• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I'm such a fatass.


    Your make-up is terrible

    Dat is de grap van de eeuw.

    ""schendingen van mensenrechten die nooit gerechtvaardigd kunnen worden door tradities of gebruiken."

    Ik kan zo duizend landen en bevolkingsgroepen opnoemen die meer dingen rechtvaardigen door tradities en gebruiken. Dat ze lekker op hun kop gaan schijten.

    Echt, ik mag me er niet aan ergeren,..
    Maar dat ze eens godverdomme werk gaan maken van de problemen in het midden oosten want vrouwen als sekslaven gebruiken wordt ook gerechtvaardigt door gebruiken. Maar tja, dat is wel wat moeilijker aan te pakken dan die sullige Hollanders die één keer per jaar een feest vieren.-,-'


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn zelfbeeld is echt lager dan ooit, but yeah. Het is toch best wel paradoxaal dat mensen met iemand als ik kunnen leven en zich in het openbaar durven te vertonen met me, terwijl ik me echt ontzettend schaam voor mezelf. :W

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 23:49 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    Mijn zelfbeeld is echt lager dan ooit, but yeah. Het is toch best wel paradoxaal dat mensen met iemand als ik kunnen leven en zich in het openbaar durven te vertonen met me, terwijl ik me echt ontzettend schaam voor mezelf. :W


    But you're gorgeous.


    Your make-up is terrible

    Pff, stom internet.

    Furiosa schreef:
    (...)

    But you're gorgeous.

    Dat is echt zo lief van je om te zeggen, echt waar. (bloos) Ach ja, ik heb het gevoel dat ik nu zielig aan het doen ben, maar ik voel me gewoon erg onzeker at the moment.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    (...)
    Dat is echt zo lief van je om te zeggen, echt waar. (bloos) Ach ja, ik heb het gevoel dat ik nu zielig aan het doen ben, maar ik voel me gewoon erg onzeker at the moment.


    Naah, mensen zijn gewoon wel eens onzeker en ik vind dat iedereen dat wel eens mag uiten. Zeker hier.
    En ik vind het echt, ik zeg het niet alleen om lief te zijn of je beter te laten voelen. ;3


    Your make-up is terrible

    Zooo verliefd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Shut the fuck up. Ik wil het niet weten of whatever. Shut up.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oké nu een video van mijn "unforgettable moments of The Last Of Us" :')
    Het is een kort filmpje, want bugs kan je niet makkelijk vinden in een geweldig spel :
    D

    Het is zo vroeg...


    16 - 09 - '17

    Als ik het vraag wil je nooit naar de film, maar met je vrienden wel? Kwetsend dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Furiosa schreef:
    I'm such a fatass.
    No, you are not.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je mag best bedankt zeggen hoor. Tsk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eén reactie? Is mijn OP echt al zo diep gezonken?