven zo vaak bij elkaar als het goed uitkwam. Ik wacht af op zijn antwoord en draai ondertussen een van mijn lokken om mijn vinger.


    El Diablo.


    Brad Aaron Wilson

    "Hey Brad!" grijnsde Riley en ze trok mij in een korte knuffel. Ik grijnsde. Riley maakte de maandagen weer goed. "Nou, ik botste per ongelijk tegen hem aan en hoewel ik dacht dat hij kwaad ging reageren was dat dus totaal niet zo en ja wat verbaasd stond ik daar en vroeg hij plots mijn naam en ..." ratelde Riley als antwoord op mijn vraag en ik trok mijn wenkbrauwen op. "Jeez girl, slow down," zei ik overdreven, terwijl ik mijn handen omhoog hield. Riley kuchte even. "Nou het punt is, Finn heeft zaterdag een feestje en ik mag komen! Dus wat zeg je ervan ga je mee zaterdag? Je moet wel anders word het echt saai zonder je." Een grote glimlach versierde Riley's gezicht. Zelf kon ik er niet zo om lachen. "Wat denk je zelf?" vroeg ik, terwijl ik haar met grote ogen aankeek. "Wil je me dood hebben ofzo?" vroeg ik. Ik naar een feest naar Finn. Het klonk nu al als een rampscenario. We konden elkaar niet luchten of zien. Riley haakte haar arm in de mijne en samen liepen we naar tafeltje. Het was maar goed dat Riley zo klein was, anders leek ik wel een kabouter zo. Terwijl ik nog steeds in mijn hoofd aan het nadenken was over het belachelijke, maar goed bedoelde voorstel van Riley, werd ik wakker geschrokken door haar stem. "Trouwens, waar was je vanochtend?" vroeg ze en ze trok een quasi verdrietig pruillipje. "Oh, begin er maar niet over," zuchtte ik. "Ik moest weer eens werken tot halverwege de nacht." Ik begon gelijk weer te gapen bij het idee dat ik zo laat was gaan slapen. Ik trok Riley aan een tafeltje en ging zelf tegenover haar zitten.
    "Maar, nu even belangrijkere zaken! Wat ga je aantrekken zaterdag?" vroeg ik enthousiast.


    Tell me about it, stud.


    Benjamin George O'Donnel




    Met nog lichte blosjes op haar wangen keek Jess me schuin aan en trok even een pruillipje terwijl ik me aan het omkleden was. "Daar gaat mijn mooie uitzicht," Zuchtte ze nog voordat ze me liefdevol terugkuste en haar armen om mijn nek sloeg , een giechel verliet haar verleidelijke lippen en kort haar hoofd schuddend giechelde ze even "Nee jij bent geweldig Benji," haar woorden deden me glimlachen en een korte kus op mijn lippen liet me kort genietend mijn ogen sluiten, echter was het maar voor een korte tijd want Jess begon zich ook uit te kleden. "Hoewel je er geweldig uitziet in je pakje vind ik je zonder ook beeldig weet je." grijnsde ik waarna ik rustig toekeek hoe ze naar me toe liep en een zacht lachje verliet mijn lippen toen ze bezig was met mijn haren weer een beetje in model te krijgen en de giechel die haar lippen verliet deed me even denken wat ik zonder haar zou moeten. Telkens als het minder ging in onze relatie voelde het wel degelijk al een leeg gat en zocht ik dan ook iemand die dat op kon vullen en uiteindelijk wees alles weer terug naar Jess. Pas toen haar zachte stem weer te horen was werd ik wakker uit mijn gedachten "Zeker, ik heb nu nogal honger, jeetje dat de tafel niet kapot is. Goede kwaliteit bureau toch maar weer," giechelde ze en ik kon het ook even niet laten om zacht te lachen "Zo dat is alweer wat beter." zei ze nadat mijn haren weer goed zaten en ik grijnsde even bij het zien van haar plagende knipoog. Haar bruine lokken die overigens ook best warrig zaten deed ze in een hoge staart "Zo kom je dan handsome?" vroeg ze en onze handen zaten weer in elkaar en ik vlocht mijn vingers met die van haar samen waarna we het lokaal verlieten en richting de kantine vertrokken. "Weet je, ik denk dat ik ook al weet wat ik ga aantrekken voor dat feest." grijnsde ik "Weet je nog dat hemd die ik met het kerstbal droeg? dat met een zwarte broek en misschien zo'n fancy bowtie." grijnsde ik , die avond had ze letterlijk de kleren van mijn lijf afgerukt. Hand in hand kwamen we de kantine binnen en zocht ik ons vast plaatje uit en trok Jess dicht tegen me aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          ''Hmm,'' Ik keek hem even aan en wachtte geduldig op zijn antwoord op mijn voorstel. ''Dat is niet echt nodig toch?'' Mijn moed zakte weer in mijn schoenen, maar dat liet ik echter niet zien aan hem. ''We redden het toch ook wel zonder zo'n date?'' Ik pruilde even mijn lip en keek hem smekend aan. ''Ah kom op, het is leuk. Dit hebben al lang niet gedaan en weet je wel hoe lang we een relatie hebben?'' Mijn ogen doorboren de zijne en keek hem met een lichte grijns aan.
          ''Al vier jaar, Finnie.'' Vier jaar geleden zat ik niet eens in het cheerleaderteam, en dat was zeker een tijd geleden. Gelukkig was hij op dit moment niet meer chagrijnig en kon ik normaal met hem praten –– iets normaler dan vanochtend toen hij nogal grumpy was. Een diepe zucht verliet mijn lippen en streelde met mijn vlakke hand op zijn wang. ''Wat voor waardeloos 'vriendje' neemt je niet op een date?'' Ik tuitte even mijn lippen en schoof nog dichterbij, voor zover het kon en zette mijn voorhoofd tegen de zijne. Daarna liet ik mijn lippen boven de zijne zweven, maar dan zo dat ze nog net niet raakten. ''Weet je het héél zeker?'' fluisterde ik en wist dondersgoed dat de hele kantine nu mee zou kunnen kijken, maar ik wilde even een goede tijd spenderen met Finn. Dat miste ik namelijk het meest van alles.


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Riley Samantha Knox




    Brad zijn glimlach maakte me helemaal vrolijk, al verdween deze gauw toen ik over het feestje begon "Wat denk je zelf?" vroeg hij me met grote ogen en ik keek hem even beteuterd aan. "Ah kom op, er zullen zoveel mensen gaan die enkel willen feesten." probeerde ik nog hoopvol. Daarbij al er iemand rot tegen Brad zou doen dan mochten ze er zeker van zijn dat ik hen er eens goed op zou aanspreken. Niemand kwam er zomaar aan mijn beste vriend en al zeker mochten ze hem geen pijn doen.
    Ik besloot het onderwerp maar te veranderen, maar dat leek ook niet van pas te zijn. "Oh, begin er maar niet over," zuchtte hij en vragend keek ik hem aan. "Ik moest weer eens werken tot halverwege de nacht." vertelde hij me en ik keek hem even medelijdend aan. Arme Brad, het was niet gezond voor hem om zo laat nog te werken. Toen we samen aan het tafeltje zaten keek Brad me toch nieuwsgierig aan. "Maar, nu even belangrijkere zaken! Wat ga je aantrekken zaterdag?" zijn enthousiasme deed me meteen weer glimlachen en ik dacht even na. "Nou er is een dresscode met Black and White geloof ik, dus misschien die zwarte jumpsuit, weet je nog?" vroeg ik hem met een glimlachje, ik hield van die jumpsuit hij paste goed om mijn lichaam en had wel wat stoers over zich heen. "En jij?" grijnzend keek ik hem aan, gezien hij nieuwgierig leek wilde dat vast zeggen dat hij mee ging met me.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashion geek || 12th grade

    Ik glimlach even wanneer Benjamin zijn vingers met de mijne verstrengelt en ik kijk even naar hem om met een verliefde blik; want ondanks al onze ups en downs geef ik zielsveel om Benjamin en ik mis hem dan ook verschrikkelijk als ik hem weer eens kwijt ben vanwege een stomme ruzie. Als ik hem in die periodes dan ook zie met een ander meisje, girl, dan ben ik pislink en stik jaloers. Ik zou vanalles doen om Benjamin dan weer terug te winnen, hoe zielig dat ook mag klinken. Zelfs flikflooien met Gabriël zou op het lijstje van wanhoopsacties staan, en dat zegt heel wat. Nee maar echt, Benjamin is een heel leuke jongen, qua uiterlijk zeker maar ook qua innerlijk - bijvoorbeeld complimentjes die hij me geeft, om een één of andere reden betekenen die ontzettend veel voor me. Zoals toenet toen hij me beeldig noemde in mijn cheerleader pakje maar ook zonder. Sommige mensen zouden dat smerig vinden of slijmerig, maar ik vind het lief. Ik word uit mijn gedachten gehengelt door de nog redelijk hese stem van Benjamin en ik kijk weer even om naar hem.
    "Weet je, ik denk dat ik ook al weet wat ik ga aantrekken voor dat feest," zegt hij dan grijnzend en ik kijk hem met grote, nieuwsgierige ogen aan. "Weet je nog dat hemd dat ik met het kerstbal droeg? Dat met een zwarte broek en misschien zo'n fancy bowtie." deelt hij met een grijns mee en ik begin spontaan te glimlachen en knik enthousiast. Benjamin is vanzichzelf echt al ontzettend knap, op alle manieren die je - je kan bedenken, maar toen hij dat droeg op het kerstgala... Laten we het erop houden dat we het erg gezellig hebben gehad die avond, mede doordat ik hem bijna letterlijk had besprongen.
    "Ja doe! Please," zeg ik en kijk hem even met twinkelende ogen aan. "En die bowtie natuurlijk ook. Ben je net een wandelend cadeautje die ik kan uitpakken," voeg ik er plagend aantoe en knipoog naar hem. Intussen zijn we de propvolle kantine alweer ingewandeld en ik laat me door hem meetrekken naar ons vaste tafeltje. Eenmaal daar zakt hij neer op de lange bank en hij trekt me dicht tegen zich aan waardoor ik even giechel. Wanneer ik een zijdelingse blik op zijn hals werp moet ik nog een keer giechelen gezien mijn zuigzoen net boven zijn shirt uitsteekt en ik streel er even over heen met mijn vinger.
    "Staat je mooi hoor," zeg ik plagerig voordat ik wat op zijn schoot kruip - waardoor mijn benen aan weerskanten van zijn lichaam zitten - en een lange, vurige zoen op zijn lippen druk. Dat we midden in de kantine zitten en iedereen ons kan zien boeit me niet eens, we staan toch bekend als dat ene kleffe stelletje dat niemand meer volgt. Een gejoel stijgt op van de tafel naast ons en ik kijk even op en zie dat er een groep jongens aanzit die ons gadeslaat. Ik kantel mijn hoofd even en kijk hun glimlachend aan voordat ik me weer tot Benjamin richt en hem weer een korte kus geef.
    "Hey ik haal wel even eten voor ons, het gebruikelijke neem ik aan?" vraag ik terwijl ik liefkozende kusjes op zijn kaak druk, hem vervolgens vragend aankijk en wat beweeg op zijn schoot.

    Lucas 'Luke' Isaac Hughes || Badboy and secret musician || 12th grade

    Bij mijn opmerking zwijgt ze opeens waardoor ik vanbinnen even minzaam moet lachen, daar had ze dus niet echt van terug. Haar moeilijke gezicht maakt het voor mij alleen maar amuzanter en ik wacht geduldig op een antwoord terwijl ik even naar Owen kijk die zich wijs afzijdig houdt van dit gesprek.
    "Je zou van school veranderen, zouden jullie of beter gezegd jij mij iets aandoen. Maar zielig dat je het niet alleen aan kan hoor, Lucas," zegt ze dan uiteindelijk, ze probeert het dapper te zeggen maar de angst kan een blinde nog zien in haar ogen. Ik lach even schamper, iet echt onder de indruk van haar woorden en kijk haar schuin aan. Ook al kan ik niet ontkennen dat Hale niet erg aantrekkelijk is, vind ik haar karakter tot nu toe echt vies tegenvallen, waarom mag iedereen haar ook alweer? Ze zegt nu namelijk doodleuk dat ik het niet alleen kan, nieuwsflits: ik heb mijn hele leven al mijn eigen boontjes moeten doppen. Ach ja, niemand weet van mijn geschiedenis eigenlijk iets af dus het haar erg kwalijk nemen kan ik ook niet.
    "Het valt me mee dat je niet wegrend, zoals velen doen," merk ik dan maar droog en semi-sarcastisch op waarna ik me richt tot Owen, hij ks een goede gozer, ook al verschillen we in alle opzichten van elkaar, behalve dat we allebei actief testosteron aanmaken. Wanneer ik hem vraag naar het huiswerk knikt hij even waardoor ik ook knik, kijk, Owen gaat tenminse niet zeiken en vragen naar mijn patronen, ik tegenstelling tot iemand anders hier binnen een straal van één meter - ik kijk echt niet naar Hadley.
    "Het is niet zo moeilijk," zegt hij dan eerst en ik knik terwijl ik mijn boek erbij pak en de eerste opgave bekijk. "Waarom blijf je niet even zitten? De kantine zit toch propvol." ik kijk even om me heen en knik dan voordat ik het gezicht zie van Hale die boekdelen spreekt.
    "Ik denk dat ik graag van je aanvod gebruik maak," deel ik dan mee en doe mijn best Hale niet vol uit te lachen. Ik ga wat onderuit zitten en besluit maar eens naar mijn wiskunde te kijken. De eerste opgave ziet er nogal makkelijk uit, het lijkt net op een 1+1=2 som maar dan met x'en en y'en. Na nog geen minuut weet ik het antwoord al en ik kijk even naar Owen.
    "Klopt het dat dit het antwoord is?" vraag ik dan nonchalant en laat het schrift aan Owen zien. Ja mensen denken vaak dat ik een leeghoofdige sukkel ben die altijd stoned in de klas zit. Dat tweede klopt, dat eerste niet bepaalt. Ook al doe ik geen zak voor school heb ik wel degelijk hersenen, ik bedoel, ik ben nu toch echt een senior met slechts een keer doubleren en dat heb ik te danken aan mijn luiheid. Nee mensen moeten stoppen met mij onderschatten.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 9:39 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Nathan Cole Parker



    "Footballers doen niet aan drugs, en ik krijg het niet voor niks. Maar prima, als jij het wilt. Woensdag tot vrijdag wil ik zeventig dollar hebben, en als je het tot die tijd niet hebt — heb je een probleem. Ik moet het ergens vandaan halen en die waar ik het vandaan haal, zijn niet blij als er geen geld komt." Hij glimlachte vreselijk nep en toen de bel ging stond hij op en ik schoof mijn stoel naar achter. "Onthoud, woensdag tot vrijdag. Je weet me vast te vinden," zei Gabe vervolgens spottend en ik schudde mijn hoofd. Zeventig euro? En als hij zich als een wijsneus besloot te gedragen dan kon ik dat ook. Nadat ik hem uit de klas had nagekeken zuchtte ik en gaf Ira een korte blik toen hij over mijn cijfer begon.
    ''We gaan lekker, Nathan. Top cijfers, hier zal Coach zeker blij mee zijn.'' Hij hield zijn blaadje in de lucht en ik zag dat er een smiley naast was getekend wat toch een korte glimlach op mijn gezicht toverde. ''Met mijn smiley in ieder geval wel.'' Ik stond ook op en vervolgde mijn weg naar de kantine, mijn humeur was akelig verpest door Gabe die het weer vertikte om normaal te handelen. Daar was hij toch voor.
          Toen Ira mij op mijn schouder klopte keek ik op en stond ik na een tijdje ook op, de docent keek me kort aan maar ik liet duidelijk merken dat ik totaal geen zin had in een 'boost-jezelf-op' preek. Ik vervolgde mijn weg richting de kantine en zag enkele bekende gezichten maar plofte uiteindelijk toch op mijn oude vertrouwen plek bij Ira. ''Hey, guys.'' Als ik opkijk zie ik Hale en ik kan een korte glimlach forceren. ''Hey, Ira ik zat te denken, zou je misschien bijles willen? Ik zou het je namelijk met plezier willen geven.'' Ik keek de jongen naast mij verbaasd aan, hij en bijles? ''Ik weet het, een beetje een random vraag, maar denk er maar over na, je weet me te vinden.'' Ik lachte kort en keek weer naar de tafel die veel interessanter leek dan de rest van de kantine, hoe kwam ik aan zeventig euro in vier dagen? Ik werkte niet en stelen werd lastig.
    Toen ik de brandende blik van Ira op mij gericht zag haalde ik een wenkbrauw omhoog, zijn hazelnoot kleurige ogen leken je ziel aan te staren. ''Dude, ik heb zo iets slechts gedaan.'' De woorden toverde een grijns op mijn gezicht en ik kwam iets overeind, ''vertel op? Zo slecht kan het niet zijn. In ieder geval niet slechter dan mijn drie en een half voor wiskunde. Stel je voor, straks mag ik niet meer spelen.'' Hetzelfde gold tevens voor Ira maar het zat mij vreselijk dwars aangezien ik nog streefde naar mijn doel als quarterback. Ik volgde zijn blik richting de deuropening waar Finn en Riley stonden en hoe Riley vervolgens werd ingeruild voor Jace. ''Gaat het over Finn? Ik bedoel, een sappige roddel kan ik altijd waarderen.'' Ik haalde vervolgens een hand door mijn haren en bekeek mijn spiegelbeeld in mijn telefoonscherm voordat ik de jongen voor mij weer aankeek.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Teasing Jace






    ''Ah kom op, het is leuk. Dit hebben al lang niet gedaan en weet je wel hoe lang we een relatie hebben?' zegt Jace en ik voel me van binnen een beetje schuldig. Maar het is niet leuk als ik het geheim verklap, dan is het effect er vanaf. Dus voor nu moet ik even de klootzak uithangen - alsof ze dat nog niet gewend is van me.
          'Al vier jaar, Finnie' Dat is al een behoorlijke tijd. Vaak wordt er aan me gevraagd hoe ik het volhoud als zeventienjarige jongen en dan ook nog de Quarterback van de school. Simpel, ik heb geen andere meisjes nodig in mijn leven. Wat moet ik met anderen als de perfecte vriendin voor me zit? Helemaal niks. Jacelyn weet dat ik altijd trouw aan haar zal blijven en ik weet dat zij altijd trouw aan mij zal blijven.
          ''Wat voor waardeloos 'vriendje' neemt je niet op een date?' vraagt Jace en komt dicht bij me hangen. Ik grijns.
          'Dit waardeloze vriendje,' antwoord ik stug. 'Ik zie er het nut gewoon niet van in. We zijn toch gelukkig zo, of niet?'
    Het voelt niet goed om haar zo voor te liegen, maar uiteindelijk zal ze het wel begrijpen. Heel de kantine kan van ons meegenieten, maar dat boeit me helemaal niks. Het kan me niet schelen wat al die losers van me denken. Ik zal uiteindelijk aan de top van de wereld eindigen en zij zullen ergens benden voor me werken.
          'Jace, ik moet je iets vertellen' zeg ik dan plots, maar eigenlijk zakt de moed me meteen weer in de schoenen. Ik kan haar niet vertellen over mijn vader, wat zou ze wel niet van me denken? 'Nee, laat maar trouwens'

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 11:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          ''Dit waardeloze vriendje,'' antwoordde hij en ik zuchtte diep. Dit had waarschijnlijk toch geen nut meer, maar het was toch altijd te proberen. ''Ik zie er het nut gewoon niet van in. We zijn toch gelukkig zo, of niet?'' Ik ging weer normaal zitten en rolde even mijn ogen, zuchtte en schudde mijn hoofd. ''Dat is het leuke van een relatie hebben, dan kan je tenminste zonder enige gênante momenten normaal op een date gaan.'' verklaarde ik en haalde mijn schouders op.
          ''Jace, ik moet je iets vertellen'' Ik fronste even en keek hem daarna aan. ''Ja?'' Mijn lip plantte ik in mijn onderlip en keek hem verward aan, wat moest hij me in hemelsnaam vertellen? ''Nee, laat maar trouwens'' Ik zuchtte en pakte zijn schouders vast. ''Finn,'' begon ik en keek hem doordringend in zijn ogen aan. ''Je weet dat je me alles kan vertellen.'' Tot een tijdje geleden luchtte ik mijn hart bij hem, maar dat is weer verminderd. Misschien ging ik toch Kyros' advies opvolgen en toch wel wat zachtaardiger voor hem zijn. Daarbij had ik nog geen flauw idee naar welke universiteit hij ging en we elkaar misschien na onze diplomauitreiking nooit meer zouden zien. ''En dat meen ik.'' zuchtte ik en haalde mijn hand door zijn haren, waarna ik even kort glimlachte. ''Het is namelijk niet dat ik je ga uitlachen of veroordelen,''


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Annoyed

          Zoals gewoonlijk vlucht ik naar de enige plaats in deze school waar ik me op mijn gemak voel; het muziek lokaal. Ik haal een sleutel tevoorschijn die ik gekregen heb om hier in dit lokaal te kunnen oefenen met mijn bands. Het is niet helemaal de bedoeling dat ik hier komt als er geen repetitie is, maar dat heeft me nooit echt gestopt.
          De deur valt achter me dicht en ik druk op de lichtknop die de ruimte vult met een fel geel, ongezellig TL-balk licht. Ik haal mijn mobiel tevoorschijn en zucht.
          'Sorry, Finn, maar dit ga ik mezelf niet aandoen.'
         
    "Ik kom zaterdag niet, sorry mate. Have fun and don't do anything I wouldn't."

          Ik druk op verzenden en laat me op een stoel zakken. Ik haal één van de school gitaren van de standaard en stem de snaren op mijn gemakje terwijl ik mijn gedachten laat stromen. Ik heb absoluut geen zin in drama, maar wetende dat iedereen die ik niet wil zien er gaat zijn - Jacelyn, Cassandra, Benjamin - is het voor mij gewoon geen goed idee om te komen. Een zucht rolt over mijn lippen en ik sla een paar snaren om te kijken of de gitaar goed klinkt. Met één hand haal ik uit mijn tas wat brood en mijn voet zet ik op de stoel voor me om vervolgens - met een broodje in mijn mond - de eerste noten van "Let It Be" van de Beatles te spelen. Oude klassiekers, dat is precies wat ik nodig heb op deze moedeloze maandag ochtend.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.