• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil een vakantieliefde. Gewoon een tijdelijke scharrel die je daarna nooit meer ziet. Ik heb voorlopig geen zin meer in dat vriendjes-gezeik.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Parada schreef:
    Ik wil een vakantieliefde. Gewoon een tijdelijke scharrel die je daarna nooit meer ziet. Ik heb voorlopig geen zin meer in dat vriendjes-gezeik.

    Ik begrijp je. :')


    Pretty is just a pretty word.

    Het is echt een hele lange tijd geleden sinds ik zó fucked up sacherijnig was. Ik wil iets, of iemand, kapot gooien.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Eindelijk een shitload posters van de muur gehaald. Het doet even pijn, maar na 9 jaar ben ik eigenlijk wel goed klaar met Johnny Depp. :')


    Caution first, always.

    Je bent irritant. Ga weg ofzo.


    26 - 02 - '16

    Nooh, gewoon nul reacties op mijn RPG. Niet zo'n goed idee, dus.


    Your make-up is terrible

    De shuffleknop op YouTube doet het niet meer (no_chears)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik wil niet eten. Ik wil in bed blijven en wegrotten. Gewoon weg van alles zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ouderwets much, solliciteren via de post.. wat zet ik ooit in een stagesollicitatie voor de DA/Jacob Kampst?

    Oh fuck. Ik moet een video cv gaan maken en als ik iets eng vind, is het wel om gefilmd te worden. Kan ik dit niet gewoon overslaan? Please? :c


    26 - 02 - '16

    I wanted to be a bird today.


    kindness is never a burden.

    Ik ben een pyromaan, een psychopaat, en een kunstenaar. Kortom, ik ben gewoon een beetje krankzinnig en gestoord. Maar ik hou ervan.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn benen doen zoveel pijn. D:


    Your make-up is terrible

    Lonely.


    Ik weet niet meer waar ik ook alweer allemaal voor moest schrijven. D:


    Your make-up is terrible