• Ik ben momenteel bezig met een romantisch drama over een groep verveelde tieners die tijdens een oertaal restaurantavond om de beurt geheimen met elkaar beginnen te delen om de tijd te doden, zowel gewichtige geheimen als kleine wetenswaardigheden.

    Ik ben op zoek naar kleine geheimpjes in de trant van "ik heb mijn veters pas leren strikken op mijn tiende", "ik playback altijd als de hele klas Happy Birthday voor iemand zingt", "ik dacht vroeger dat de maan en de zon hetzelfde ding waren", ...
    Stomme dingetjes die niemand over je weet gewoon, tbh.
    Dus niet je familiegeheimen en diepste angsten of zo. :')

    xx


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Kit schreef:
    Het is heel dom maar vroeger dacht ik om de een of andere reden dat spinnen altijd met zijn tweeën waren dus als ik er eentje zag voordat ik naar bed ging, moest ik mijn hele kamer doorzoeken voor die tweede spin, anders kon ik niet slapen. :')

    Ik durfde vroeger trouwens ook nooit te zwemmen in een zwembad want bij ons hadden ze allemaal lichtblauwe tegels met donkerblauwe lijnen en door het water leken die lijnen net op haaien. Daarbij dacht ik ook dat 'het gat' een gat in de grond was waar je doorheen moest zwemmen. c:


    Shit dat met die haaien had ik ook haha.


    wat was dit ookalweer

    Vroeger dacht ik altijd dat wanneer ik een appelpitje inslikte, er een appelboom in mijn buik zou groeien.


    26 - 02 - '16

    Thanks, thanks, thanks iedereen, deze zijn zo handig! Bedankt aan jullie allemaal. ^.^
    Heeft er nog iemand ideeën die zouden werken voor een typisch "stoere" negentienjarige jongen? Hartstikke lastig om iets voor hem te vinden aangezien zijn ego het niet zou overleven als ik hem moet laten bekennen dat hij op pakjesavond nooit kon slapen. :") (Wel een ongelofelijk aandoenlijk verhaal, my God wat is dat cute. ^^)


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Niet echt een typisch geheim maar als ik iets kouds drink (koud water uit de kraan is al erg genoeg) dan moet ik mijn bovenlip een beetje om mijn boventanden heenvouwen. Ik heb op mijn 10e een heel stom fietsongeluk gehad (ging over een hobbel, verloor controle over het stuur, viel met m'n tanden op de stoeprand en alles werd zwart) en daardoor zijn m'n tanden afgebroken. Nu heb ik deels neptanden bij mijn 3 voortanden en de zenuwen zijn zo gevoelig nog dat het pijn doet als ik iets kouds drink. Ik probeer het altijd te verbergen omdat het er stom uitziet :')

    Nu moet ik alleen gaan koken met m'n vriend, dus misschien komen we nog wel ergens op :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ken nog steeds niet het verschil tussen links en rechts.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ik ken nog steeds niet het verschil tussen links en rechts.


    Ik ken enkel het verschil, omdat ik ooit mijn linker arm gebroken heb en als ik me concentreer kan ik nog steeds de plek voelen waar dat was :')


    What would Emma do?

    Spotgaai schreef:
    Niet echt een typisch geheim maar als ik iets kouds drink (koud water uit de kraan is al erg genoeg) dan moet ik mijn bovenlip een beetje om mijn boventanden heenvouwen. Ik heb op mijn 10e een heel stom fietsongeluk gehad (ging over een hobbel, verloor controle over het stuur, viel met m'n tanden op de stoeprand en alles werd zwart) en daardoor zijn m'n tanden afgebroken. Nu heb ik deels neptanden bij mijn 3 voortanden en de zenuwen zijn zo gevoelig nog dat het pijn doet als ik iets kouds drink. Ik probeer het altijd te verbergen omdat het er stom uitziet :')

    Nu moet ik alleen gaan koken met m'n vriend, dus misschien komen we nog wel ergens op :]


    Bedankt! Deze zijn echt goed! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    Ik ken enkel het verschil, omdat ik ooit mijn linker arm gebroken heb en als ik me concentreer kan ik nog steeds de plek voelen waar dat was :')


    Haha. Ik heb ooit mijn sleutelbeen gebroken en daar zit nu een bobbel van een bot. (Klinkt viezer dan dat het is). Maar goed, als ik echt moet weten welke kant links dan kijk ik waar dat ding zit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik dacht altijd dat kauwgom je maag aan elkaar deed plakken. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nogmaals bedankt voor alle inbreng, jullie ideeën zijn ongelofelijk behulpzaam!

    Ik heb ondertussen meer dan genoeg geheimen over het verleden verzameld ("ik dacht vroeger dat..."), maar ik zou er graag nog een paar hebben die dichter bij het heden liggen. Een aantal voorbeelden die ik zelf al heb zijn: het personage heeft een kleine tatoeage waar niemand van af weet, het personage voelt zich zeer afhankelijk van make-up, het personage heeft per ongeluk de goudvis van zijn zusje vermoord en gewoon een nieuwe vis gekocht die erop lijkt, het personage weet dat een klasgenoot boulimie heeft maar heeft dit aan niemand verteld en voelt zich hier schuldig over, het personage heeft een gênante tweede naam, het personage heeft nog nooit iemand gezoend, het personage denkt te vaak na over de dood, het personage steelt zo nu en dan...

    Als jullie nog iets bedenken, laat het me dan gerust weten. ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik weet niet of het een goed geheim is maar ik ben altijd best bang om te zwemmen omdat ik denk dat iets me naar beneden zal trekken (haaien, bijvoorbeeld), en ja, zelfs in zwembaden durf ik niet in het diepe gedeelte. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Haha, ik hou af en toe stiekem eens 'huisdieren' of gewonde dieren op mijn kamer zonder dat mijn ouders er van af weten, want ze hebben niet graag dieren in huis.


    What would Emma do?

    Ik heb echt heel lang gedacht dat je Disney als Disnep schreef door het logo, maar het wel uitsprak als Disney. Ik kwam daar twee jaar geleden pas achter dat het Disney was


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hahhaha Disney lijkt eigenlijk heel erg op Disnep! Bedankt iedereen! Als je nog iets weet te bedenken, je ideeën zijn meer dan welkom.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    JamesPotter schreef:
    Ik heb echt heel lang gedacht dat je Disney als Disnep schreef door het logo, maar het wel uitsprak als Disney. Ik kwam daar twee jaar geleden pas achter dat het Disney was


    Ik dacht vroeger dat het isnep was met een wilde krul voor :x


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."