• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Klaas hield van dieren. Dieren niet van Klaas. :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Runescript schreef:
    Klaas hield van dieren. Dieren niet van Klaas. :W

    Klaas kent me. Ik Klaas niet. (cat)

    _____


    Damn, de clip van Drank & Drugs is gewoon zo ... Uh ... Epilepsieverwekkend. No comment.
    Alle tieners zeggen ja tegen MDMA, maar zij zeggen blijkbaar ook geen nee tegen lsd. :'D

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 23:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I didn't know that you can love someone too much.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Soulfinder schreef:
    I didn't know that you can love someone so much.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    je bent raar xoxo

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 0:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    OMG OMG OMG OMG OMG AAAAHHHHH :D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mam, het is fucking vakantie. Wat doe jij? Een luid alarm op mijn gsm zetten, de gsm in mijn kamer droppen en helemaal flippen op me als ik die simpelweg teruggeef. Fuck you, echt waar. Heel mijn ochtend verpest. (cat)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 9:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Mam, het is fucking vakantie. Wat doe jij? Een luid alarm op haar gsm zetten, de gsm in mijn kamer droppen en helemaal flippen op me als ik die simpelweg teruggeef. Fuck you, echt waar. Heel mijn ochtend verpest. (cat)


    Mijn moeder zoekt een substitute dochter voor als ik op vakantie ben. 8D


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Mijn moeder zoekt een substitute dochter voor als ik op vakantie ben. 8D

    Vijf minuutjes, dan kom ik naar jullie toe! :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ha! Ik wist dat als ik jou lang genoeg zou negeren je uit jezelf mij wel een bericht zou sturen. Het was weliswaar om 1 uur 's nachts en bestond uit drie mysterieuze vraagtekens waarvan ik geen enkel idee heb tot wat ze betrekking hebben maar de achterliggende boodschap is vast dat je me mist, terug wil en dat je spijt hebt van alle stomme dingen die je gedaan hebt. Of in ieder geval betekent het dat ik voor een moment in je dronken gedachtes voorkwam, maar daar heb ik ook vrede mee.


    i put the fun in funeral

    Great. Tietpijn, ongesteldheid en een spier in mn nek verrekt dat vet zeer doet en nu een onwijs stinkende zalf op zit. En dan straks in Musselkanaal spelen waarvan ik niet eens weet of dat wel mag en mijn haar is geknipt en nu voor mijn gevoel vet kort aangezien t eerst tot onder mn tiet kwam en nu tot mn schouders en deze dag is niet leuk, laat het over zijn. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Boredom strikes again, en dat terwijl ik nog genoeg te doen heb. ><

    Ooooh ik ben zo blij. Eindelijk TØP AF met mijn t-shirt, pet en armbandje. :Y)


    Caution first, always.

    Gibbs schreef:
    Great. Tietpijn, ongesteldheid en een spier in mn nek verrekt dat vet zeer doet en nu een onwijs stinkende zalf op zit. En dan straks in Musselkanaal spelen waarvan ik niet eens weet of dat wel mag en mijn haar is geknipt en nu voor mijn gevoel vet kort aangezien t eerst tot onder mn tiet kwam en nu tot mn schouders en deze dag is niet leuk, laat het over zijn. :c


    Have a lovely day<3 Nee, lieverd. Alles komt goed ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Have a lovely day<3 Nee, lieverd. Alles komt goed ^^


    Thanks. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •