• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gibbs schreef:
    I can't help to wonder what it's like to be in a relationship. Loving someone and being loved by that person. And wondering if I will ever find it out. Would be nice, I think. But perhaps it's just another dream that will never come true. Time will tell, I guess.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb eindelijk de moed verzameld. Blogje here i come :3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Dankjewel voor het aanbod, maar ik offer geen dagje met vrienden op om jouw kop te moeten zien.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik weet dat ik het moet uitpraten met haar maar ik heb er echt geen zin in. ;c Ik durf nog altijd niet echt. Was ze wat volwassener geweest, zag ik er niet zo tegenop..


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik zou graag topics kunnen blokkeren ipv meteen een heel subforum waarin ook wel leuke topics zitten.

    Ik mis je zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ik mis je zo.


    i put the fun in funeral

    Lolicia schreef:
    Ik mis je zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En dan deelt iemand waar je tegenop kijkt je foto op Facebook. Ik voel me vereerd. (bloos)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 16:12 ]


    26 - 02 - '16

    Ik voel me intens gelukkig op dit moment

    Nee, het moet fatsoenlijk, ik kan er niet tegen als het niet ordelijk en nauwkeurig is. Dan ben ik ergens maar een perfectionist, maar nee, het moet serieus fatsoenlijk!


    16 - 09 - '17

    Leuk man, bad mental health days wanneer je op vakantie bent en er geen aparte kamers zijn en je dus never ever ooit privacy hebt en ugh. Ik had nog zo gezegd dat ik niet tegen lange vakanties kan. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Altijd als ik posts lees over "skinny girls" voel ik me aangesproken. Maar dan bedenk ik me dat ik geen ondergewicht heb en dus ook niet meer "skinny" ben.

    Ik word zomaar uit het niet uitgescholden voor kankerwijf als ik langs een bankje met jongens fiets, ik ben helemaal van slag want ik deed niks, alleen fietsen. Kom ik thuis, mag ik er niet eens om huilen van me moeder omdat het máár een woord is. Het is wel een woord waar ik veel mensen aan verloren ben ja!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Today is a better day.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?