• Omdat het vorig jaar een groot succes was, zou ik het dit jaar graag opnieuw willen doen. (:


    Op Quizlet staan honderden verhalen. Sommige hebben tientallen hoofdstukken, andere nog geen drie. Er staan steengoede verhalen, maar ook verhalen waar nog wel wat aan te sleutelen valt.
    Daarom heb ik het initiatief genomen om een verkiezing te houden voor het beste verhaal van Quizlet! Er zijn drie verschillende categorieën:
    - Fanfictie van bestaande mensen (zoals artiesten, acteurs en sporters)
    - Fanfictie van fictieve personages (uit boeken, series en films)
    - Onbekende Personen (hier komen dus alléén zelfbedachte personages in voor)


    Het is zover... de uitslag van de finale polls is bekend! Allemaal van harte gefeliciteerd! (:

    Bekende personen
    Op de eerste plaats... Slide, geschreven door freestyle, met 28 stemmen!
    Op de tweede plaats... Bitter Butterfly, geschreven door Iluna en Yellow Pages, geschreven door Horlinson, met 5 stemmen!
    Op de derde plaats... Catfish, geschreven door Infrared, met 4 stemmen!

    Fictieve personen
    Op de eerste plaats... Hunters, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de tweede plaats... The Second Principle of Magic, geschreven door Square, met 7 stemmen!
    Op de derde plaats... Crazy, geschreven door BIack, met 4 stemmen!

    Onbekende personen!
    Op de eerste plaats... Levenslang, geschreven door Sonder, met 10 stemmen!
    Op de tweede plaats... Leviathan, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de derde plaats... Observaties van een muurbloem, geschreven door niniwa1, met 8 stemmen!

    Tenslotte: ik heb deze verkiezing zelf op touw gezet, zij het met toestemming van de moderators. Het is dus geen verkiezing door die door de Quizletcrew zelf is georganiseerd!

    Verwante stories:
    De beste verhalen op Quizlet • 2014
    De beste verhalen op Quizlet • 2015

    Winnaars 2014:
    Bekende personen fanfictie: Dear Diary, geschreven door HarrysWife
    Fictieve personen fanfictie: Courage en Eclipse of Hearts, geschreven door Jotunheim
    Onbekende personen: The Doll Maker, geschreven door Twisty

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Abluvion schreef:
    Is het trouwens nodig dat ik een samenvatting van How to be a heartbreaker door geef?
    Ik zag net dat dit nog niet was gebeurd :3

    Het maakt voor de poll straks niet uit, het is vooral voor nieuwsgierige users die willen weten waar het verhaal over gaat.


    Every villain is a hero in his own mind.

    x. Titel + link: Onze Zomervakantie / http://www.quizlet.nl/stories/110658/onze-zomervakantie/
    x. Auteur: girlicious
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Drama en Romantiek
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen): Elisa gaat met haar vriendengroep jaarlijks op vakantie, dit jaar gaan ze naar Spanje, de vakantie verloopt alleen niet geheel zoals gepland....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben echt nieuwsgierig wie gaat winnen xD


    all because i liked a girl

    x. Titel + link: Lanetli - Draco Malfoy
    x. Auteur: AlisonAriaEmily
    x. Categorie: Fanfictie - Boeken
    x. Subcategorie: Harry Potter en de Vuurbeker
    x. Samenvatting:

    Wanneer Albus Dumbledore op de stoep staat bij het weeshuis waar Alison Fayze woont, verandert haar leven compleet. Ze komt terecht in een wereld van magie, maar ook in de wereld van de liefde. Alison ontdekt geheimen, maar haar eigen geheim is dat ze de dochter van Lord Voldemort is. Ze moet het voorgoed geheim houden, maar dat is onmogelijk, zeker bij Alison. Ze moet door naar het definitieve eind, om te besluiten aan welke kant ze staat, de goede of de slechte?

    I learned to live, half alive
    And now you want me one more time



    Ik hoop dat de inzending zo goed is (:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 15:47 ]

    Bedankt voor de nominatie (:


    all because i liked a girl

    x. Titel + link: Mooie korte verhalen
    x. Auteur: eva
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) onbekende personen, en drama
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?):
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    Elk hoofstuk is een ander verhaal, het zijn wel allemaal zielige verhalen,


    tiptoe through the tulips...

    CreepyPastaElz schreef:
    x. Titel + link: Mooie korte verhalen
    x. Auteur: eva
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) onbekende personen, en drama
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?):
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    Elk hoofstuk is een ander verhaal, het zijn wel allemaal zielige verhalen,

    Deze verhalenbundel is toch van jou zelf? ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Deze verhalenbundel is toch van jou zelf? ;)

    Ja


    tiptoe through the tulips...

    CreepyPastaElz schreef:
    (...)
    Ja


    Dan kan ik hem helaas niet goedkeuren, zoals je in de beginpost kunt zien.


    Aan welke criteria moet het verhaal voldoen?
    - Je mag het niet zelf hebben geschreven of eraan hebben meegewerkt.
    - Het verhaal moet ten tijde van de deadline minstens vijf hoofdstukken hebben (tenzij het een kortverhaal is).
    - Je mag maximaal vijf verhalen opgeven.
    - Er moet de afgelopen twaalf maanden aan geschreven zijn. (Dus na de vorige verkiezing).

    Voel je vrij om de verhalen van anderen te nomineren (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Dan kan ik hem helaas niet goedkeuren, zoals je in de beginpost kunt zien.


    Aan welke criteria moet het verhaal voldoen?
    - Je mag het niet zelf hebben geschreven of eraan hebben meegewerkt.
    - Het verhaal moet ten tijde van de deadline minstens vijf hoofdstukken hebben (tenzij het een kortverhaal is).
    - Je mag maximaal vijf verhalen opgeven.
    - Er moet de afgelopen twaalf maanden aan geschreven zijn. (Dus na de vorige verkiezing).

    Voel je vrij om de verhalen van anderen te nomineren (:

    Oh zo haha xD
    x. Titel + link: Loic love story, sorry het lukt me neit om linkjeds te plaatsen.
    x. Auteur: GossipGirl21
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Romantiek.
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Eh wat?
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    Ik kopieer het wel van het verhaal:
    Sarah en Amber gaan voor een weekje met school naar het Waals Brabant. Niet zo ver waar hun favoriette zanger Loic woont. Op een avond zien ze ergens een folder hangen dat er een optreden is van Loic en besloten ze 's avonds om er stiekem naartoe te gaan. Na het optreden is er nog een feestje. Maar dan moeten ze ineens vertrekken terwijl Loic Sarah's kant op gaat. Ze laat haar waardevolste armbandje vallen. Vind ze het ooit terug? Ontmoet ze dan eindelijk Loic?


    tiptoe through the tulips...

    CreepyPastaElz schreef:
    (...)
    Oh zo haha xD
    x. Titel + link: Loic love story, sorry het lukt me neit om linkjeds te plaatsen.
    x. Auteur: GossipGirl21
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Romantiek.
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Eh wat?
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    Ik kopieer het wel van het verhaal:
    Sarah en Amber gaan voor een weekje met school naar het Waals Brabant. Niet zo ver waar hun favoriette zanger Loic woont. Op een avond zien ze ergens een folder hangen dat er een optreden is van Loic en besloten ze 's avonds om er stiekem naartoe te gaan. Na het optreden is er nog een feestje. Maar dan moeten ze ineens vertrekken terwijl Loic Sarah's kant op gaat. Ze laat haar waardevolste armbandje vallen. Vind ze het ooit terug? Ontmoet ze dan eindelijk Loic?


    Eum bedankt :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    x. Titel + link: Distance
    x. Auteur: FOxlove
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) OP
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Drama, Romantiek
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    "Een story over een affaire tussen een leraar en een leerling."


    "It means no worries, for the rest of your days"

    x. Titel + link: Illusion || Ziall
    x. Auteur: Eelien
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): One Direction
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):

    x. Titel + link: Am I worth it?
    x. Auteur: AngelWriting en girlicious
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) onbekende personen
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): drama, romantiek
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):

    x. Titel + link: ~Stuck on you~ ft Harry Styles
    x. Auteur: Flightlessbirdx
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): One Direction (Harry Styles)
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):

    x. Titel + link: Wonderwall
    x. Auteur: Spaceless
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) onbekende personen
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?):  drama, romantiek, avontuur
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):

    x. Titel + link: Love or money? Zayn Malik
    x. Auteur: 3strawberry3
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Zayn Malik
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    x. Titel : Stalked http://www.quizlet.nl/stories/149369/stalked/
    x. Auteur: Girlicious
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Drama
    x. Samenvatting: "Jennifer (17) woont sinds een jaar samen met haar vriend Taylor. Taylor is alleen een druk zakenmannetje en is dus maar weinig thuis. Jennifer zorgt voor de boodschappen en het huishouden. In haar vrije tijd gaat ze naar de sporthal. Op de sportschool valt het haar op dat er een paar jongens naar haar kijken. Ze geeft er niet te veel aandacht aan vanwege Taylor. Op een dag krijgt Jennifer een smsje waarin diegene zegt hoe mooi ze is. Ze denkt eerst dat het een grapje is van Taylor. Alleen worden de berichtjes steeds genanter en raarder.


    If we loose the right to be different, we loose the right to be free #Nelson Mandela

    Eum.
    PotterHead101 had mijn verhaal genomineerd, moet die er dan nog tussen gezet worden?


    all because i liked a girl