• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in. It's counter-productive but I don't know how to stop, and by trying to be more social or less afraid, I'm only making things worse.

    Why am I so afraid all the time, anyway?


    Suku schreef:
    Nu deze anime ineens volledig over incest gaat, is het wel heel vreemd om te kijken. Maar het blijft een mega goede serie.


    Over welke heb je het? Het klinkt bekend :P


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Heeft het nog zin?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom reageert niemand? Ik wil graag weten hoe ik dat beschrijf..

    Dat was het saaiste vuurwerk ooit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb koud. Lang geleden dat ik dat nog zei.


    16 - 09 - '17

    Groepsdruk, heerlijk. Jullie zijn echt nog steeds hetzelfde als in groep 8.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I wanna run away. Anywhere out this place.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een aantal maanden geleden heeft mijn allerbeste vriendin zelfmoord gepleegd. Ze was en is tot op vandaag altijd alles voor me geweest.
    Niemand is ooit belangrijker geweest dan haar. En ze heeft me zonder afscheid verlaten. Ik had haar kunnen helpen als ze me liet. En nu maanden later kan ik snachts nog steeds mn ogen niet sluiten. Ik kan niet meer met een gerust hart slapen en weten dat ik morgen weer met je kan lachen. Met je de hond uit kan laten, en lachen over het feit dat met alles wat we beide hebben meegemaakt wij elkaar hebben en begrijpen. Het is nooit romantisch geweest altijd vrienden. Maar damnit je bent de beste vriend geweest die iemand zich had kunnen bedenken. Maar ik wil weer kunnen slapen met een gerust hart. Ik wil snachts mn ogen weer kunnen sluiten zonder dat ik bang ben dat ik je kwijtraak.

    Laat me slapen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Slapen zonder misselijkheid pls.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik haat het werk bij de mac Donald en dit is nog maar pas mijn derde dag dat ik daar werk.
    Ik wil ontslag, het zorgt ervoor dat ik een hekel krijg aan fastfood (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Jeez, kap eens met het DDOSsen van Ziggo! Ik wil gewoon spelletjes kunnen doen.

    Straks van 12:55 tot 16:30 introductie op m'n nieuwe school. Best zenuwachtig :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hehehe, omg, die zag je vast niet aankomen he? Jammer dan. Dat je telkens mij probeert na te doen en de bank probeert in te pikken, weerhoudt mij er echt niet van hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heb geen zin :\

    Ik heb weer een diep-in-de-put dag...

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 11:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In de vakantie gemotiveerd beginnen voor school. Go, Annemarije, go! *O*


    Pretty is just a pretty word.