• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Godver, wat een zenuwen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een week wachten, of credits kopen om meteen mn usernaam te kunnen veranderen... Gm voor een jaar is in verhouding wel heel goedkoop.. Al is Suku wel gewoon awesome. Dilemma's.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 12:35 ]

    Don't get me wrong, een groep 8 reunie bbq waar er af en toe wat gedronken wordt lijkt mij super leuk en kom ik heus (ondanks dat het meerendeel van jullie nog steeds vervelende aso's zijn)
    Maar serieus, een bbq waar we 'heel veel gaan zuipen', no thank you. En dan nog gaan zeuren waarom ik niet kom, jeetje.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik kan geen korte verhalen schrijven omdat ik altijd wel weer iets bedenk waardoor het minstens 50 hoofdstukken krijgt...

    Bitch. Klotehoer dat je bent. Gvd. Ik krijg echt moordneigingen van je. Rot een end op uit mn leven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yesss, haren weer fel rood gemaakt. Ik ben zooo klaar voor TØP. :Y)


    Caution first, always.

    Endress schreef:
    In de vakantie gemotiveerd beginnen voor school. Go, Annemarije, go! *O*

    En ik ben nog steeds bezig. Weliswaar op een slakkentempo, but I am getting there. :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Hackers, tyf alsjeblieft een eind op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I think I'm in love, met kleding nog wel :W


    26 - 02 - '16

    Sciles schreef:
    Hackers, tyf alsjeblieft een eind op.

    Ook Ziggo?


    // Wauw, ik heb net mijn verhaal per dag samengevat. Dan is het makkelijk om 3k woorden te schrijven op een dag.

    Ik heb vandaag een eigen bank in elkaar getimmerd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou eens willen dat mensen bij RPG's daadwerkelijk reageerden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oké, daag zelfvertrouwen. Nog nooit heeft iemand me zo erg op mijn ziel getrapt. Brb. Crying.


    26 - 02 - '16

    Beter laat die hackersgroep Ziggo vanavond met rust... Heb geen zin in een derde avond en nacht zonder internet..

    Suku schreef:
    Beter laat die hackersgroep Ziggo vanavond met rust... Heb geen zin in een derde avond en nacht zonder internet..


    Wat is dat met Ziggo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.