• Er zijn goede mensen, maar ook slechte mensen.
    Het probleem is dat je goed en slecht zo moeilijk uit elkaar houd.
    De mensen die dat heel moeilijk vinden, worden slecht genoemd.
    Daar zijn heel veel groepen van.
    Één van de groepen wordt piraten genoemd.




    Ooit, lang geleden, is er een schip gezonken door een aanval van sirenes.
    Je weet wel, die bloedmooie meiden die je verdrinken. Nu zinken er wel vaker schepen.
    Maar in dit schip zat een heleboel goud en zilver.
    Daarom zijn er zoveel schepen naar opzoek, honderden jaren later.
    Helaas gaat dat niet héél makkelijk.
    Je hebt een aantal dingen nodig:
    Een zilveren kelk,
    Het kompas van de koning,
    De kaart in de schedel,
    En het vertrouwen van een meermin.

    Het hoofdschip is the Pearl, niet van POTC, maar van een schip dat echt heeft bestaan. De kapitein is Edward England, die overigens wel wat van Jack Sparrow weg heeft.


    Er zijn vier schepen. De Pearl (piratenschip), Queen Anne's Revenge (piratenschip), The BlackSea (vrouwelijk piratenschip) en Royal Heart (marineschip).
    Je mag zelf kiezen op welk schip jij thuishoort.


    Dit moet je invullen:
    Naam
    Leeftijd (vanaf twaalf)
    Schip
    Wapen
    Uiterlijk (FC?)
    Karakter
    Geheim
    Extra(?)


    De Pearl
    - Lucy Elizabeth Esmeralda Bird Myrra
    - Tamala Kaluwa Fersens daffie123
    - Pixie AshFIrwin
    - Edward England Princess_Pearl
    - Gereserveerd StarkiIIer

    De BlackSea
    - Captain Jill Jones Kit
    - Cassandra Brooks Amoare
    - Quinty BlackHeart NecklaceOfRope
    - Hannah Rider Myrra

    Queen Anne's Revenge [STOP OP DE MEIDEN]
    - Thaddeus Becerra Furiosa
    - Liz "The Devil" Glynn QueenStark
    - SINEDAD ''SIN'' FORTESCUE Soulfinder
    - Genevieve Dumaine Valkyries
    - Odo serein
    - Sam Wonder LeScorpion

    De Royal Heart
    - James-Dean Marc Devraux QueenStark
    - Isaiah Simeon Hale Furiosa
    - Gereserveerd CiriOfRivia

    Bezette FaceClaims:
    Olivia Cooke
    Barbara Palvin
    Penelope Cruz
    Colin O'Donoghue
    Keira Knightley
    Megan Fox
    Sara Sampaio
    Robbie Kay
    Thomas Brodie-Sangster
    Johnnie Depp
    David Mazouz


    Het zou mooi zijn als er even veel meisjes als jongens zijn, maar ik heb niet voor niks een vrouwelijk schip.


    Regels:
    - Niemand is perfect
    - Als je bijvoorbeeld kapitein wil zijn van een schip, even met mij overleggen.
    -Je mag nergens de beste in zijn. Dan bepaal je over karakters dat zij dat niet kunnen zijn.
    - Het is komisch bedoeld, jonge karakters en niet zo depressieve mensen zouden heel fijn zijn. (Piraten snijden andere, niet zichzelf (;)
    - Het geheim hoeft niet. Je kan bijvoorbeeld als jongen verkleed zijn als meisje, of dat je stiekem een spion van een ander schip bent.


    Graag even vragen of je een rol mag, maar het moet niet. Als ik niet reageer mag je je rol gewoon posten.


    HET SPEELPRAATTOPIC WORDT VANDAAG GEOPEND.

    Klik voor het praattopic.

    SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 21:15 ]


    obsessive rage

    Moet de kapitein van de Queen Anne's Revenge ook echt Blackbeard zijn? Ik wil sowieso een man reserveren voor op dat schip.


    Your make-up is terrible

    Ik wil graag een meisje reserveren :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mag ik een meisje verkleed als jongen op the Pearl afkomstig van The BlackSea? Dat ze dus een spion is


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Amoare: Is goed! Ga je er zo bij zetten!
    Furiosa: Het hoeft niet, al is het natuurlijk wel leuk (:
    Jullie krijgen allemaal je rol (:


    obsessive rage


    Naam:
          Thaddeus Becerra
    Bijnaam:
          Despiadado, wat harteloos betekend. De meesten noemen hem Des, niemand kent zijn echte naam. Ze noemen hem zo omdat hij geen medelijden kent met de vijand of mensen die hem tegenwerken.
    Leeftijd:
          34
    Schip:
          Queen Anne's Revenge, hij is kapitein.
    Wapen:
          Des draagt een pistool aan zijn riem en altijd een lang zwaard en een kort mes.
    Uiterlijk:
          Des is redelijk lang voor een man met zijn 1,81, maar niet bijzonder lang. Door zijn afkomst en mede door de zon heeft hij altijd een getinte huid, maar zijn huid is niet bepaald gaaf door de vele littekens. Elk litteken heeft een verhaal, maar hij herinnert ze lange niet meer allemaal, maar sommige wel. De jongeman is breed gespierd omdat hij, ondanks dat hij de kapitein is, niet vies opkijkt van hard werken. Hij gelooft namelijk dat hij het goede voorbeeld moet geven.
          Des heeft een paar groen/bruine kijkers die niet bepaald onvriendelijk staan, maar schijn bedriegt vaak. Hierboven staan een paar donkere wenkbrauwen, die dezelfde donkerbruine kleur als zijn haar hebben. Zijn haar houdt hij kort, net als zijn baard. Hij heeft wel altijd stoppels die wel langer worden, maar hij vind een baard te kriebelig, waardoor hij nooit lang wordt. Zijn neus staat een tikkeltje scheef omdat hij meerdere keren gebroken geweest is. Op zijn neus heeft hij altijd een paar sproetjes vanwege de zon.
          Hij kleed zich graag simpel, veel kleding is te warm en zit vaak alleen maar in de weg, vind hij. Hierdoor draagt hij altijd een loszittend overhemd met een donkere broek en hoge, leren laarzen. Zijn riem heeft hij letterlijk bijna altijd om. Hij doet hem enkel af als hij gaat slapen en dan ligt hij alsnog naast zich op zijn bed.
    Karakter:
          Hoewel Des zich erg simpel kleed, is hij toch een liefhebber van materialistische zaken, wat ook wel kenmerkend is voor een piraat natuurlijk. Des houdt van alles wat kostbaar is en bewaard zijn grootste kostbaarheden altijd in zijn hut. Hij staat erom bekend dat hij werkelijk alles doet voor bepaalde kostbaarheden, hij schrikt bijna nergens van terug. Hierdoor laat hij zich snel uitdagen, mede omdat hij ook erg trots is en zijn trots graag behoudt. Er zijn echter bepaalde dingen die het niet waard zijn, zoals soms wel mensenlevens.
          Uiterlijk bedriegt dus erg in het geval van Des. Naast zijn simpele voorkomen ziet hij er ook redelijk vriendelijk uit. Ook dit is erg misleidend. Des is namelijk een erg dominant persoon, hij is graag de baas en zal dit dan ook laten merken aan je. Hij kan namelijk erg agressief reageren als iets hem niet aanstaat. Zo is hij ook makkelijk boos te krijgen op sommige vlakken, hoewel hij meestal wel een helder hoofd houdt om na te kunnen denken, Des is namelijk een redelijk intelligente man.
          Iets wat zijn onvriendelijke karakter vooral versterkt, zijn de lichtelijk sadistische neigingen die hij heeft. Hij vindt het absoluut niet erg om anderen pijn te doen en haalt er in de meeste gevallen vooral voldoening en plezier uit. Daarnaast is Des ook een erg ongeduldige man. Hij wilt alles zo snel mogelijk en als het niet snel genoeg gaat, laat hij je dit ook merken.
          Hij is erg streng voor zijn bemanning, maar niet helemaal gevoelloos. Hij neemt ze namelijk ook in bescherming. Hij weet dat een bemanning te vervangen is, maar die hij nu heeft vind hij goed en fijn, hij waardeert iedereen om wat ze voor hem doen. Hij luistert dan ook naar suggesties van ze. Hoe langer je voor hem werkt, hoe hoger je in zijn waardering stijgt. Maar zodra je gekke fratsen uit gaat halen, daal je ook even hard weer. Hij pikt namelijk niks van niemand en stelt graag voorbeelden voor de rest.
          Likes:
    Vrouwen
    Rum
    Geld en goud
    Zijn schip
    Chaos
          Dislikes:
    Mening van vrouwen
    Mensen die niet kunnen luisteren
    Sigarenlucht, hij rookt niet en houd er ook niet van
    Religie
    Geheim:
          Ooit had hij een minnares en een zoon, maar die zijn gestorven, hier praat hij liever niet over. Het was namelijk een bastaardzoon, zijn minnares was getrouwd met een andere man. Hij draagt altijd een gouden hanger met een foto van zijn zoon.
    Extra:
          Hij is niet zijn hele leven op een schip geweest, hij is opgegroeid in Spanje. Op zijn veertiende ging hij aan boord bij een handelsschip, die gekaapt werd door piraten. Hij had de kans om te sterven of bij hen aan boord te gaan en te werken, waarvoor hij natuurlijk voor het leven koos.
          Hij is kapitein geworden door een muiterij die hij zelf had opgezet.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 21:12 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vind Des nu al ontzettend geweldig, Nikki!

    Zelf heb ik echt totaal nog geen inspiratie wat ik wil met m'n personage :-/ Ergens zat ik eraan te denken om haar een dochter te laten zijn van één of andere rijke klootzak / generaal / gouverneur / whatever en dat ze daardoor op het marineschip zit vanwege een overtocht of zo...
    Maar de kapitein van het the blacksea lijkt me ook tof.... Veel te veel twijfels. Achja, ik heb nog even om erover na te denken, komt goed (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 17:38 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil graag een man op de queen annes revenge


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Lucy Elizabeth Esmeralda Bird
    Sometimes its better to lie than speak the true.





    Leeftijd (vanaf twaalf)
    19. Ze verjaart op 12 juni.
    Dat maakt haar sterrenbeeld tweelingen, dat bekend staat om wispelturigheid. Dat past wel bij Lucy.
    Schip
    de Pearl en dat hoopt ze zo te kunnen houden. Als dat niet lukt, zou het niet de eerste keer zijn dat ze van schip wisselt.
    Wapen
    Lucy vecht met een zwaard, maar ze is zo in elkaar gezet dat ze met haar vreemde ideeën eigenlijk best zonder kan.
    Toch is ze heel handig met haar steekwapen, ze kan zowel met links als rechts erg goed vechten. Met simpele maar onverwachte trucjes weet ze bijna altijd te winnen, Meestal op een oneerlijke manier. Toch kunnen haar foutjes, of pogingen om haar slachtoffer te plagen, fataal worden. Daarom draagt ze een pistool mee, dat meestal niet geladen is omdat ze dat vergeet.
    Uiterlijk (FC?)
    FC Olivia Cook
    Lucy is erg schattig, en, al vermomt ze zich als jongen, ze ziet er vrij meisjesachtig uit. Haar gezicht lijkt onschuldig, maar schijn bedriegt. In dat hoofd worden gevaarlijke plannen gepland. Lucy is behoorlijk charmant, en draagt een hoed om haar haren te verstoppen.
    Haar bruine ogen misleiden je vaak, ze zeggen het één, maar bedoelen iets heel anders.
    Ze heeft een slank figuur met vrouwelijke rondingen, en in haar vermomming heeft ze niet de moeite gedaan dat figuur te verstoppen.
    Dat maakt haar vermomming niet echt goed.
    Karakter
    Lucy is nogal oneerlijk. Soms is ze goed, behulpzaam en betrouwbaar, drie secondes later is ze arrogant, egoïstisch, en verraderlijk. Ze is wispelturig en laf, dapper maar roekeloos en slim maar een leugenaar. Je weet nooit tegen welk gezicht je spreekt.
    Ze komt wel altijd terug voor haar vrienden. Toch krijgt ze vaak een hoop woede op zich omdat ze haar plannen nooit verteld, maar mensen die haar echt goed kennen, weten dat ze terug komt.
    Helaas heb je aan mensenkennis niet zoveel bij Lucy.
    Likes:
    Avontuur
    Verhalen
    Liegen
    Jongens
    Dislikes:
    Thuiszitten
    Niks mogen
    Niet geloofd worden als ze liegt
    Jongens die haar niet leuk vinden
    Geheim
    Lucy heeft zich verkleed als jongen omdat ze anders niet op het schip kan blijven. Daarom denkt iedereen ook dat ze Luke heet.
    Dit idee had ze bedacht met haar vader, die net zo oneerlijk is als Lucy.
    Haar vermomming is zeker niet de beste, met haar vrouwelijke figuur, maar op de één of andere manier zegt niemand er wat van.
    Niet in Lucy's bijzijn, in elk geval. Of dit komt omdat Lucy zo goed kan liegen, of omdat ze het schattig vinden, weet Lucy niet.
    Ze gaat er met haar arrogante gedachtegang natuurlijk vanuit dat het het eerste is.
    Stiekem wil Lucy ook heel graag Luke zijn, maar dat weet alleen Tamala, die overigens haar hele geheim weet.
    Hoe dit is gekomen is niet echt duidelijk.
    Lucy is de dochter van een onbetrouwbare kapitein, en elk schip waarin hij heeft gevaren is kort daarna gezonken. Haar moeder is dood gegaan Toen Lucy één was, maar Lucy heeft er nooit gekend, dus het boeit haar niet zo.
    Ze heeft, al zou je het niet verwachten, wegens haar afkomst dus wel degelijk manieren.
    Extra(?)
    Lucy drinkt en rookt niet. Ondanks dat ze een etterbak is, is ze verstandig opgevoed en ze heeft nooit te drang gehad zulke dingen te doen.
    Ook is ze nooit echt verliefd geweest.


    when there is no single sign of a hidden silver line, wait until the rain stops
    ✧ HEIDI ECE COLLINS ☽
    ℒ      ℰ      ♧      ℱ


    ✧      ✧      ✧
    NAME
          Heidi Ece Collins
    Heidi || Nobel, vriendelijk
    Ece || Koningin
    Collins || Potent
    Little Leaf || Klein blad

    Heidi heeft een vrij neutrale band met haar eigen namen. Ze heeft haar namen nooit volledig gehaat, maar ze heeft er ook nooit van gehouden. Voor haar voelen namen nogal als, gewone namen, alleen bedoeld om haar mee te roepen, en niet speciaal voor iets anders. Ze vindt “Ece” wel best mooi klinken, maar als je haar ermee zou aanspreken, zou ze waarschijnlijk niet direct opkijken, gezien Heidi nu eenmaal het bekendste is. Ze heeft één bijnaam: Little Leaf. Deze is vooral als intimiderend bedacht, maar ze zal zich wel aangesproken voelen wanneer je deze woordencombinatie laat vallen.


    AGE
          7 februari 2002
    Heidi is officieel 15 jaar en heeft als sterrenbeeld Waterman. Ze voelt zich echter vaak wat jonger, kwetsbaarder, en gedraagt zich – wanneer ze niet bang is – meer als ouder. Ze ziet er meer als zeven- tot achttienjarige uit en daar worden vaak ook wel vergissingen mee gemaakt.

    there’s a voice in my head, says i’m better off dead

    NAME
          Depressie
    (een sterk verminderde levenslust)
    Positieve eigenschappen
    Creative
    Likeable
    Empathic
    Careful
    Ambitious
    Intelligent
    Helpful
    Negatieve eigenschappen
    Emotional
    Cynical
    Lonely
    Lazy
    Easily distracted
    Insecure
    Harsh
          Heidi zou zichzelf beschrijven als een idioot, en wanneer ze zegt dat ze een mislukkeling is, zal ze dit stiekem ook meer menen dan helemaal gezond is. Ze weet ergens best dat dit niet zo is, maar het voelt wel zo, en dat gevoel zit haar gewoon extreem in de weg op het onderwerp van zelfkennis. Ze weet wel wat ze is, maar het compleet accepteren is iets anders, en het leuk vinden lukt haar al helemaal niet altijd.
          Dit meisje is extreem gevoelig. Iemand maakt een chagrijnige opmerking? Ze is meteen bang dat het aan haar ligt. Een vriend waarmee het slecht gaat? Ze zal moeite moeten doen om zich niet een hele dag huilend in haar kamer op te sluiten, en is al helemaal niet in staat om echt vrolijk te doen. Omdat ze zo emotioneel in elkaar zit, maakt dit haar ook extreem onzeker en ik lieg ook niet wanneer ik zeg dat Heidi nogal een hekel aan zichzelf heeft.
          Wat de positieve kant van deze kwetsbaarheid is, is dat ze ook heel erg aanvoelt wat anderen nodig hebben, wanneer iets echt is, en wat voor gedachten er waarschijnlijk in je hoofd afspelen. Heidi is vrij wijs en vrij empathisch, wat haar zowel in de weg kan zitten als haar kan helpen. Ook is ze nogal perfectionistisch en heeft extreme faalangst, wat meestal zorgt dat ze maar helemaal niks meer doet, zeker de laatste tijd, nu ze ook nog maar nauwelijks motivatie heeft voor wat dan ook.
          Heidi is prikkelbaar als wat en kan hierdoor wel eens extreem hard uit de hoek komen, wat absoluut haar bedoeling niet is – al ligt dat natuurlijk ook aan tegen wie ze praat – maar het gebeurt vaak genoeg. Ze kan best wel gemeen zijn en het is geen leugen dat ze nors is en vaak de discussie opzoekt, ze is nogal competitief en dat merk je na een tijdje meestal wel. Dit zit ook in verband met haar perfectionisme, en het maakt haar betweterig als hell.
          De humor die Heidi gebruikt om haar onzekerheden te verbergen, zijn meestal sarcastische onzinverhalen, of gewoon cynische uitspraken die niet serieus genoeg klinken om heel erg opvallen, maar genoeg zijn om Heidi wat te laten zeggen. Het is alleen niet altijd zulke hele vrolijke humor, zeker niet als je weet hoeveel Heidi’s gedachtegang erop lijkt. Ik betwijfel dan ook of iedereen het zo grappig vindt.
          Wat wel positief aan deze bol van depressie en angst is, is bijvoorbeeld dat ze wel weer erg vriendelijk is. Wanneer ze je als vriend of vriendin zit, en ze is best vaak bang dat dit vroeger is dan jij het bij haar hebt, zal ze ontzettend haar best voor je doen. Degenen die een sterke band met haar hebben, zullen uiteindelijk ook een hoop aandacht, liefde en geheimen krijgen. Heidi vindt het soms lastig om balans te vinden tussen alles of niets, als een vriend haar teveel energie kost of niet erg goed blijkt te zijn, zal ze dan ook eerder helemaal afstand nemen dan een beetje. Zo werkt Heidi: Of de deur open, of de deur dicht, niet op een kiertje.
          Dit klinkt nogal naïef misschien, of niet bijster slim, maar beiden zijn niet waar. Heidi is in feite constant aan het vluchten, en als ze bij degene die eerst veilig bleek, toch gevaarlijke signalen van manipulatie of een slechte verdeling aanvoelt, zal ze gewoon best wel schrikken. Ondanks dat Heidi best wat vrienden heeft, is ze dan ook best eenzaam, wat ook gewoon komt omdat ze vaak het gevoel heeft dat niemand haar echt volledig begrijpt. Heidi probeert er tegenwoordig wel op te letten dat ze niemand daarmee wegjaagt, wat steeds beter wil lukken.
          Waar Heidi slecht tegen kan is aandacht zoeken. Ze wil mensen best aandacht geven, maar als ze voelt dat het gewoon onnodig hengelen naar complimenten of medelijden is, kan ze hier nogal moe van worden en je vrij ondankbaar gaan vinden. Waarom? Omdat ze nu eenmaal al automatisch veel aandacht geeft en het dan nogal lullig is om altijd maar voor meer vraagt. Er zit ook iets van jaloezie achter, Heidi heeft aandacht namelijk ook nodig maar vindt het moeilijk om te vragen zonder het gevoel te hebben dat ze zich aanstelt. Ze stelt zich niet aan, dat doet ze bijna nooit echt, maar ze is er wel bang voor. Wanneer ze de aandacht dan eenmaal krijgt, klapt ze ook meestal dicht.
          Laten we hier maar stoppen want ik kan eeuwen blijven doorgaan hierover.




    ✧      ✧      ✧

    if you need a serial killer, knock on the doors of love and loneliness

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 16:16 ]


    obsessive rage

    Ooh gevonden. Mag ik graag een meisje van het schip de Pearl. Ergens deze week begin ik aan mijn rol, en even voor het doorgeven ik ga niet op vakantie dus heb ik genoeg tijd hier voor ^^


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Ik wil heel graag een tough lady van de Queen Anne's Revenge reserveren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een vrouw (met als faceclaim Keira Knightley)?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mag ik een man, maakt niet uit waar


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een girl in de BlackSea? :)


    Are you, are you, coming to the tree?

    Mag ik Edward England? (:


    Crazy people don't know they are crazy. And I know I am crazy, so I'm not crazy.

    @NecklaceOfRope: Ja, tuurlijk!
    @Princess_Pearl: Ja, maak er Edward power van! (Y)


    obsessive rage