• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:28 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Graysons schreef:
    (...)

    Ja, ze bleken elkaar dus al een paar weken te zien/spreken. :/


    Jeetje wat een enorme eikel. Je bent hem niet waard als hij zo doet! Gatverdamme en dan ook nog achterhouden. Bah..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Jeetje wat een enorme eikel. Je bent hem niet waard als hij zo doet! Gatverdamme en dan ook nog achterhouden. Bah..


    Echt wel. Voel mij nu ook wat.. Bluh? Dat omschrijft het denk ik het beste, thanks for the support (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Graysons schreef:
    (...)

    Echt wel. Voel mij nu ook wat.. Bluh? Dat omschrijft het denk ik het beste, thanks for the support (:

    Ik ben zaterdag ook heartbroken, op een andeee manier dat wel, maar ik weet hoe het voelt nu. Sterkte meid.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 14:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, je hebt je toppunt van drama nu toch wel weer bereikt. Ik had nooit gedacht dat je zoiets zou doen. En om wat? Niks.


    Your make-up is terrible

    Misschien maak ik wel van een mug een olifant. Maar het zit me allemaal toch dwars. Grmbl.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bostick schreef:
    (...)
    Ik benn zaterdag ook hearthbroken, op een andeee manier dat wel, maar ik weet hoe het voelt nu. Sterkte meid.


    Dankjewel, jij ook sterkte!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Graysons schreef:
    (...)

    Dankjewel, jij ook sterkte!

    Heb ook nog typaids ook haha.
    Dank je. Je kunt bij me terecht als je iemand nodig hebt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben echt jaloers op mensen die kunnen rekenen op anderen *zucht*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Awh yeash, mn haar is weer eens geverfd :3

    Aargh, ik word echt gek van mensen die me constant op de vingers kijken. Je geeft me alleen maar nog meer redenen om het níét te doen, weet je.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 16:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bostick schreef:
    (...)
    En ik vond twee weken al lang toen mijn been in het gips zat o.o
    Succes!


    Hahaha, I'll be okay. Maar dankje!

    Monet schreef:
    (...)

    Oh joh! Wat heb je gedaan?


    Operatie. What did you do?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn rug doet pijn van het werken.


    What would Emma do?

    Anatomy schreef:
    (...)

    Operatie. What did you do?


    Ooh, succes met je tijd uitzitten! (;
    Ik ben in Afrika door mijn enkel gegaan, heb er toen nog drie dagen op gelopen en op de vierde dag kwamen we erachter dat 'ie gebroken was. Eerst had ik zo'n moonboot (echt verschrikkelijk), dus ik ben nu eigenlijk wel blij met dit super lichte gips :^)

    Monet schreef:
    (...)

    Ooh, succes met je tijd uitzitten! (;
    Ik ben in Afrika door mijn enkel gegaan, heb er toen nog drie dagen op gelopen en op de vierde dag kwamen we erachter dat 'ie gebroken was. Eerst had ik zo'n moonboot (echt verschrikkelijk), dus ik ben nu eigenlijk wel blij met dit super lichte gips :^)


    Ooh jij bent het!
    Heel veel sterkte en succes met je enkel! Hoop dat je er niet veel 'schade' aan overhoud.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Monet schreef:
    (...)

    Ooh, succes met je tijd uitzitten! (;
    Ik ben in Afrika door mijn enkel gegaan, heb er toen nog drie dagen op gelopen en op de vierde dag kwamen we erachter dat 'ie gebroken was. Eerst had ik zo'n moonboot (echt verschrikkelijk), dus ik ben nu eigenlijk wel blij met dit super lichte gips :^)


    Ooooooh, dat moet echt pijn hebben gedaan zeg. En die moonboots zijn wel echt super sexy.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )