• Omdat het vorig jaar een groot succes was, zou ik het dit jaar graag opnieuw willen doen. (:


    Op Quizlet staan honderden verhalen. Sommige hebben tientallen hoofdstukken, andere nog geen drie. Er staan steengoede verhalen, maar ook verhalen waar nog wel wat aan te sleutelen valt.
    Daarom heb ik het initiatief genomen om een verkiezing te houden voor het beste verhaal van Quizlet! Er zijn drie verschillende categorieën:
    - Fanfictie van bestaande mensen (zoals artiesten, acteurs en sporters)
    - Fanfictie van fictieve personages (uit boeken, series en films)
    - Onbekende Personen (hier komen dus alléén zelfbedachte personages in voor)


    Het is zover... de uitslag van de finale polls is bekend! Allemaal van harte gefeliciteerd! (:

    Bekende personen
    Op de eerste plaats... Slide, geschreven door freestyle, met 28 stemmen!
    Op de tweede plaats... Bitter Butterfly, geschreven door Iluna en Yellow Pages, geschreven door Horlinson, met 5 stemmen!
    Op de derde plaats... Catfish, geschreven door Infrared, met 4 stemmen!

    Fictieve personen
    Op de eerste plaats... Hunters, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de tweede plaats... The Second Principle of Magic, geschreven door Square, met 7 stemmen!
    Op de derde plaats... Crazy, geschreven door BIack, met 4 stemmen!

    Onbekende personen!
    Op de eerste plaats... Levenslang, geschreven door Sonder, met 10 stemmen!
    Op de tweede plaats... Leviathan, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de derde plaats... Observaties van een muurbloem, geschreven door niniwa1, met 8 stemmen!

    Tenslotte: ik heb deze verkiezing zelf op touw gezet, zij het met toestemming van de moderators. Het is dus geen verkiezing door die door de Quizletcrew zelf is georganiseerd!

    Verwante stories:
    De beste verhalen op Quizlet • 2014
    De beste verhalen op Quizlet • 2015

    Winnaars 2014:
    Bekende personen fanfictie: Dear Diary, geschreven door HarrysWife
    Fictieve personen fanfictie: Courage en Eclipse of Hearts, geschreven door Jotunheim
    Onbekende personen: The Doll Maker, geschreven door Twisty

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh, vandaag laatste stem dag!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Spannend!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Voorzichtige bump, want ik kan me voorstellen dat je het druk hebt, maar wanneer komt de uitslag van de eerste ronde? ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als de moderators tijd hebben gehad haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    En wanneer weten we iets? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Porunn schreef:
    Als de moderators tijd hebben gehad haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil even laten weten dat ik deze wedstrijd niet uit het oog ben verloren, maar dat ik nog steeds wacht totdat de moderators hebben gekeken of mensen met een dubbel account hebben gestemd of op zichzelf hebben gestemd. Ze hebben het op het moment erg druk.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 13:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    Ik wil even laten weten dat ik deze wedstrijd niet uit het oog ben verloren, maar dat ik nog steeds wacht totdat de moderators hebben gekeken of mensen met een dubbel account hebben gestemd of op zichzelf hebben gestemd. Ze hebben het op het moment erg druk.

    Ik lach mezelf uit

    Is er al meer nieuws? Ik wil niet aandringen ofzo maar de maand is ver voorbij.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Vertel mij wat. :')
    Ik weet de uitslag van de Bekende Personen polls, maar de andere nog niet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    Vertel mij wat. :')
    Ik weet de uitslag van de Bekende Personen polls, maar de andere nog niet.


    Haha oke xD Tja ik wou het gewoon weten.
    Omdat de stemming eigelijk al afgelopen was. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    En weten we al iets meer? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    En weten we al iets meer? :)


    Ik denk dat de moderators het zojuist heel druk hebben gehad met de eerste ronde van de mod verkiezingen en ze zijn met een bizar klein team. Ik neem aan dat als er iets bekend is, dit wel gezegd wordt. Althans dat hoop ik toch haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Ik denk dat de moderators het zojuist heel druk hebben gehad met de eerste ronde van de mod verkiezingen en ze zijn met een bizar klein team. Ik neem aan dat als er iets bekend is, dit wel gezegd wordt. Althans dat hoop ik toch haha.


    Wel ja ik hoop het ook wel. Want ben wel benieuwd. Maar ook voor de mod verkiezingen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Starlord schreef:
    (...)

    Ik denk dat de moderators het zojuist heel druk hebben gehad met de eerste ronde van de mod verkiezingen en ze zijn met een bizar klein team. Ik neem aan dat als er iets bekend is, dit wel gezegd wordt. Althans dat hoop ik toch haha.

    AWW, ik heb medelijden met de Mods! Zo veel te doen en zo'n klein team!


    in love with the fictional characters, I'm sorry