• Ik ben momenteel bezig met een romantisch drama over een groep verveelde tieners die tijdens een oertaal restaurantavond om de beurt geheimen met elkaar beginnen te delen om de tijd te doden, zowel gewichtige geheimen als kleine wetenswaardigheden.

    Ik ben op zoek naar kleine geheimpjes in de trant van "ik heb mijn veters pas leren strikken op mijn tiende", "ik playback altijd als de hele klas Happy Birthday voor iemand zingt", "ik dacht vroeger dat de maan en de zon hetzelfde ding waren", ...
    Stomme dingetjes die niemand over je weet gewoon, tbh.
    Dus niet je familiegeheimen en diepste angsten of zo. :')

    xx


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik was altijd bang om 7 jaar te worden, omdat m'n oma vertelde dat je dan een nieuwe huid zou krijgen en een beetje zou vervellen, en we waren in Slagharen toen er een jongen met ontzettende vellen op zijn armen en schouders rondliep (hij was gewoon verbrand). Op dat moment was ik echt heel bang om 7 jaar oud te worden (ik was toen een jaar of 4)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Toen ik klein was dacht ik dat de maan altijd met me mee vloog xd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Toen ik klein was [jaar of vier vijf] dacht ik altijd dat er walvissen in de grachten zwommen dus gooide ik altijd takjes in het water die die walvissen dan zouden opeten :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    JamesPotter schreef:
    Ik heb echt heel lang gedacht dat je Disney als Disnep schreef door het logo, maar het wel uitsprak als Disney. Ik kwam daar twee jaar geleden pas achter dat het Disney was


    Ik dacht dat het Gisney was :'D


    wat was dit ookalweer

    Toen ik 10 was heb ik een keer de film the Six Senses gekeken, en toen ik bij een toneel kamp was, heb ik gezegt tegen een vrouw dat ik geesten zag en dat zei ik toen ook tegen die kinderen en ze geloofde het ook :P


    tiptoe through the tulips...

    Ik dacht dat de wolken zacht waren en dat je er op kon lopen.

    Ik vroeg me ook heel vaak af hoe je kon weten of je wakker was en niet droomde omdat wanneer je droomt alles ook echt lijkt. En dan begon ik na te denken over wat als ik nu droom dat ik net ben ontwaakt uit een droom enz.

    daar ben ik over beginnen nadenken omdat ik een programma had gezien waarin mensen keken naar een tv en op die tv waren mensen kijken naar de tv en zo weer verder. En dan vroeg ik me af of de mensen in die tv dan zouden weten dat ze mensen in iemands tv waren.


    Ik bid af en toe (echt bidden is het niet maar weet niet hoe ik het moet noemen) om te overlopen wat ik nog hoop te bereiken, waar ik blij om ben en wat ik erg vind,...


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hmm, ik geloofde vroeger dat je een moedervlek heel makkelijk open kon maken, en dan zou er een grijze stof uitkomen die je zou doden. Man, daar heb ik slapeloze nachten van gehad :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dil schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het Gisney was :'D


    Hahahah, we zijn het er dus allemaal over eens dat Disney een duidelijker lettertype nodig heeft. :'')


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Eledhel schreef:
    Hmm, ik geloofde vroeger dat je een moedervlek heel makkelijk open kon maken, en dan zou er een grijze stof uitkomen die je zou doden. Man, daar heb ik slapeloze nachten van gehad :'D


    Over moedervlekken gesproken xd Ik dacht vroeger dat je een moedervlek boven je navel hoorde te hebben, en dat als je die niet had het net zoiets was als geen navel hebben whahaha


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."