• Er zijn goede mensen, maar ook slechte mensen.
    Het probleem is dat je goed en slecht zo moeilijk uit elkaar houd.
    De mensen die dat heel moeilijk vinden, worden slecht genoemd.
    Daar zijn heel veel groepen van.
    Één van de groepen wordt piraten genoemd.




    Ooit, lang geleden, is er een schip gezonken door een aanval van sirenes.
    Je weet wel, die bloedmooie meiden die je verdrinken. Nu zinken er wel vaker schepen.
    Maar in dit schip zat een heleboel goud en zilver.
    Daarom zijn er zoveel schepen naar opzoek, honderden jaren later.
    Helaas gaat dat niet héél makkelijk.
    Je hebt een aantal dingen nodig:
    Een zilveren kelk,
    Het kompas van de koning,
    De kaart in de schedel,
    En het vertrouwen van een meermin.

    Het hoofdschip is the Pearl, niet van POTC, maar van een schip dat echt heeft bestaan. De kapitein is Edward England, die overigens wel wat van Jack Sparrow weg heeft.


    Er zijn vier schepen. De Pearl (piratenschip), Queen Anne's Revenge (piratenschip), The BlackSea (vrouwelijk piratenschip) en Royal Heart (marineschip).
    Je mag zelf kiezen op welk schip jij thuishoort.


    Dit moet je invullen:
    Naam
    Leeftijd (vanaf twaalf)
    Schip
    Wapen
    Uiterlijk (FC?)
    Karakter
    Geheim
    Extra(?)


    De Pearl
    - Lucy Elizabeth Esmeralda Bird Myrra
    - Tamala Kaluwa Fersens daffie123
    - Pixie AshFIrwin
    - Edward England Princess_Pearl
    - Gereserveerd StarkiIIer

    De BlackSea
    - Captain Jill Jones Kit
    - Cassandra Brooks Amoare
    - Quinty BlackHeart NecklaceOfRope
    - Hannah Rider Myrra

    Queen Anne's Revenge [STOP OP DE MEIDEN]
    - Thaddeus Becerra Furiosa
    - Liz "The Devil" Glynn QueenStark
    - SINEDAD ''SIN'' FORTESCUE Soulfinder
    - Genevieve Dumaine Valkyries
    - Odo serein
    - Sam Wonder LeScorpion

    De Royal Heart
    - James-Dean Marc Devraux QueenStark
    - Isaiah Simeon Hale Furiosa
    - Gereserveerd CiriOfRivia

    Bezette FaceClaims:
    Olivia Cooke
    Barbara Palvin
    Penelope Cruz
    Colin O'Donoghue
    Keira Knightley
    Megan Fox
    Sara Sampaio
    Robbie Kay
    Thomas Brodie-Sangster
    Johnnie Depp
    David Mazouz


    Het zou mooi zijn als er even veel meisjes als jongens zijn, maar ik heb niet voor niks een vrouwelijk schip.


    Regels:
    - Niemand is perfect
    - Als je bijvoorbeeld kapitein wil zijn van een schip, even met mij overleggen.
    -Je mag nergens de beste in zijn. Dan bepaal je over karakters dat zij dat niet kunnen zijn.
    - Het is komisch bedoeld, jonge karakters en niet zo depressieve mensen zouden heel fijn zijn. (Piraten snijden andere, niet zichzelf (;)
    - Het geheim hoeft niet. Je kan bijvoorbeeld als jongen verkleed zijn als meisje, of dat je stiekem een spion van een ander schip bent.


    Graag even vragen of je een rol mag, maar het moet niet. Als ik niet reageer mag je je rol gewoon posten.


    HET SPEELPRAATTOPIC WORDT VANDAAG GEOPEND.

    Klik voor het praattopic.

    SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 21:15 ]


    obsessive rage

    Gehe met jullie voel ik me zoooooo traag met het aanmaken van een personage :'D
    Er zitten ook echt hele leuke personages tussen (flower)

    Gisteren al een tijdje gezocht naar een FC, maar niks dat me echt inspiratie opbrengt of wat me trekt voor een personage :-/
    Straks tussen de bedrijven door m'n zoektocht verder zetten (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Gehe met jullie voel ik me zoooooo traag met het aanmaken van een personage :'D
    Er zitten ook echt hele leuke personages tussen (flower)

    Gisteren al een tijdje gezocht naar een FC, maar niks dat me echt inspiratie opbrengt of wat me trekt voor een personage :-/
    Straks tussen de bedrijven door m'n zoektocht verder zetten (:


    Wat voor iets zoek je? 8D Ik heb een kleine verzameling aangelegd, misschien staat er iets tussen. Hun namen vind je in de tags.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Wat voor iets zoek je? 8D Ik heb een kleine verzameling aangelegd, misschien staat er iets tussen. Hun namen vind je in de tags.

    Er zijn eigenlijk al zo wat echte bad ass gevaarlijke piratendames, dus ik zat eraan te denken om eens uit m'n comfortzone te stappen en geen bad ass lady aan te maken, die dus onverhoopt tussen de gevaarlijke piraten terecht komt... maar ik heb dus schrik dat dat me heel snel gaat vervelen of dat er mensen niet zozeer voor open staan om een naief lady like trutje op sleeptouw (of van mijn part ontvoering) te nemen :-/ Twijfel twijfel

    Ik ga in ieder geval zeker bij je verzameling een kijkje nemen!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Er zijn eigenlijk al zo wat echte bad ass gevaarlijke piratendames, dus ik zat eraan te denken om eens uit m'n comfortzone te stappen en geen bad ass lady aan te maken, die dus onverhoopt tussen de gevaarlijke piraten terecht komt... maar ik heb dus schrik dat dat me heel snel gaat vervelen of dat er mensen niet zozeer voor open staan om een naief lady like trutje op sleeptouw (of van mijn part ontvoering) te nemen :-/ Twijfel twijfel

    Ik ga in ieder geval zeker bij je verzameling een kijkje nemen!


    Nou, dat lijkt me juist een leuke uitdaging voor een piraat! Het moet je inderdaad alleen zelf niet gaan vervelen, nee.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Nou, dat lijkt me juist een leuke uitdaging voor een piraat! Het moet je inderdaad alleen zelf niet gaan vervelen, nee.

    Als er genoeg interactie is, lijkt het me wel erg leuk... en het is weer eens iets anders...
    En gezien je reactie ga ik het denk ik toch die richting uit proberen :3
    En als het me verveeld... feitelijk is ze gemakkelijk dood te krijgen, want zichzelf beschermen tegen bad-ass piraten kan ze nu ook niet bepaald. Ik laat haar gewoon over de plank lopen als ik haar echt beu ben... Nja, ik ga dus voor een rijkeluis naïef lady like trutje, of nou ja, zoiets in die richting (:

    Het helpt wel om er zo even over te babbelen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn piraat wordt n watje. Mag dat ook?


    Bowties were never Cooler

    Captain Jill Jones




          Naam
    Iedereen kent haar als Jill Jones, al is dat niet haar echte naam. Ze werd geboren als Evanora Locke maar dat vond ze te meisjesachtig voor een piraat.

          Leeftijd
    27

          Schip
    The BlackSea

          Wapen
    Zwaard, al kan ze ook een machette hanteren.

          Uiterlijk
    Jill is in het bezit van lange, blonde lokken die door haar dagen op zee nog lichter zijn geworden dan ze al waren. Ze heeft bruine, amandelvormige ogen die behoorlijk donker kunnen staan wanneer ze boos is. Haar wenkbrauwen zijn donkerder dan haar haar waardoor ze al snel opvallen. Jill’s huid vertoont een paar tekenen van gevechten, zoals wonden en littekens. Ze heeft al lang geleden geaccepteerd dan verwondingen bij het piraten-leven horen.
         

          Karakter

          Geheim

          Extra

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 13:20 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Is er trouwens een minimum aantal woorden wat je in de rpg moet schrijven?


    Bowties were never Cooler

    Genevieve Dumaine

          Naam.
    • Genevieve -- Gen-uh-veev
    • Dumaine -- Du -- meen


          Leeftijd.
    Genevieve is drieëntwintig jaar oud en is geboren op 21 Oktober.

          Schip.
    Genevieve behoort tot geen enkele crew of schip, aangezien ze geen piraat is. Ze is echter wel een gevangene op de Queen Anne’s Revenge.

          Wapen.
    Genevieve kan absoluut geen enkel wapen hanteren en is dan ook niet in het bezit van zoiets dergelijks. Uiteraard, als het zou moeten, kan ze het wel leren, maar ze heeft nooit de urgente drang gehad om met wat voor wapen ook overweg te kunnen of om überhaupt in staat te zijn om te kunnen vechten.

          Uiterlijk.
    FC: Megan Fox. Genevieve heeft donkerbruin haar dat tot ongeveer halverwege haar rug valt en dus onder de categorie lang valt. Haar irissen zijn zeer lichtblauw, haast tegen het grijsblauwe aanhangend, en hebben een donkerblauw randje. Het lichtblauw met het donkerblauw oogt zeer contrasterend, vooral in het zonlicht.
    Genevieve is zo’n 1.73 m lang en weegt iets van 62 kilo, wat haar dus niet zozeer ongezond mager maakt, maar zeker wel aan de slanke kant. Haar rondingen staan netjes in verhouding met haar zandloperfiguur, niet te groot en ook niet te klein, waardoor ze gewoon een feminien lichaam heeft
    Genevieves kleding varieert zo’n beetje van gelegenheid tot gelegenheid. Zo draagt ze heel luchtig katoen dat losjes rond haar lichaam valt, zo een strak aangetrokken korset met rok of een overmaatse jurk met twee onderrokken. Het enige wat in al haar kledingstukken terug te vinden is, is dat ze neutraal van kleur zijn. Felle kleuren en opvallende sieraden mijdt ze dan ook, evenals het dragen van een broek of platte schoenen.


          Innerlijk.
    Genevieve is niet bepaald het type hysterisch. Ze is erg nuchter en relativeert de dingen in hun juiste concept, waardoor ze niet snel een mentale breakdown zal ondervinden; haar mentale sterkte compenseert in dat opzicht haar zwakkere fysiek. Ze is dan ook niet zozeer op haar mondje gevallen, maar ze zal ook niet snel iemand provoceren of zomaar tegenspreken. Haar opvoeding heeft van Genevieve dan ook een kalm, beheerst en gedistingeerd persoon gemaakt, met nochtans de juiste dosis aan nieuwsgierigheid. Ze is niet zozeer avontuurlijk aangelegd, maar een leven dat bestaat uit enkel de alledaagse sleur en huishoudelijke taken met bijbehorende verplichtingen hoeft voor haar ook niet. Ze is in dat opzicht wel vrijgevochten en dus ook altijd wel opzoek naar een uitdaging om zich mee bezig te houden, om zo de verveling tegen te gaan. Want dat is wat Genevieve nu eenmaal is: snel verveeld en rap uitgekeken op iets – wat zowel geldt voor materiele zaken als voor relaties en vriendschappen.

    Het tonen van emoties en gedachten aan de buitenwereld doet Genevieve niet zomaar, wat aan de basis ligt van haar adellijke opvoeding. Hierdoor is het ook vrij lastig om de werkelijke Genevieve te leren kennen. Ze doet op de eerste plaats de dingen die men van haar verlangt en voldoet daardoor ook aan de verwachtingen die men aan haar stelt. Als ze mensen daadwerkelijk teleurstelt, heeft Genevieve dan ook meteen het gevoel te falen in alles wat ze doet en wat ze nastreeft.

    Genevieve is geen onzeker persoon te noemen, dat kan ze zich ook niet permitteren als gouverneursdochter. Ze strubbelt echter wel met haar sensualiteit, met intimiteit en het concept ‘seks’. In dat opzicht zou je Genevieve dus behoorlijk preuts en onbeholpen kunnen noemen. Een tikkeltje ongewoon aangezien ze van adel is en allang getrouwd behoorde te wezen, maar in dat opzicht is haar vader nooit de typische hertog geweest en kiest ervoor zijn dochter zelf te laten bepalen wanneer ze trouwt, en met wie. Hij heeft nooit gelooft in een gedwongen huwelijk, en dat terwijl Genevieve niet zozeer in liefde gelooft. Misschien ook omdat ze dat ‘gevoel’ nog niet ervaren heeft. Ze is ook in dat aspect vrijgevochten en onafhankelijk, en zoals al genoemd, ze is snel verveeld en rap uitgekeken – wat dus bovenal geldt voor mannen.


          Geheim.
    Genevieve is geboren en opgegroeid in Frankrijk, tot ze op haar 19de - samen met haar vader Guillaume Dumaine - naar Saint Lucia is geëmigreerd. De man kon de plotse dood van zijn vrouw moeilijk verteren, en heeft daarom alles achtergelaten. Ook de adellijke titel van hertog en de vele stukken grond en macht die hij bezat, daarmee opgevend. Door zijn connecties echter, heeft Guillaume Dumaine de staatsfunctie gouverneur verkregen, waardoor hij naar de nederzetting op Saint Lucia is getrokken, een klein eiland in het Caraïbisch gebied om daar een nieuw leven op te bouwen. Een leven dat hem niet langer herinnert aan zijn Leonora.

    Dit maakt dus dat Genevieve een gouverneursdochter is en aanzien heeft binnen de nederzetting van Saint Lucia.


          Extra.
    Ondanks dat Genevieve de laatste vier jaar in Saint Lucia woont en ze altijd al zeer bedreven is geweest in het beheersen van de Engelse taal, hoor je nog altijd een Frans accent wanneer ze spreekt. Hetzij niet extreem overdreven aanwezig, maar toch nog wel hoorbaar in haar r- klanken.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 12:25 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Er zijn eigenlijk al zo wat echte bad ass gevaarlijke piratendames, dus ik zat eraan te denken om eens uit m'n comfortzone te stappen en geen bad ass lady aan te maken, die dus onverhoopt tussen de gevaarlijke piraten terecht komt... maar ik heb dus schrik dat dat me heel snel gaat vervelen of dat er mensen niet zozeer voor open staan om een naief lady like trutje op sleeptouw (of van mijn part ontvoering) te nemen :-/ Twijfel twijfel

    Ik ga in ieder geval zeker bij je verzameling een kijkje nemen!


    Mijn karakter is ook een groentje, al kan ze héél goed vechten en liegen. Iets nieuws is altijd leuk (:


    obsessive rage

    Mag ik een jongen reserveren alsjeblieft?


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    Mag ik een jongen reserveren alsjeblieft?


    Ja hoor!


    obsessive rage

    Ik vind het eigenlijk wel leuk dat er een beetje diversiteit is onder de piraten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Soulfinder schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel leuk dat er een beetje diversiteit is onder de piraten.


    Ik ben nu heel hard aan het zoeken in het woordenboek van mijn hoofd... Wat is dat ook alweer... Nah geef het op. Wat is diversiteit ook alweer?


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)

    Ik ben nu heel hard aan het zoeken in het woordenboek van mijn hoofd... Wat is dat ook alweer... Nah geef het op. Wat is diversiteit ook alweer?


    Dat betekend dat het niet allemaal op elkaar lijkt. Dat er juist verschil en originaliteit is -- wat ik dus persoonlijk erg leuk vind.


    Feel the fire, but do not succumb to it.