• Er zijn goede mensen, maar ook slechte mensen.
    Het probleem is dat je goed en slecht zo moeilijk uit elkaar houd.
    De mensen die dat heel moeilijk vinden, worden slecht genoemd.
    Daar zijn heel veel groepen van.
    Één van de groepen wordt piraten genoemd.




    Ooit, lang geleden, is er een schip gezonken door een aanval van sirenes.
    Je weet wel, die bloedmooie meiden die je verdrinken. Nu zinken er wel vaker schepen.
    Maar in dit schip zat een heleboel goud en zilver.
    Daarom zijn er zoveel schepen naar opzoek, honderden jaren later.
    Helaas gaat dat niet héél makkelijk.
    Je hebt een aantal dingen nodig:
    Een zilveren kelk,
    Het kompas van de koning,
    De kaart in de schedel,
    En het vertrouwen van een meermin.

    Het hoofdschip is the Pearl, niet van POTC, maar van een schip dat echt heeft bestaan. De kapitein is Edward England, die overigens wel wat van Jack Sparrow weg heeft.


    Er zijn vier schepen. De Pearl (piratenschip), Queen Anne's Revenge (piratenschip), The BlackSea (vrouwelijk piratenschip) en Royal Heart (marineschip).
    Je mag zelf kiezen op welk schip jij thuishoort.


    Dit moet je invullen:
    Naam
    Leeftijd (vanaf twaalf)
    Schip
    Wapen
    Uiterlijk (FC?)
    Karakter
    Geheim
    Extra(?)


    De Pearl
    - Lucy Elizabeth Esmeralda Bird Myrra
    - Tamala Kaluwa Fersens daffie123
    - Pixie AshFIrwin
    - Edward England Princess_Pearl
    - Gereserveerd StarkiIIer

    De BlackSea
    - Captain Jill Jones Kit
    - Cassandra Brooks Amoare
    - Quinty BlackHeart NecklaceOfRope
    - Hannah Rider Myrra

    Queen Anne's Revenge [STOP OP DE MEIDEN]
    - Thaddeus Becerra Furiosa
    - Liz "The Devil" Glynn QueenStark
    - SINEDAD ''SIN'' FORTESCUE Soulfinder
    - Genevieve Dumaine Valkyries
    - Odo serein
    - Sam Wonder LeScorpion

    De Royal Heart
    - James-Dean Marc Devraux QueenStark
    - Isaiah Simeon Hale Furiosa
    - Gereserveerd CiriOfRivia

    Bezette FaceClaims:
    Olivia Cooke
    Barbara Palvin
    Penelope Cruz
    Colin O'Donoghue
    Keira Knightley
    Megan Fox
    Sara Sampaio
    Robbie Kay
    Thomas Brodie-Sangster
    Johnnie Depp
    David Mazouz


    Het zou mooi zijn als er even veel meisjes als jongens zijn, maar ik heb niet voor niks een vrouwelijk schip.


    Regels:
    - Niemand is perfect
    - Als je bijvoorbeeld kapitein wil zijn van een schip, even met mij overleggen.
    -Je mag nergens de beste in zijn. Dan bepaal je over karakters dat zij dat niet kunnen zijn.
    - Het is komisch bedoeld, jonge karakters en niet zo depressieve mensen zouden heel fijn zijn. (Piraten snijden andere, niet zichzelf (;)
    - Het geheim hoeft niet. Je kan bijvoorbeeld als jongen verkleed zijn als meisje, of dat je stiekem een spion van een ander schip bent.


    Graag even vragen of je een rol mag, maar het moet niet. Als ik niet reageer mag je je rol gewoon posten.


    HET SPEELPRAATTOPIC WORDT VANDAAG GEOPEND.

    Klik voor het praattopic.

    SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 21:15 ]


    obsessive rage

    Soulfinder schreef:
    (...)

    Dat betekend dat het niet allemaal op elkaar lijkt. Dat er juist verschil en originaliteit is -- wat ik dus persoonlijk erg leuk vind.


    Ohja! Ben soms echt heel vergeetachtig... >.<
    Maar ja, dat vind ik ook leuk. Daarom heb ik mijn karakter zo onschuldig en gestoord gemaakt (:


    obsessive rage

    Ik pas mijn karakter maar aan, en aan... Misschien moet ik er gewoon twee maken, anders wordt Lucy echt teveel... *-*


    obsessive rage

    Hannah Rider


    Leeftijd
    21, ze is ergens jarig in december.
    Schip
    De BlackSea. Ze is daar wel blij mee, maar ze zou nog liever willen dat het schip van haarzelf was.
    Wapen
    Hannah kan erg goed schieten. Dat is niet erg handig in de strijd, dus ze heeft ook een kort sabel, BloedBoog.
    Eigenlijk gebruikt ze dat vooral om te gooien. Hannah kan beter richten dan slaan.
    Uiterlijk
    FC Sara Sampaio
    Hannah is, anders dan veel andere piraten best rijk gekleed. In plaats van het bij een blouse of broek te houden, heeft ze een die rode jas die is versierd met gouden knopen en gouddraad. Haar broek heeft dezelfde kleur bordeaux en haar laarzen zijn zwart, met goud. Ze draagt haar haren los, wat haar en wilde uitstraling geeft. Haar kleding is strak en laat haar mooie figuur erg goed zien, en met haar charmante uitstraling heeft ze ook al veel mannen verleid.
    Karakter
    Hannah is erg hebberig. Ze wil altijd meer, wat voor haar collega's soms knap irritant is. Met gokken weet ze vaak precies datgene te krijgen wat ze wil. Hannah is niet alleen maar irritant. Ze is best zacht, een totaal niet gevoelloos. Dat is ook wel een zwak punt, maar aan de andere kant maakt het haar woede alleen maar erger. Omdat je weet dat het echt heeft pijn gedaan. Hannah is nogal driftig, dus je kan beter geen ruzie zoeken. De meeste mensen zijn dan ook zou verstandig dat niet te doen, maar zelfs dat helpt soms niet. Hannah zoekt zelf namelijk ook vaak ruzie.
    Geheim
    Hannah's schoonheid en charmante uitstraling komt niet uit het niks. Net zo min als haar liefde voor mooie dingen. Ze is namelijk een volbloed meermin, en dat weet niemand. Zelfs haar kapitein niet. Maar dat laatste komt ook omdat Hannah eigenlijk al heel lang wil muiten.
    Extra
    Hannah is opgegroeid in een weeshuis. Ze is puur toevallig piraat geworden, Hannah en haar vrienden deden verstoppertje een Hannah had zich in een ton verstopt. Daar is ze in slaap gevallen en wakker geworden op zee. Maar gelukkig vind ze het piratenleven wel wat.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 18:50 ]


    obsessive rage

    Ik faceclaim even Robbie Kay c:


    You save everyone, but who saves you?

    Misschien is het handig om achter de rollen te zetten op welk schip ze zitten of te sorteren op schip. ;3 Zo is het wat meer overzichtelijk.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Misschien is het handig om achter de rollen te zetten op welk schip ze zitten of te sorteren op schip. ;3 Zo is het wat meer overzichtelijk.


    Ja, eigenlijk wel. Ga ik maandag doen, anders moet het op mijn mobiel.


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)

    Ja, eigenlijk wel. Ga ik maandag doen, anders moet het op mijn mobiel.


    Oh, op je telefoon is dat echt vervelend, ja.
    Ik ga nog een man maken. 8D Er zijn er zo weinig.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Oh, op je telefoon is dat echt vervelend, ja.
    Ik ga nog een man maken. 8D Er zijn er zo weinig.


    Ik wilde er eigenlijk ook een, maar vind het nog knap lastig om vanuit een jongen te schrijven ): En ik ben direct slecht in mannelijke FC te zoeken XD


    obsessive rage

    Odo Murrough Abilio Dalby

    "Not all treasures are silver and gold, mate."
























    Naam
    Odo Murrough Abilio Dalby

    Hij heeft tot nu toe nog geen enkele bijnaam gekregen, maar de piraten op het schip noemen hem vaak bij zijn achternaam. Dalby is feitelijk niet zijn echte achternaam, dit is slechts een naam die hij toegewezen heeft gekregen door het weeshuis. Zijn werkelijke achternaam is namelijk Flynn.

    Odo • voortvarend
    Murrough • krijger van de zee
    Abilio • adelaar

    Leeftijd
    Odo is 16 lentes jong.
    Hij is namelijk geboren op 8 mei.

    Schip
    Queen Anne's Revenge

    Wapen
    Odo is niet echt een voorstander van wapens, maar om zich toch te kunnen verdedigen heeft hij altijd zijn dolk op zak. Deze dolk betekent enorm veel voor hem, het is namelijk zijn eerste wapen. Hier is hij heel behendig mee, waardoor Odo goed zijn mannetje kan staan. Maar als hij gevechten kan vermijden zal Odo dat zeker doen, want hij gaat liever verbaal de strijd in. Wel is Odo erg lenig en ook dat heeft hem enkele grote voordelen. Zo kan hij gemakkelijk scherpe voorwerpen ontwijken wanneer hij toch in een gevecht verzeild geraakt. Ondanks zijn grote ergernis aan onnodig vechten, traint Odo in zijn vrije tijd aan wat technieken om zich goed te kunnen verdedigen. Als piraat vindt hij dit toch belangrijk, want een gevecht komt in de piratenwereld niet zelden voor. Hij wilt namelijk niet zomaar een simpele prooi zijn.

    Uiterlijk

    Karakter
    Ondanks het feit dat hij de jongste van het schip is, is Odo geen makkelijke prooi. Hij zal nooit iemand zomaar over zich heen laten lopen. Dit komt omdat hij vroeger te veel heeft meegemaakt en niet weer de zondebok wil zijn.

    Alhoewel Odo niet graag vecht, is hij geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Hij kan namelijk erg fel uit de hoek komen en zal dan ook zonder aarzelen zijn mening uiten. Jammer genoeg kwetst hij hier onbewust veel mensen mee, zonder hij het zelf eigenlijk wil. Daardoor komt Odo soms wat onbeleefd en arrogant over, terwijl hij enkel zijn visie over een bepaald onderwerp wil toelichten. Maar Odo zal meteen zich verontschuldigen als hij iemand onterecht heeft gekwetst. Want als hij dat niet doet, heeft Odo namelijk altijd een heel groot schuldgevoel. Hij haat het om anderen onnodig slecht te laten voelen.

    Kritiek is iets waar Odo helemaal niet mee om kan gaan, terwijl hijzelf wel graag en veel kritiek geeft aan anderen. Volgens hem zijn alleen z'n eigen ideeën superieur en alles wat anderen beweren is gewoon onzin. Als hij dan toch opmerkingen krijgt, zal Odo die zonder veel problemen weerleggen. Hij weet namelijk maar al te goed hoe hij zichzelf ergens kan uitpraten. Daarom zijn er velen die een discussie met Dalby liever ontwijken. Maar de bevelen en de kritiek van de kapitein aanvaard Odo nochtans wel. Dit komt omdat hij veel respect voor hem heeft en op de een of andere manier naar Thaddeus Becerra opkijkt. Hij zal namelijk nooit vergeten dat Becerra hem op een of andere manier gered heeft.

    De reden waarom Odo niet tegen kritiek kan, is omdat hij een heel laag zelfbeeld heeft. Hij twijfelt namelijk aan alles wat hij doet of zegt, Odo is ook niet zelfzeker over zichzelf in het algemeen. Maar dit probeert hij te verbergen door een masker op te zetten.



    Geheim
    Volgens het weeshuis had Odo geen enkel familielid meer, maar niets is minder waar. Pixie is namelijk de grote broer van hem. Hun beide ouders zijn kort na elkaar gestorven, waardoor Odo in het weeshuis belandde. Nooit heeft iemand vanuit het opvangtehuis hem laten weten dat hij wel een broer heeft, dus Dalby weet niets van Pixie's bestaan af. Ook van de dood van zijn ouders weet hij niet veel af en dit gebrek aan info zorgt nog altijd voor een leegte in Odo's leven.


    Extra
    Odo heeft een hele tijd in het lokale weeshuis verbleven, tot op het moment dat Thaddeus Becerra de deuren van het opvangtehuis opende. Eigenlijk was Becerra enkel op zoek naar een jongen om de vuile klusjes op zijn schip op te knappen, maar al snel ontstond er een soort vader-zoon band tussen de twee. Het was alsof ze elkaar al enkele jaren kenden. Thaddeus heeft als het ware Odo opgevoed en al het noodzakelijke aangeleerd en daardoor heeft Dalby enorm veel respect voor Becerra. Doordat ze elkaar zo goed aanvoelden werd Odo geleidelijk aan gepromoveerd tot stuurman. Hij is Thaddeus daar heel erg dankbaar voor, maar voor hem is dat niet het belangrijkste. Wat Odo wel als aanmerkelijk beschouwt is het feit dat hij eindelijk een 'thuis' heeft gevonden, een plaats waar hij zichzelf kan zijn. Dat is iets waar hij al die jaren in het weeshuis zo naar had verlangd.

    Ook heeft Odo een eigen huisdier, namelijk een papegaai. Maar hij beschouwt Stash niet zo zeer als een simpel dier, Odo ziet hem meer als een soort kameraad. Dat klinkt misschien kinderachtig, maar vroeger in het weeshuis had hij niemand en dat wil Odo niet nogmaals meemaken. Daarom zal je hem niet vaak zonder Stash zien, hij neemt hem namelijk overal mee naar toe. Stash is ook heel bijzonder voor Odo, omdat hij de papegaai heeft gekregen van Thaddeus.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 19:16 ]


    You save everyone, but who saves you?

    Komen de schepen elkaar ook tegen enzo? Of is het alleen wat er op je eigen schip afspeelt?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Myrra schreef:
    (...)

    Ik wilde er eigenlijk ook een, maar vind het nog knap lastig om vanuit een jongen te schrijven ): En ik ben direct slecht in mannelijke FC te zoeken XD


    Ik vind mannen makkelijker, haha. Vrouwen worden altijd zo overdreven gespeeld.


    Your make-up is terrible

    Ik wil niet overkomen als een zeikerd maar Hannah heeft heel veel van Sin weg. :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Ik vind mannen makkelijker, haha. Vrouwen worden altijd zo overdreven gespeeld.


    Valt mee, als ik het speel dan. Daarom zijn mijn karakters zo raar, om ze niet zo'n " oh nee wat erg " type te maken. Maar het klopt dat veel meiden heel kwetsbaar gespeeld worden. Maar mijn vader speelt altijd een jongen en is erger dan ik, en mijn karakters zijn al heel overdreven.

    @Kit: Ja, op een gegeven moment ontmoeten de schepen elkaar. Zeker als ze de voorwerpen gaan zoeken is de kans best groot dat een aantal karakters elkaar ontmoeten. Het zou namelijk sneu zijn als er maar één persoon op de Royal Heart zit een die dan altijd tegen zichzelf schrijft.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 12:24 ]


    obsessive rage

    Soulfinder schreef:
    Ik wil niet overkomen als een zeikerd maar Hannah heeft heel veel van Sin weg. :3


    Echt? Even lezen dan, heb vast niet goed opgelet

    EDIT: Ik zie persoonlijk alleen het wapen wat erop lijkt. Hanna is komischer een erg ijdel, terwijl Sin wel verstandig lijkt. Maar als je wil dat ik dat wapen verander, is dat goed hoor.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 18:12 ]


    obsessive rage

    En ik verander van FC... van Gabriella Wilde naar Megan Fox... dus Gabriella Wilde is evt terug vrij. Ik wil toch een iets volwassener personage en ook liever een brunette :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”