• Omdat het vorig jaar een groot succes was, zou ik het dit jaar graag opnieuw willen doen. (:


    Op Quizlet staan honderden verhalen. Sommige hebben tientallen hoofdstukken, andere nog geen drie. Er staan steengoede verhalen, maar ook verhalen waar nog wel wat aan te sleutelen valt.
    Daarom heb ik het initiatief genomen om een verkiezing te houden voor het beste verhaal van Quizlet! Er zijn drie verschillende categorieën:
    - Fanfictie van bestaande mensen (zoals artiesten, acteurs en sporters)
    - Fanfictie van fictieve personages (uit boeken, series en films)
    - Onbekende Personen (hier komen dus alléén zelfbedachte personages in voor)


    Het is zover... de uitslag van de finale polls is bekend! Allemaal van harte gefeliciteerd! (:

    Bekende personen
    Op de eerste plaats... Slide, geschreven door freestyle, met 28 stemmen!
    Op de tweede plaats... Bitter Butterfly, geschreven door Iluna en Yellow Pages, geschreven door Horlinson, met 5 stemmen!
    Op de derde plaats... Catfish, geschreven door Infrared, met 4 stemmen!

    Fictieve personen
    Op de eerste plaats... Hunters, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de tweede plaats... The Second Principle of Magic, geschreven door Square, met 7 stemmen!
    Op de derde plaats... Crazy, geschreven door BIack, met 4 stemmen!

    Onbekende personen!
    Op de eerste plaats... Levenslang, geschreven door Sonder, met 10 stemmen!
    Op de tweede plaats... Leviathan, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de derde plaats... Observaties van een muurbloem, geschreven door niniwa1, met 8 stemmen!

    Tenslotte: ik heb deze verkiezing zelf op touw gezet, zij het met toestemming van de moderators. Het is dus geen verkiezing door die door de Quizletcrew zelf is georganiseerd!

    Verwante stories:
    De beste verhalen op Quizlet • 2014
    De beste verhalen op Quizlet • 2015

    Winnaars 2014:
    Bekende personen fanfictie: Dear Diary, geschreven door HarrysWife
    Fictieve personen fanfictie: Courage en Eclipse of Hearts, geschreven door Jotunheim
    Onbekende personen: The Doll Maker, geschreven door Twisty

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    AlisonAriaEmily schreef:
    Eum.
    PotterHead101 had mijn verhaal genomineerd, moet die er dan nog tussen gezet worden?

    Ik heb PotterHead daar een berichtje over gestuurd. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    x. Titel + link: The Bet
    x. Auteur: Monks
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Luke Hemmings
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen): Just one simple bet
    It was going to be much harder than he thought
    "Just one simple bet." He said to himself
    He never thought that he would end up falling for her
    But what if she finds out?
    That everything was just a lie
    A stupid bet for some money
    Would she forgive him?


    • • •


    So go ahead, rip my heart out.
    Show me what love's all about.
    Go ahead, rip my heart out.
    That's what love's all about.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 20:47 ]


    Choose your battles, then you win the war

    Vandaag is de laatste dag dat er genomineerd kan worden!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik was gewoon bijna vergeten dat ik hier nog even een correcte samenvatting moest plaatsen van The Mystery Behind the Mask (bij Fanfictie, fictieve personen), gezien wat er nu staat niet echt een samenvatting is natuurlijk, dus here you go:

    Masquerades, precursors of theatre as we know it, where a source of chaos. They cloaked conspiracy, treachery, murder and mystery. Well, I'm something like that. A mystery cloaked by a mask. A secret hidden in the shadows. I'm The Mystery Behind the Mask.

    Gryffindor corresponds to the element of fire, Hufflepuff to the element of earth, Ravenclaw to the element of air and Slytherin corresponds roughly to the element of water. United their power would have been beyond imagination.

    Quinn is zo'n typisch gevalletje van samensmelting. In de verstreken jaren zijn de bloedlijnen van de vier oprichters wel eens in contact gekomen, maar nog nooit is het voorgekomen dat iemand afstamde zowel Gryffindor, als Hufflepuff, als Ravenclaw, als Slytherin. Haar bestaan is zeventien jaar geheim gehouden door een ex dooddoener, met het idee haar krachten te kunnen gebruiken wanneer zij een volwassen heks is. Nu dit het geval is, stuurt hij haar naar Hogwarts met maar één simpele missie: het volbrengen van het plan van de gesneuvelde Heer van het Duister. Echter blijkt Quinn ook nog haar eigen inbreng en mening te hebben en is het volbrengen van haar taak lastiger dan gedacht. Vooral wanneer ene James Sirius Potter ook nog in de waan lijkt te zijn dat hij ooit net zo'n beroemde held zal worden als zijn vader.


    Happy Birthday my Potter!

    x. Titel + link: Captured
    x. Auteur: Lunnick
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): 5 seconds of summef
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):

    Alisha is negentien jaar en werkt in een kapsalon. Van haar familie heeft ze het beroep meegekregen, en ze heeft dan ook geen opleiding hoeven volgen.
    Op een dag denkt ze dat ze haar broer ziet zitten in de salon, maar dar is onmogelijk. Haar broer is al enige tijd dood. Het blijkt Calum te zijn, het broertje van een vaste klant. Er is meteen een klik tussen de twee, maar allebei zijn ze nogal terughoudend. Calum maakt steeds opmerkingen over dromen, iets wat Alisha niet begrijpt.
    Ze laat het maar voor wat het is, maar uiteindelijk komt ze erachter dat het bepaalde hints waren.
    Zonder enige aanleiding wordt ze wakker in het ziekenhuis, en heeft geen idee wat haar overkomt. Of beter gezegd: is overkomen.


    Great. We're all bloody inspired.

    Starlord schreef:
    Ik was gewoon bijna vergeten dat ik hier nog even een correcte samenvatting moest plaatsen van The Mystery Behind the Mask (bij Fanfictie, fictieve personen), gezien wat er nu staat niet echt een samenvatting is natuurlijk, dus here you go:

    Masquerades, precursors of theatre as we know it, where a source of chaos. They cloaked conspiracy, treachery, murder and mystery. Well, I'm something like that. A mystery cloaked by a mask. A secret hidden in the shadows. I'm The Mystery Behind the Mask.

    Gryffindor corresponds to the element of fire, Hufflepuff to the element of earth, Ravenclaw to the element of air and Slytherin corresponds roughly to the element of water. United their power would have been beyond imagination.

    Quinn is zo'n typisch gevalletje van samensmelting. In de verstreken jaren zijn de bloedlijnen van de vier oprichters wel eens in contact gekomen, maar nog nooit is het voorgekomen dat iemand afstamde zowel Gryffindor, als Hufflepuff, als Ravenclaw, als Slytherin. Haar bestaan is zeventien jaar geheim gehouden door een ex dooddoener, met het idee haar krachten te kunnen gebruiken wanneer zij een volwassen heks is. Nu dit het geval is, stuurt hij haar naar Hogwarts met maar één simpele missie: het volbrengen van het plan van de gesneuvelde Heer van het Duister. Echter blijkt Quinn ook nog haar eigen inbreng en mening te hebben en is het volbrengen van haar taak lastiger dan gedacht. Vooral wanneer ene James Sirius Potter ook nog in de waan lijkt te zijn dat hij ooit net zo'n beroemde held zal worden als zijn vader.


    Hij staat erbij (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hier zijn de polls!

    Bekende personen fanficties
    Bekende personen 1/4]
    Bekende personen 2/4
    Bekende personen 3/4
    Bekende personen 4/4

    Fictieve personen fanfictie
    Fictieve personen 1/3
    Fictieve personen 2/3
    Fictieve personen 3/3

    Onbekende personen verhalen:
    Onbekende personen 1/2
    Onbekende personen 2/2

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 22:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik mis Young & Beautiful tussen de polls van bekende personen en die heb ik wel opgegeven. (:

    x. Titel + link: Young & Beautiful • Larry Stylinson
    x. Auteur: AO3.
    x. Categorie: Fanfictie.
    x. Subcategorie: Harry Styles en Louis Tomlinson / One Direction.
    x. Samenvatting: That one where Louis, to his horror, attends an elitist university in which the name Zayn Malik means something, Niall Horan doesn't stop talking, there are pianos everywhere, and Harry Styles, only son of a drug-addled, clinically insane ex-rocker, has a perfect smile and empty eyes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Terrell schreef:
    Ik mis Young & Beautiful tussen de polls van bekende personen en die heb ik wel opgegeven. (:

    x. Titel + link: Young & Beautiful • Larry Stylinson
    x. Auteur: AO3.
    x. Categorie: Fanfictie.
    x. Subcategorie: Harry Styles en Louis Tomlinson / One Direction.
    x. Samenvatting: That one where Louis, to his horror, attends an elitist university in which the name Zayn Malik means something, Niall Horan doesn't stop talking, there are pianos everywhere, and Harry Styles, only son of a drug-addled, clinically insane ex-rocker, has a perfect smile and empty eyes.


    Goed opgemerkt! Bij het opstellen van de poll zag ik dat AO3 dat verhaal niet zelf heeft geschreven, maar enkel vertaalt. Ik vond het daarom niet zo eerlijk tegenover de andere users. (:
    Om die reden heb ik haar een berichtje gestuurd en uitgelegd waarom het verhaal niet kan meedoen. Het was netter geweest als ik jou ook een berichtje had gestuurd, dus mijn excuses daarvoor! Dat is er bij ingeschoten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Goed opgemerkt! Bij het opstellen van de poll zag ik dat AO3 dat verhaal niet zelf heeft geschreven, maar enkel vertaalt. Ik vond het daarom niet zo eerlijk tegenover de andere users. (:
    Om die reden heb ik haar een berichtje gestuurd en uitgelegd waarom het verhaal niet kan meedoen. Het was netter geweest als ik jou ook een berichtje had gestuurd, dus mijn excuses daarvoor! Dat is er bij ingeschoten.


    Oh, oké, begrijpelijk. Dan is het helemaal goed zo. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bij de OP verhalen in de eerste poll staan drie verhalen die ik alle drie ontzettend goed vind, dus nu kan ik haast niet kiezen.


    Physics is awesome

    Ik heb gestemd bij alle polls waar verhalen in stonden die ik kende, al waren dat er eerlijk toegegeven niet heel veel. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Terrell schreef:
    Ik mis Young & Beautiful tussen de polls van bekende personen en die heb ik wel opgegeven. (:

    x. Titel + link: Young & Beautiful • Larry Stylinson
    x. Auteur: AO3.
    x. Categorie: Fanfictie.
    x. Subcategorie: Harry Styles en Louis Tomlinson / One Direction.
    x. Samenvatting: That one where Louis, to his horror, attends an elitist university in which the name Zayn Malik means something, Niall Horan doesn't stop talking, there are pianos everywhere, and Harry Styles, only son of a drug-addled, clinically insane ex-rocker, has a perfect smile and empty eyes.

    Ja, ik mis I Will Survive ook....


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    (...)
    Ja, ik mis I Will Survive ook....


    Je bent inderdaad niet in de polls opgenomen. Het account dat jou heeft genomineerd heeft een berichtje daarover gehad, dus je kunt daar vragen wat daar de reden van is. :)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 9:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik lees nu pas dat het niet toegestaan is om opjezelf te stemmen x) I'm soooorry. D: