• Omdat het vorig jaar een groot succes was, zou ik het dit jaar graag opnieuw willen doen. (:


    Op Quizlet staan honderden verhalen. Sommige hebben tientallen hoofdstukken, andere nog geen drie. Er staan steengoede verhalen, maar ook verhalen waar nog wel wat aan te sleutelen valt.
    Daarom heb ik het initiatief genomen om een verkiezing te houden voor het beste verhaal van Quizlet! Er zijn drie verschillende categorieën:
    - Fanfictie van bestaande mensen (zoals artiesten, acteurs en sporters)
    - Fanfictie van fictieve personages (uit boeken, series en films)
    - Onbekende Personen (hier komen dus alléén zelfbedachte personages in voor)


    Het is zover... de uitslag van de finale polls is bekend! Allemaal van harte gefeliciteerd! (:

    Bekende personen
    Op de eerste plaats... Slide, geschreven door freestyle, met 28 stemmen!
    Op de tweede plaats... Bitter Butterfly, geschreven door Iluna en Yellow Pages, geschreven door Horlinson, met 5 stemmen!
    Op de derde plaats... Catfish, geschreven door Infrared, met 4 stemmen!

    Fictieve personen
    Op de eerste plaats... Hunters, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de tweede plaats... The Second Principle of Magic, geschreven door Square, met 7 stemmen!
    Op de derde plaats... Crazy, geschreven door BIack, met 4 stemmen!

    Onbekende personen!
    Op de eerste plaats... Levenslang, geschreven door Sonder, met 10 stemmen!
    Op de tweede plaats... Leviathan, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de derde plaats... Observaties van een muurbloem, geschreven door niniwa1, met 8 stemmen!

    Tenslotte: ik heb deze verkiezing zelf op touw gezet, zij het met toestemming van de moderators. Het is dus geen verkiezing door die door de Quizletcrew zelf is georganiseerd!

    Verwante stories:
    De beste verhalen op Quizlet • 2014
    De beste verhalen op Quizlet • 2015

    Winnaars 2014:
    Bekende personen fanfictie: Dear Diary, geschreven door HarrysWife
    Fictieve personen fanfictie: Courage en Eclipse of Hearts, geschreven door Jotunheim
    Onbekende personen: The Doll Maker, geschreven door Twisty

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Handig. Het staat er best boven. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    lmao, -1 vote voor mij :')

    Het is ook dat ik je reactie alleen heb gelezen, had niet door dat je de topic had geupdated.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 10:45 ]

    Ik bedoelde ook dat het in de polls zelf staat haha. Maar goed, het kan gebeuren. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    ops, I'm sorry. ;-;

    Ik had het ook niet gelezen voordat ik gestemd had hoor, maar ik was sws niet van plan om op mijzelf te stemmen, dus dan is het ook niet zo belangrijk om te checken of het is toegestaan

    Ik heb dus bij fictieve personen gestemd, want daar ken ik de meeste verhalen. Voor de andere polls moet ik nog even een mening vormen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb gestemd! ^^


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Je bent inderdaad niet in de polls opgenomen. Het account dat jou heeft genomineerd heeft een berichtje daarover gehad, dus je kunt daar vragen wat daar de reden van is. :)

    Een privé- of een gastenboek berichtje?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    (...)
    Een privé- of een gastenboek berichtje?

    Een privébericht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Een privébericht.

    Maar wat als het nu om een reden is die niet klopt en dan kom ik er pas over een paar dagen achter omdat ik niet veel contact met haar heb.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    (...)
    Maar wat als het nu om een reden is die niet klopt en dan kom ik er pas over een paar dagen achter omdat ik niet veel contact met haar heb.

    Ik zal hetzelfde berichtje wel even naar jou sturen dan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo, ik heb nu op alles gestemd waar ik een mening over kon vormen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet niet of dit nodig is, maar Raeken is nu Wicken. c:


    Danmarks Dynamite.

    Er zijn nog een paar dagen om te stemmen!
    Bij de Bekende Personen polls zullen er per poll twee verhalen doorgaan, bij de Fictieve Personen en Onbekende personen drie. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Er zijn nog een paar dagen om te stemmen!
    Bij de Bekende Personen polls zullen er per poll twee verhalen doorgaan, bij de Fictieve Personen en Onbekende personen drie. :Y)


    Spannend ^^


    Happy Birthday my Potter!