• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Palinoia schreef:
    Paaaap, je weet dat ik naar bed ben! Heb je niet door dat je je speakers harhard aan hebt? D:

    En beetje lullig om een bureaustoel af te wijzen die iemand uit de weggeefhoek je aanbiedt voor niks. Maar die stoel ziet dr gewoon verre van netjes uit! Het behoort een witte stoel te zijn denk ik, maar zo ziet ie dr niet uit. D:


    Vind het eigenlijk niet zo vreemd, alsof je alles wat men je aanbiedt maar gewoon moet meenemen. Als ik daar aan ga beginnen staat mijn huis snel vol met prullaria en ben ik moddervet.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Astriferous schreef:
    (...)

    Vind het eigenlijk niet zo vreemd, alsof je alles wat men je aanbiedt maar gewoon moet meenemen. Als ik daar aan ga beginnen staat mijn huis snel vol met prullaria en ben ik moddervet.


    Haha jaaa, dat is dus ook zo!
    Maar toch vind ik het altijd moeilijk om "nee" te zeggen als de ander het wel goed bedoelt. x) maar ik neem die stoel niet aan, nee. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Haha jaaa, dat is dus ook zo!
    Maar toch vind ik het altijd moeilijk om "nee" te zeggen als de ander het wel goed bedoelt. x) maar ik neem die stoel niet aan, nee. :p


    Haha, ik snap het hoor. Heb ik ook altijd als mijn oma weer komt aandraven met een of ander kledingstuk waarvan ik denk ???


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    "But I am the chosen one."
    Get's me everytime. :'D

    Elvenking schreef:
    "But I am the chosen one."
    Get's me everytime. :'D

    Heb je het over de film Harry Potter and the Half-Blood Prince? Want dan ben ik het echt helemaal met je eens! :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hou je nog van mij? Net zoveel als eerst? Net zoveel als je beweert?
    Waarom wil jij mij dan niet zien? Waarom zeg je dan mijn enige vakantie week af? Waarom wil je nu opeens dat ik niet meer langs kom?
    Wil je geen dingen meer beloven? Wil jij mij alsjeblieft niet elke keer weer teleurstellen? Wil je voortaan eerst nadenken voordat je iets afspreekt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    TARDlS schreef:
    (...)
    Heb je het over de film Harry Potter and the Half-Blood Prince? Want dan ben ik het echt helemaal met je eens! :'D

    Yup. Ik kijk de hele week al HP films haha.

    TARDlS schreef:
    (...)
    Heb je het over de film Harry Potter and the Half-Blood Prince? Want dan ben ik het echt helemaal met je eens! :'D


    So am I ^^


    -

    Elvenking schreef:
    (...)
    Yup. Ik kijk de hele week al HP films haha.


    Woh, dat deed ik ook, totdat internet eruit lag :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ysbrand liep met een ijsje in zijn hand naar het einde van de straat.

    Auw riep de oude man.

    Dit is zo leuk om te doen in zowel Nederlands als Engels, hahha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zucht zeg...


    -

    Hahahaha, moet om mezelf lachen :P


    -

    En maar lachen en verontwaardigd kijken en doen alsof alles zo wauw en zo interessant is, terwijl je eigenlijk denkt: waar gaat dit zelfs over, I don't care, sorry, maar dit doet me nu eens echt niets. Gawd, ik voel me soms echt zo schuldig om het feit dat er zo weinig is dat me nu eens écht interesseert. :/

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 0:23 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil zo graag een hartverscheurend verhaal schrijven, maar ik kan geen verhalen schrijven, alleen korte verhalen. Hoe moet ik nou ik hemelsnaam een hartverscheurend kort verhaal maken? Dan heb je amper tijd om van dat geweldige hoofdpersonage dat op het einde sterft te gaan houden :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Waarom duurt het zo lang voor mijn Fav serie online staat. Aan de ene kant wil ik opblijven tot die online staat maar aan de andere kant wil ik mijn ogen sluiten en lekker gaan slapen. Dilema.