• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Paniek/eet aanval. Yes. Het is weer zover.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I wish I was pretty


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nobody sees.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Now I know what kind of friend you are.


    You don't miss me


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oeps. Chocoladereep nu al op x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oh my. Waarom ga liegen dat je naar een ek bent geweest? Vriend, je hebt nooit iets gepresteerd en dan ga je op school liegen dat je op een ek gestaan heb. Echt triest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Havilliard schreef:
    You don't miss me


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    If I were 18 and I had whiskey, I would totally be drinking that right now.


    kindness is never a burden.

    De enige reden waarom ik nog niet opgegeven heb, is omdat ik eerst nog al mijn dromen achterna wil gaan - en ik op Hawaii wil sterven met een alcoholische cocktail maar ik nog niet genoeg geld heb voor een ticket en ik mag nog geen alcohol drinken.
    Zwaar leven dit. Zwaar leven.

    Dat moment dat je gaat doordenken over het woord Cocktail, dan weet je dat het tijd is om te gaan slapen.
    Een lul met een staart. Brr.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nou maar hopen dat de tandarts er vandaag wél gewoon is en ik niet weer vroeg mijn bed uit en erheen moest voor niets.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben er zo- zo- zo zat van dat je ongeveer elke dag om 8/10uur op de stoep staat met je twee hyperactieve kinderen..
    Als ik jou was, zou ik het vreselijk vinden om elke dag weer uren bij mijn ouders te zitten en hun tijd te verspillen omdat ik mijn eigen kinderen niet kan vermaken.

    Waarom hebben ze in godsnaam hun werk niet gewoon afgemaakt toen ik niet thuis was, zoals de bedoeling was? Nu heb ik migraine en last van m'n stofallergie. Wat een feest.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik word zó gek van die onrealistische verhaallijnen. Een of andere doodenge bokser is niet lief en schattig omdat zijn heilige vriendin de maagd anders begint te janken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Parada schreef:
    Ik word zó gek van die onrealistische verhaallijnen. Een of andere doodenge bokser is niet lief en schattig omdat zijn heilige vriendin de maagd anders begint te janken.


    Is dat niet die over—hypte fanfic?


    Feel the fire, but do not succumb to it.