• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Heck yes, everyone's gay. En dat is niet eens wilde speculatie, maar keiharde canon, omfg, haha. "Ugh. All this boy kissing." Americaaa :Y) Man, alles wat ik hierna lees zal teleurstellend zijn.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 21:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Altijd leuk als iemand je als eerste benaderd ipv dat jij hun steeds als eerste benaderd. <3


    -

    Ballard schreef:
    Altijd leuk als iemand je als eerste benaderd ipv dat jij hun steeds als eerste benaderd. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kom jullie allemaal vangen in één gigantische knuffel. Kijk uit. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Facebook kan soms pijnlijk zijn..


    Ik wil een tuin vol egels

    I sang and, for a moment, it was like someone else was singing with me.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    There's a million things
    I will say to you my friend
    If I can
    But till than
    So goodbye to the ones we loved
    Should you need to rest
    And a sense of belonging
    And that never ends
    But I'll always be hoping
    That one day I'll see you again

    Niet gedacht dat ik dat nog zou zeggen op deze leeftijd, maar fuck Neopets. (cat)


    Caution first, always.

    Can you promise me an afterlife?

    Vause schreef:
    Can you promise me an afterlife?


    nee maar wel afterparty


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Don't expect me running back to you. If you don't talk to me: I don't talk to you.

    You clearly don't need me as much as I need you.


    •

    Alpheratz schreef:
    (...)

    nee maar wel afterparty


    hmm ook goed

    Waarom doet de zee altijd wat ze wil, weet ze niet van ophouden, ze spoelt me langzaam weg. Nog een golf, één golf en ik geef op.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vause schreef:
    (...)

    hmm ook goed


    ja kom n keer logeerparty doen dan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alpheratz schreef:
    (...)

    ja kom n keer logeerparty doen dan


    dat klinkt bijzonder goed. gaan we doen