• Ik ben momenteel bezig met een romantisch drama over een groep verveelde tieners die tijdens een oertaal restaurantavond om de beurt geheimen met elkaar beginnen te delen om de tijd te doden, zowel gewichtige geheimen als kleine wetenswaardigheden.

    Ik ben op zoek naar kleine geheimpjes in de trant van "ik heb mijn veters pas leren strikken op mijn tiende", "ik playback altijd als de hele klas Happy Birthday voor iemand zingt", "ik dacht vroeger dat de maan en de zon hetzelfde ding waren", ...
    Stomme dingetjes die niemand over je weet gewoon, tbh.
    Dus niet je familiegeheimen en diepste angsten of zo. :')

    xx


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Nog eentje: toen ik voor het eerst in het vliegtuig zat (ik was toen nog heel klein en we gingen naar Jersey (eiland bij Engeland), dacht ik dat we over de noordpool vlogen, omdat het helemaal wit was. Ik was helemaal enthousiast en wilde ijsberen zien en zo. Toen vertelde mij oma mij dat het wolken waren :c


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Nog eentje: toen ik voor het eerst in het vliegtuig zat (ik was toen nog heel klein en we gingen naar Jersey (eiland bij Engeland), dacht ik dat we over de noordpool vlogen, omdat het helemaal wit was. Ik was helemaal enthousiast en wilde ijsberen zien en zo. Toen vertelde mij oma mij dat het wolken waren :c


    O, God, wat teleurstellend! :'''C Wel heel erg schattig. ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    -''Ik heb wel eens een snoepje uit te kruidvat gestolen''

    -''Ik kon pas fietsen op mijn 9e''

    -''Ik ben stiekem nog steeds bang in het donker''

    -''Ik slaap soms nog met een knuffel''

    -''Ik weet het verschil tussen leeuwen en tijgers nog steeds niet''

    Dit zijn niet dingen van mij ^^

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 20:15 ]

    'Ik heb altijd verschillende sokken aan.'

    'Ik voel me mooier met make-up op dan zonder.'

    'Ik ben vroeger gepest.'

    Zoiets? Ik verzin nu ook maar wat.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    'Ik heb altijd verschillende sokken aan.'

    'Ik voel me mooier met make-up op dan zonder.'

    'Ik ben vroeger gepest.'

    Zoiets? Ik verzin nu ook maar wat.


    Die zijn echt goed, bedankt! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik eet sommige dingen op een aparte manier. Zo eet ik eerst de vulling van een loempia, en daarna pas de 'korst'. Ik weet alleen niet of dat echt geheim is, haha. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Parada schreef:
    Ik eet sommige dingen op een aparte manier. Zo eet ik eerst de vulling van een loempia, en daarna pas de 'korst'. Ik weet alleen niet of dat echt geheim is, haha. :')



    Dat doe ik ook! :'D Of bij lasagna eet ik alle laagjes apart, daar krijg ik veel commentaar op.


    What would Emma do?

    Misschien een beetje buiten de opdracht, maar maybe heb je er iets aan; toen ik klein was kon ik op pakjesavond nooit slapen. Niet wegens nieuwschierigheid of whatever maar omdat ik bang was dat de Sint van het dak zou vallen. :')

    Oh en de basic 'ik dacht dat de zon/maan onze auto volgde'.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Van mezelf: Ik ben bang voor wc's omdat er straks een zombie uitkomt en mijn booty opeet. ;-;

    Maar het is een hele rare, dus tja. :'D

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 21:36 ]


    wat was dit ookalweer

    'Ik dacht vroege dat het asfalt op de snelwegen van dode mensen was' of 'ik bedenk heel vaak zelf woorden' misschien?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Parada schreef:
    Ik eet sommige dingen op een aparte manier. Zo eet ik eerst de vulling van een loempia, en daarna pas de 'korst'. Ik weet alleen niet of dat echt geheim is, haha. :')



    Haha, ik eet bij een aardappelkroket altijd eerst de vulling op en dan pas de korst.:Y)

    Ik kon pas fietsen op mijn achtste.


    Queer zijn is gewoon alles

    Het is heel dom maar vroeger dacht ik om de een of andere reden dat spinnen altijd met zijn tweeën waren dus als ik er eentje zag voordat ik naar bed ging, moest ik mijn hele kamer doorzoeken voor die tweede spin, anders kon ik niet slapen. :')

    Ik durfde vroeger trouwens ook nooit te zwemmen in een zwembad want bij ons hadden ze allemaal lichtblauwe tegels met donkerblauwe lijnen en door het water leken die lijnen net op haaien. Daarbij dacht ik ook dat 'het gat' een gat in de grond was waar je doorheen moest zwemmen. c:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 21:44 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    Het is heel dom maar vroeger dacht ik om de een of andere reden dat spinnen altijd met zijn tweeën waren dus als ik er eentje zag voordat ik naar bed ging, moest ik mijn hele kamer doorzoeken voor die tweede spin, anders kon ik niet slapen. :')
    Is dat een fabel ja? Ik dacht dat die rioolspinnen echt altijd met twee zijn. Oeps. :'D


    She's imperfect but she tries

    - Ik erger me er stiekem aan als mensen wc-papier niet langs het randje afscheuren.
    - Ik heb als kind een paar keer snoepjes gestolen in snoepwinkels (die ik op dat moment gewoon in mijn mond stopte, zeg maar).
    - Ik neem nog steeds altijd een knuffelbeest mee als ik op vakantie ga.
    - Ik heb het afgelopen schooljaar een paar keer gespijbeld.
    - Ik vind het soms eng om mensen op te bellen.

    Heb je hier iets aan?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik kon pas zonder zijwieltjes fietsen op mijn zesde.
    Ik ben als de doods voor vlinders en motten. Like, ik kan dan wel beginnen te hyperventileren.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded