• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hahaha, dit is zo niet grappig!:W
    Dankzij de wegenwerken worden mijn enige bushaltes in de buurt, die ongeveer 10 minuten wandelen zijn, niet langer bediend. Nu moet ik dus een half uur wandelen voor de bus te nemen en ik kan niet met de fiets gaan want ik kan hem daar nergens kwijt.

    Oh crap...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Soulfinder schreef:
    (...)

    Is dat niet die over—hypte fanfic?


    Nee, haha. Maar volgens mij was het daar wel gedeeltelijk op gebaseerd.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    So much to do...

    Ik heb een hekel aan betweters.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ugh...
    Schiet mij maar lek!


    26 - 02 - '16

    IJs of slank zijn. Dilemma's. ;-;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tja, natuurlijk wordt ik meteen afgestraft nadat er iets goeds gebeurd. Misschien had ik gewoon die laatste puntjes niet moeten halen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Heb ik eens zin om te schrijven, ben ik kwijt waar ik allemaal voor moest schrijven. Handig, Nikki. Als iemand het weet, laat het me weten. D:


    Your make-up is terrible

    Het is zo heet :'D


    -

    Ik kan echt niet tegen dit soort dingen. Als ik erachter kom wie dit heeft gedaan, dan heeft die persoon echt een enorm probleem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laat ik maar weer eens gaan sparen voor een treindagkaart en een dagje weg gaan. Dat is het enigste dat me de laatste tijd nog opfleurt, de dagen dat ik lekker weg ben van huis en geen bekende mensen tegenkom uit de buurt.
    Utrecht is misschien wel leuk. Of Amsterdam. Ik zie het wel. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het gevoel dat je zo van me walgt, niet eens me gewoon stom vinden of haten, maar echt van me walgen en plaatsvervangende schaamte, voelt als je met mij over straat moet doet meer pijn dan elke pesterij die ik ooit naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen. Als ik je zoon niet aan mijn zijde gehad zou hebben zou ik mezelf nu van het balkon storten.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 17:07 ]


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik verveel me zo erg. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik verveel me zo erg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    It's not fair that you just get Baymax and Toothless dolls as a present while you just like them, and I never get anything like that while I love them.


    kindness is never a burden.