• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Why did you leave me? I can't function without you.


    kindness is never a burden.

    summertime sadness. jemig gelukkig snapt Lana mijn gevoelens maar ugh ik heb zelfs niet iemand om de laatste keer te zoenen voordat ik afscheid neem want niemand geeft een fuck om mij. gelukkig gaat het verder lekker


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Argh, ik kan níét vinden hoe dat lichaamsdeel/bot heet.. Als ik op slaap of tempel zoek krijg ik niet het goede en ik heb geen idee hoe het anders heet of hoe ik het beschrijf.
    Iemand die weet hoe dat deukje tussen je ogen en oren heet (aan de zijkanten van je hoofd) ?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 23:46 ]

    Digame schreef:
    Argh, ik kan níét vinden hoe dat lichaamsdeel/bot heet.. Als ik op slaap of tempel zoek krijg ik niet het goede en ik heb geen idee hoe het anders heet of hoe ik het beschrijf.
    Iemand die weet hoe dat deukje tussen je ogen en oren heet (aan de zijkanten van je hoofd) ?

    Volgens mij is dat gewoon je slaap, toch?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Super dag gehad! Nu lekker slapen (:


    -

    Half 8 opstaan is veel te vroeg als je te laat bent gaan slapen. Maar het was het wel waard!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 8:16 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil nieeet. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ennn ik zit drie uur in de trein. Maar het is het waard. ^^

    Fuck die Clear Blue reclames op youtube. Die maken me honds ongelukkig...

    Anders was ik nu onderweg naar onze eindbestemming ://. Gelukkig gaan we morgen wel op tijd weg.

    Why can't you just let me sleep.


    kindness is never a burden.

    Stop met zeuren en zeveren.


    26 - 02 - '16

    Wanneer je een leuk verhaal tegenkomt. Maar het over One Direction gaat, het Nederlands geschreven is en wat de personages in het gebrekkig Engels spreken. Zonde van de verhaallijn.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 14:55 ]

    Because who's going to give a single shit about it if I'm dead? I don't think many people will. Not for real, at least. If I would just dissapear from Earth, people will maybe think about it for a day. Maybe even two. But after that they probably won't give a shit anymore and just forget about me.
    I would forget about me. I'm not that special.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    My energy is being drained


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.