• Omdat het vorig jaar een groot succes was, zou ik het dit jaar graag opnieuw willen doen. (:


    Op Quizlet staan honderden verhalen. Sommige hebben tientallen hoofdstukken, andere nog geen drie. Er staan steengoede verhalen, maar ook verhalen waar nog wel wat aan te sleutelen valt.
    Daarom heb ik het initiatief genomen om een verkiezing te houden voor het beste verhaal van Quizlet! Er zijn drie verschillende categorieën:
    - Fanfictie van bestaande mensen (zoals artiesten, acteurs en sporters)
    - Fanfictie van fictieve personages (uit boeken, series en films)
    - Onbekende Personen (hier komen dus alléén zelfbedachte personages in voor)


    Het is zover... de uitslag van de finale polls is bekend! Allemaal van harte gefeliciteerd! (:

    Bekende personen
    Op de eerste plaats... Slide, geschreven door freestyle, met 28 stemmen!
    Op de tweede plaats... Bitter Butterfly, geschreven door Iluna en Yellow Pages, geschreven door Horlinson, met 5 stemmen!
    Op de derde plaats... Catfish, geschreven door Infrared, met 4 stemmen!

    Fictieve personen
    Op de eerste plaats... Hunters, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de tweede plaats... The Second Principle of Magic, geschreven door Square, met 7 stemmen!
    Op de derde plaats... Crazy, geschreven door BIack, met 4 stemmen!

    Onbekende personen!
    Op de eerste plaats... Levenslang, geschreven door Sonder, met 10 stemmen!
    Op de tweede plaats... Leviathan, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de derde plaats... Observaties van een muurbloem, geschreven door niniwa1, met 8 stemmen!

    Tenslotte: ik heb deze verkiezing zelf op touw gezet, zij het met toestemming van de moderators. Het is dus geen verkiezing door die door de Quizletcrew zelf is georganiseerd!

    Verwante stories:
    De beste verhalen op Quizlet • 2014
    De beste verhalen op Quizlet • 2015

    Winnaars 2014:
    Bekende personen fanfictie: Dear Diary, geschreven door HarrysWife
    Fictieve personen fanfictie: Courage en Eclipse of Hearts, geschreven door Jotunheim
    Onbekende personen: The Doll Maker, geschreven door Twisty

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Maar je vertelt nog steeds een verhaal.^^


    Jaa, klopt. Maar alsnog dank je wel! Want het is anders dan de anderen x)

    Ik had een paar dingen die ik wilde nomineren, maar als ik nu naar de lijst kijk, staat echt alles er al in, haha. Ook goed. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    x. Titel + link: My guardian ~ Louis Tomlinson
    x. Auteur: Smeerkaas
    x. Categorie: Fanfiction
    x. Subcategorie: One Direction (Louis Tomlinson)
    x. Samenvatting: kan de schrijfster misschien beter zelf indienen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik heb er nog even over nagedacht, maar hier is in ieder geval deze:

    x. Titel + link: Het is aan ons
    x. Auteur: Taiteilijan
    x. Categorie: Onbekende Personen
    x. Subcategorie: Drama
    x. Samenvatting:

    Het gezin van de Vaarwaters bestaat uit een lesbisch stel dat brokstukken van families verzamelt. Harry en Julia Van Brussel hadden een zoon, nu hebben ze een dochter. De Greves lijden onder de uitputtende stoornis van hun moeder en echtgenoot. De excentrieke familie Broeders mist een vader. Kasper, Noah en Stella Reine onderwerpen zich iedere dag aan het gezag van de autoritaire Frank. Corinne Van Engelen is een dame van affaires, tot ergernis van haar buitensporige tienerdochter. Paul wordt verdacht van een misdrijf en geen van de Simons weet het fijne ervan.

    *** *** *** *** *** *** *** ***

    Op het Franklin Rooseveltcollege gaat een filmproject van start. Project Chaplin moet de levens van leraren en leerlingen één schooljaar lang op camera vastleggen. Vrienden, broers, leraren, dochters en ouders gaan de strijd met de lens aan. Het verhaal volgt zeven deelnemende gezinnen en hun herstellende, geheelde of gebroken band. Het is aan hen om deze ongekende kant van hun familie naar buiten te brengen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    x. Titel + link: Contritum || Draco Malfoy
    x. Auteur: Yaviera
    x. Categorie: Fanfictie
    x. Subcategorie: Iets met de Harry Potter series
    x. Samenvatting: Ik denk dat Yaviera dit beter zelf kan indienen...

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 18:19 ]


    all because i liked a girl

    Suikerbloesems[/b]
    Auteur:
    Wiarda
    Categorie: OP
    Subcategorie: Humor/romantiek

    Samenvatting:

    Als de beste vriend van de 21-jarige Esther haar vraagt om een weekje te doen alsof ze zijn vriendin is voor zijn familie, lijkt het idee nog simpel genoeg. Een beetje aanpappen met de toekomstige schoonouders, wat verliefderig doen, Stefans familie ervan overtuigen dat hij al het gefeest en geflirt echt achter zich heeft gelaten en daarna gewoon weer naar huis. Makkelijk zat. Toch?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    AlisonAriaEmily schreef:
    x. Titel + link: Contritum || Draco Malfoy
    x. Auteur: Yaviera
    x. Categorie: Fanfictie
    x. Subcategorie: Iets met de Harry Potter series
    x. Samenvatting: Ik denk dat Yaviera dit beter zelf kan indienen...


    Dankjewel voor het nomineren! (: <3

    Ik geef nog even de samenvatting door.

    Wanneer Sarah Delaney door niemand minder dan Albus Dumbledore zelf wordt uitgenodigd om naar Hogwarts te gaan, wilt ze maar al te graag. Zeker aangezien ze al bijna haar hele leven in Wool's Orphanage woont. Ze ontmoet veel nieuwe vrienden op Hogwarts. Echter blijken belangrijke zaken niet zo te zijn zoals Sarah verwacht. Al snel vertelt Dumbledore haar, dat ze de dochter is van Lord Voldemort. De taak van Sarah is om dit geheim te houden, maar dat is makkelijker gezegd, dan gedaan. Zeker als je geen geheimen voor je vrienden wilt hebben.

    'You have to be really strong to survive these days.'
    'That is the problem, I don't think I am strong enough,' said the daughter of the Dark Lord.


    'As long was we're together, does it matter were we go?'

    LeScorpion schreef:
    Suikerbloesems[/b]
    Auteur:
    Wiarda
    Categorie: OP
    Subcategorie: Humor/romantiek

    Samenvatting:

    Als de beste vriend van de 21-jarige Esther haar vraagt om een weekje te doen alsof ze zijn vriendin is voor zijn familie, lijkt het idee nog simpel genoeg. Een beetje aanpappen met de toekomstige schoonouders, wat verliefderig doen, Stefans familie ervan overtuigen dat hij al het gefeest en geflirt echt achter zich heeft gelaten en daarna gewoon weer naar huis. Makkelijk zat. Toch?


    Aww, oh my gosh, dat is superlief. (bloos) Dankjewel!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    x. Titel + link: The Hobbit | But what if there's more than just dwarves, elves, orcs and humans... link :http://www.quizlet.nl/stories/152244/the-hobbit--but-what-if-theres-something-more-than-just-dwarfs-elves-orks-humans-/
    x. Auteur: The_goodvibe
    x. Categorie: Fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): The Hobbit
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen): Harper is haar thuis, Dale, kwijt geraakt door de komst van de vreselijke vuurdraak Smaug. Nu trekt ze rond en komt op een dag in The Shire terecht waar ze Bilbo's hobbithol binnenwandelt en de dwergen van Erebor daar ontmoet. Hoewel ze de dwergen hun idee om de berg te gaan veroveren stom vind en al snel Bilbo's huis weer verlaat, komt ze hen weer opnieuw tegen en wordt meegevraagd op avontuur met de 13 dwergen, de hobbit en de tovenaar. Zou ze wel mee gaan? Net nu ze zelf op avontuur was? Nu ze op zoek was naar zichtzelf en naar wie of wat ze echt is?


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Ik wil even vermelden dat Comic Con op het moment niet online staat, dus die kan er wel tussen uit denk ik. (:
    Idk hoe dat verder werkt, haha. Oh, hij staat tussen fanficties over bekende personen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    LeScorpion schreef:
    Suikerbloesems[/b]
    Auteur:
    Wiarda
    Categorie: OP
    Subcategorie: Humor/romantiek

    Samenvatting:

    Als de beste vriend van de 21-jarige Esther haar vraagt om een weekje te doen alsof ze zijn vriendin is voor zijn familie, lijkt het idee nog simpel genoeg. Een beetje aanpappen met de toekomstige schoonouders, wat verliefderig doen, Stefans familie ervan overtuigen dat hij al het gefeest en geflirt echt achter zich heeft gelaten en daarna gewoon weer naar huis. Makkelijk zat. Toch?


    Oh gosh, was ik er dus toch nog eentje vergeten. D: Erg goed dat je die noemt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil er ook nog twee opgeven:

    x. Titel + link: What is it, asshole day?
    x. Auteur: Parawhore
    x. Categorie: Fanfictie - Bekende personen
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): One Direction - Louis Tomlinson
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen): Allison speelt bij het vrouwenelftal van Chelsea. Tijdens een benefietwedstrijd komt ze tegenover Louis Tomlinson te staan. Meteen hebben ze een enorme hekel aan elkaar. Maar wat gebeurd er als ze elkaar maar blijven zien?

    x. Titel + link: XOXO, Ashton Irwin
    x. Auteur: CHoodsgirl
    x. Categorie: Fanfictie - Bekende personen
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): 5 Seconds of Summer - Ashton Irwin
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen): Skrolan is een grote fan van 5 seconds of summer en bij een meet en greet geeft ze een brief aan Ashton, denkend dat hij nooit zal reageren, tot op een dag een onverwachtte brief in haar brievenbus zit.
    I wouldn't know what to do without you. I've only met you once, but I can't wait to change that!
    Xoxo, Ashton Irwin


    I don't want you to save me. I want you to stand beside me as I save myself

    Titel: Dreamy
    Auteur: FollowYourDream
    Categorie: Fanfictie
    Subcategorie: One Direction
    Samenvatting: Het verhaal gaat over Alison. Alison is een gewoon meisje dat vaak zit te dromen in de les. Op een dag wordt ze gevraagd als model, maar ze wil geen model worden! Haar vriendinnen vragen zich af waarom ze geen model wil worden. Wie wil dit nu niet? Waarom zou Alison geen model willen worden? Heeft het iets te maken met haar geheimen, waarvan haar vriendinnen niets vanaf weten?
    En dan heb je nog de mysterieuze jongen. Heeft hij goede bedoelingen of niet? Gaan hij en Alison samen komen? Gaat hij Alison ervan overtuigen dat ze toch wel model moet worden?

    Alles staat er weer bij. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is het trouwens nodig dat ik een samenvatting van How to be a heartbreaker door geef?
    Ik zag net dat dit nog niet was gebeurd :3


    soul made of stardust and chaos.