• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vraag je of je muziek mag luisteren in de les, omdat ik me niet kan concentreren

    "Ik kan me thuis beter concentreren, mag ik nu naar huis?"

    Dude, lullig. Ik kan er ook weinig aan doen dat ik een concentratieprobleem heb.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nu deze anime ineens volledig over incest gaat, is het wel heel vreemd om te kijken. Maar het blijft een mega goede serie.

    Zo te twijfelen of ik W10 ga nemen...


    Your make-up is terrible

    Uuugh...ik zie het probleem niet?! Ik ben 20 en doe met mijn geld wat ik wil!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik voel me zo fucking slecht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oude hogeschoolfotoboeken van mijn moeder zijn echt hilarisch. Die krantenkoppen bij de studenten. :'D "Het is begonnen met een wratje", "Soms denk ik weleens: kon ik 'm maar afhakken", "De stand is nu: twee zelfmoorden, elf minnaressen en vijf onwettige kinderen. En het gaat maar door", "Met de opbrengt van mijn minijurk heb ik toch maar mooi een stel zeehonden gered", "Doe iets aan uw okselgeur en kauw look", "Die kale kop, die stem ... Nee, ik kijk niet naar mezelf", "Veel gerommel in Lommel", "Ik ben altijd een soort goddeloze pastoor geweest". Geweldig. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Schraeder schreef:
    Ik voel me zo fucking slecht.


    26 - 02 - '16

    Is het normaal om soms aan je vriendje te irriteren? :/

    Bazendag. Verantwoordelijkheid voor een project in Helsinki, Finland. Dat worden leuke maanden *leert alvast Fins* :D


    Clicker schreef:
    Is het normaal om soms aan je vriendje te irriteren? :/


    Nee.. irriteren niet if you ask me.


    Sarah = ongewoon sexy

    Clicker schreef:
    Is het normaal om soms aan je vriendje te irriteren? :/


    Lijkt mij wel opzich. Al weet ik niet wat eraan de hand is natuurlijk, maar iedereen irriteert zich soms wel eens aan iemand. Vooral als je er veel mee op trekt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Lijkt mij wel opzich. Al weet ik niet wat eraan de hand is natuurlijk, maar iedereen irriteert zich soms wel eens aan iemand. Vooral als je er veel mee op trekt.


    Irriteren klinkt dan vrij hard hoor, dat irritatie gevoel heeft meestal meer redenen, anders denk je wel: Oh whatever.
    Iedereen heeft wel negatieve eigenschappen, maar vaak irriteert je dat niet omdat het een uitzondering is. Juist als je een relatie hebt en je dus veel met elkaar op trekt, dan kan je volgens mij juist wel veel van elkaar hebben.


    Sarah = ongewoon sexy

    Clicker schreef:
    Is het normaal om soms aan je vriendje te irriteren? :/


    Ik irriteer me ook wel eens aan mijn vriend. Maar na een tijdje gaat dat vaak wel over.


    // Je kan ook rustig binnenkomen in plaats van binnenstormen en roepen 'Hij kan fietsen! Hij kan zonder zijwieltjes fietsen!' De wereld vergaat niet ofzo.. Take a chill pill.

    // Soms vraag ik me echt af hoe niet ingelogde mensen mijn verhalen kunnen lezen. Mijn account staat echt op 'niet zichtbaar voor niet-leden'.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 20:22 ]

    Wil ik opzoeken of die hbo opleiding dit schooljaar (2015-2016) een open dag heeft, staat dat natuurlijk nog niet vermeld..
    Maar ik ben bang dat ik het ga vergeten op te zoeken verderop in het jaar. Of ik vergeet me überhaupt in te schrijven voor die opleiding. Als dat gebeurt, ga ik echt huilen en mezelf haten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Someone, shoot me. NOW.

    I really thought I'd hear from you today.


    Feel the fire, but do not succumb to it.