• BLACK BABY MAGIC





          In een typisch, zonnig stadje in California worden tieners plotseling getroffen door een virus - en niet zomaar een virus.
    De inwoners van het stadje zijn verontrust als het ene na het andere meisje zwanger blijkt te zijn, zelfs al hebben ze geen vriendje of hebben ze nog nooit het bed met iemand gedeeld. Eerst wordt het afgeschoven op de tieners en hun puberale gedrag en hormonen, maar beetje bij beetje wordt het steeds duidelijker: dit is niet normaal. Ieder meisje wordt gepaard met een 'vriend', indien ze die nog niet heeft, en het koppel wordt in een sneltreinvaart voorbereid op het ouderschap.

    ROLLEN VOL
    Meisjes:
          Quin 'Q' Thalia Smith Gunnulfsen [1]
          Gereserveerd door Ethereal
          Jamila "Jamie" Adaline Orgullor Astrophe [2]
          Sarah Ellis Carter Meraki [2]
          Gereserveerd door Towns
          Gereserveerd door WeasIey
          Gereserveerd door Barone
          Janelle Madison Green JudithSuzann

    Jongens:
          Gereserveerd door Astrophe
          Gereserveerd door Towns
          Gereserveerd door Starkiller
          Kayden Christopher James Rhaegal [2]
          Adam Rhys Williams Rhaegal [1]
          Elliot William Cooper Raccoon [2]
          Gereserveerd door Barone
          Wren Micah Davis Kit

    REGELS
          Een post bestaat uit minstens 200 woorden. Als je dat een of twee keer niet haalt is het niet erg, maar probeer je er alsjeblieft aan te houden. Dat is een stuk aangenamer voor je tegenspeler.
          Als je een tijd niet kunt posten, geef dat dan van tevoren aan.
          Alleen ik (Gunnulfsen) open nieuwe topics, tenzij ik iemand anders vraag het te doen.
          Het aantal jongens en meisjes moet gelijk blijven. Je mag meerdere rollen per persoon, maar houd het netjes zodat iedereen een kans krijgt.
          Houd het realistisch. Google is je beste vriend als het gaat om dit onderwerp.
          Stelletjes worden willekeurig gevormd door een randomizer, maar als je zelf voorkeur hebt mag je dit aangeven en dan houd ik daar rekening mee.
          Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een reden hebt om dat uit te stellen.
          Verder natuurlijk de huisregels van Q.

    FC's
          Kylie Bunbury - Gunnulfsen
          Rosie Huntington-Whitely - Towns
          Francisco Lachowski - Towns
          Emilia Clarke - Astrophe


    Rollentopic I


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Meraki schreef:
    (...)

    Hij mag Sarah wel bijles hebben gegeven? Ze is een strever, dus als iets niet lukt is bijles welkom!


    Dat is goed, ik zal het even bij zijn relaties neerzetten. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
          Voor Wren wil ik eigenlijk graag nog:
    • Een ex
    • Een best–friend
    • Eventueel iemand die hij ooit bijles heeft gegeven
    • Iemand met wie hij graag sport

    Ik weet dat nog niet alle rollen zijn ingevuld maar als iemand hier al voor open staat, mag je het zeggen. c:


    Ik heb Adam en/of Kayden?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    (...)

    Ik heb Adam en/of Kayden?


    Wren en Adam zouden wel beste vrienden kunnen zijn? Ze komen goed overeen qua innerlijk en houden van dezelfde dingen. ^^
    Ik weet niet echt hoe Kayden is dus ik kan daar nog niet veel over zeggen. :')

    I really like your username.:Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    (...)

    Wren en Adam zouden wel beste vrienden kunnen zijn? Ze komen goed overeen qua innerlijk en houden van dezelfde dingen. ^^
    Ik weet niet echt hoe Kayden is dus ik kan daar nog niet veel over zeggen. :')

    I really like your username.:Y)


    Ik vind het prima, als ik het zo lees kunnen Wren en Adam het goed vinden met elkaar.
    Ik vind jouw username ook geweldig - Kit van Kit Harington of..? :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Trouwens, zou ik uitstel kunnen krijgen voor Kayden? Ik ga zomenteen naar mijn opa & oma en ga daar ook eten, ik heb geen idee hoe laat we thuis gaan zijn. Morgen ga ik naar Madurodam en ook dan weet ik niet hoe laat we vertrekken/thuis zijn. (A)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    (...)

    Ik vind het prima, als ik het zo lees kunnen Wren en Adam het goed vinden met elkaar.
    Ik vind jouw username ook geweldig - Kit van Kit Harington of..? :Y)


    Okay, misschien dat wanneer Kayden ook af is we kunnen kijken wat zij van elkaar kunnen zijn. :Y)

    Jaa, het is 2in1: Kit Harington en Kit Walker van AHS. Daarom wissel ik mijn profielfoto's de hele tijd af. x)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    (...)

    Okay, misschien dat wanneer Kayden ook af is we kunnen kijken wat zij van elkaar kunnen zijn. :Y)

    Jaa, het is 2in1: Kit Harington en Kit Walker van AHS. Daarom wissel ik mijn profielfoto's de hele tijd af. x)


    Is goed, ik denk dat Kayden rond morgenavond wel af is. (A)

    Ooh, dat is al helemaal mooi dan! I'm jelly ehehe :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oh — ik had trouwens een vraag: wanneer ben je van plan om het speeltopic te openen (als je al een datum in gedachten heb)? Dan kan ik daar een beetje rekening mee houden. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    Oh — ik had trouwens een vraag: wanneer ben je van plan om het speeltopic te openen (als je al een datum in gedachten heb)? Dan kan ik daar een beetje rekening mee houden. c:


    Óf rond dit weekend, óf pas na de 25e aangezien ik van 21 tot 25 op eindexamenreis ben. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Nog personen voor een relatie met Janelle? Vrienden, vijanden, kenissen..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Nog personen voor een relatie met Janelle? Vrienden, vijanden, kenissen..


    Ik heb Wren voor je. Heb je al een ideetje?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zal Elliot morgen prberen af te werken, heb nu geen inspiratie :/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    RhaegaI schreef:
    Trouwens, zou ik uitstel kunnen krijgen voor Kayden? Ik ga zomenteen naar mijn opa & oma en ga daar ook eten, ik heb geen idee hoe laat we thuis gaan zijn. Morgen ga ik naar Madurodam en ook dan weet ik niet hoe laat we vertrekken/thuis zijn. (A)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Zou ik ook alvast uitstel mogen voor mijn rol?


    take me back to the basics and the simple life

    Oeps sorry, ik heb niet alles gelezen. Blame m'n telefoon. Iedereen die uitstel wil kan die krijgen, no problemo. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted