• BLACK BABY MAGIC





          In een typisch, zonnig stadje in California worden tieners plotseling getroffen door een virus - en niet zomaar een virus.
    De inwoners van het stadje zijn verontrust als het ene na het andere meisje zwanger blijkt te zijn, zelfs al hebben ze geen vriendje of hebben ze nog nooit het bed met iemand gedeeld. Eerst wordt het afgeschoven op de tieners en hun puberale gedrag en hormonen, maar beetje bij beetje wordt het steeds duidelijker: dit is niet normaal. Ieder meisje wordt gepaard met een 'vriend', indien ze die nog niet heeft, en het koppel wordt in een sneltreinvaart voorbereid op het ouderschap.

    ROLLEN VOL
    Meisjes:
          Quin 'Q' Thalia Smith Gunnulfsen [1]
          Gereserveerd door Ethereal
          Jamila "Jamie" Adaline Orgullor Astrophe [2]
          Sarah Ellis Carter Meraki [2]
          Gereserveerd door Towns
          Gereserveerd door WeasIey
          Gereserveerd door Barone
          Janelle Madison Green JudithSuzann

    Jongens:
          Gereserveerd door Astrophe
          Gereserveerd door Towns
          Gereserveerd door Starkiller
          Kayden Christopher James Rhaegal [2]
          Adam Rhys Williams Rhaegal [1]
          Elliot William Cooper Raccoon [2]
          Gereserveerd door Barone
          Wren Micah Davis Kit

    REGELS
          Een post bestaat uit minstens 200 woorden. Als je dat een of twee keer niet haalt is het niet erg, maar probeer je er alsjeblieft aan te houden. Dat is een stuk aangenamer voor je tegenspeler.
          Als je een tijd niet kunt posten, geef dat dan van tevoren aan.
          Alleen ik (Gunnulfsen) open nieuwe topics, tenzij ik iemand anders vraag het te doen.
          Het aantal jongens en meisjes moet gelijk blijven. Je mag meerdere rollen per persoon, maar houd het netjes zodat iedereen een kans krijgt.
          Houd het realistisch. Google is je beste vriend als het gaat om dit onderwerp.
          Stelletjes worden willekeurig gevormd door een randomizer, maar als je zelf voorkeur hebt mag je dit aangeven en dan houd ik daar rekening mee.
          Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een reden hebt om dat uit te stellen.
          Verder natuurlijk de huisregels van Q.

    FC's
          Kylie Bunbury - Gunnulfsen
          Rosie Huntington-Whitely - Towns
          Francisco Lachowski - Towns
          Emilia Clarke - Astrophe


    Rollentopic I


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MT.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jullie mogen hier ook je relatie (vriendschap- of stelletjes) voorstellen droppen. (: Ik ga er namelijk van uit dat jullie wel ideëen hebben en/of behoefte aan bepaalde vriendschappen voor jullie karakters.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Helloo.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Iemand die een relatie met Kayden/Adam wilt? c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Janelle staat ook open voor relaties, ik ben nog bezig maar in grote lijnen staat ze er wel..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik heb voor Quin wel een oudere jongen op het oog, aangezien ze redelijk ervaren is en dan lijkt zo'n schattig jochie me niks, maar tot nu toe zijn alle jongens ouder dan zij dus dat is geen probleem, haha. :')

    Ik zoek wel een meisje van rond haar leeftijd met wie ze goed bevriend is.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MT :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

          Voor Wren wil ik eigenlijk graag nog:
    • Een ex
    • Een best–friend
    • Eventueel iemand die hij ooit bijles heeft gegeven
    • Iemand met wie hij graag sport

    Ik weet dat nog niet alle rollen zijn ingevuld maar als iemand hier al voor open staat, mag je het zeggen. c:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 21:30 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik sta open voor Relaties ^^ Elliot word een relaxte jongen die moeilijk kan wennen aan het 'vaderschaps' leven en een beetje verward/gestrest kan zijn met momenten maar het word een rustige lieve jongen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    take me back to the basics and the simple life

    MT ik ga zo mijn rollen meer uitwerken


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Mijn topics -- Mag ik misschien uitstel voor mijn rollen? Ik ben nu met een vriendin aan het logeren en morgen de hele dag weg.


    -

    Towns schreef:
    Mijn topics -- Mag ik misschien uitstel voor mijn rollen? Ik ben nu met een vriendin aan het logeren en morgen de hele dag weg.


    Geen enkel probleem!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Kit schreef:
          Voor Wren wil ik eigenlijk graag nog:
    • Een ex
    • Een best–friend
    • Eventueel iemand die hij ooit bijles heeft gegeven
    • Iemand met wie hij graag sport

    Ik weet dat nog niet alle rollen zijn ingevuld maar als iemand hier al voor open staat, mag je het zeggen. c:


    Hij mag Sarah wel bijles hebben gegeven? Ze is een strever, dus als iets niet lukt is bijles welkom!


    everything, in time

    Trouwens: voor mijn personage lijkt het me het leukst om aan iemand gekoppeld te worden die precies het tegenovergestelde karakter van Sarah heeft: iemand die totaal vrij in het leven staat, een soort 'I don't care'-houding heeft, veel feest en eventueel van roken, drank en/of drugs houdt. Een playaaaah. (cat)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 1:14 ]


    everything, in time