• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Eigengrau schreef:
    Oh my god, Unfriended staat eindelijk op Popcorn Time! Yeeeesss.


    omg DAT IS ZO'N VAGE FILM o.o die trailer *-*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gibbs schreef:
    (...)

    Het was geen King! :Y)
    Vind je het niet awesome dan om ''King'' te zijn? xd



    OTOFT: Yaaay, ''briefpapier'' uitgeprint! Het is toch wel heel groot hoor, maar na het vele geruzie met Word en photoshop ben ik er opzich wel tevreden mee. c:


    Ik vind Queen cooler. (cat)

    OTOFT dinge yk: BUIKPIJN


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ben ik de enige die zich er aan ergert als crewleden stoppen en geen bericht achterlaten of wat dan ook?

    :/


    26 - 02 - '16

    Gaan we nu ook huilen omdat de broer van leeuw Cecil ook gedood is, die voor de welpjes zorgde?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 21:14 ]

    Suku schreef:
    Gaan we nu ook huilen omdat de broer van leeuw Cecil ook gedood is, die voor de welpjes zorgde?


    Kan je niet eens normaal doen?


    Your make-up is terrible


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    (...)

    Kan je niet eens normaal doen?

    Lol, je weet niet eens over wie het gaat.

    Suku schreef:
    (...)
    Lol, je weet niet eens over wie het gaat.


    Het maakt niet uit over wie het gaat, zo'n opmerking over zoiets maken (zeker als het over iemand gaat en ik neem aan dat diegene op Q zit en er eerder een topic over maakte) is sowieso achterbaks, laag en onmenselijk.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Het maakt niet uit over wie het gaat, zo'n opmerking over zoiets maken (zeker als het over iemand gaat en ik neem aan dat diegene op Q zit en er eerder een topic over maakte) is sowieso achterbaks, laag en onmenselijk.

    Nee, eigenlijk niet over iemand van q. Zo stom ben ik heus niet... waarom moet zo iets altijd over iemand op q gaan? 9gag is er bijvoorbeeld ook...

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 21:23 ]

    Suku schreef:
    (...)
    Nee, eigenlijk niet over iemand van q. Zo stom ben ik heus niet... waarom moet zo iets altijd over iemand op q gaan? 9gag is er bijvoorbeeld ook... en die mensen moet je met een korreltje zout nemen.


    En wat is het verschil tussen iemand die het op Q post en iemand op 9gag?


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    En wat is het verschil tussen iemand die het op Q post en iemand op 9gag?

    Ooit op 9gag de reacties gelezen? Dat is één en al bullshit. Zo ook de reacties die ik las bij een post over Cecil en zijn broer.

    Zó'n enorme last van m'n kuiten. Dit is niet normaal meer joh. En oh god, over een maand al aah. Fack nervositeit.


    take me back to the basics and the simple life

    Je vriendin die op vakantie is en zegt hoe leuk het daar is, is niet fijn wanneer ze weet hoe graag je er ook heen wil.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Het moeilijke moment dat je vader met je huisdier naar de dieren arts is en weet dat de kans groot is dat hij zonder huisdier terug komt.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ikigai >> EthereaI, met een hoofdletter i ipv een l


    take me back to the basics and the simple life