• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Furiosa schreef:
    (...)

    But you're gorgeous.


    agreeeed

    School.. Zo saai *-*


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misfire schreef:
    Spijt dat ik me voor die introductiedagen heb ingeschreven.


    nee joh wordt vast leuk!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Uuurgh, Utrecht en ov... Eerst rijdt mn trein niet, dan is mn bus te laat... En ben ik ook te laat...


    Stenenlikker

    Zo hoort het. Goedzo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    If I could get a different face, that'd be great.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soms wil ik gewoon van deze aardbol verdwijnen. Er is toch niemand die me zou missen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pfft Ziggo. Ik wil weer internet op mijn telefooooooon. Ie pakt de openbare wifi van ons pand niet eens, like wtf. Ik dacht dat die storing al gedaan was. o.O


    &Vanavond weer boogschieten. Yaaaay. C: Maar ik ga maar beter wel op de fiets. Goed voor de gezondheid en autorijden doe ik voorlopig liever niet als het niet hoeft. Stomme tics.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Achterbakse klootzak. Ik hoop echt dat je op je bek gaat, je been breekt of wat dan ook. In ieder geval dat je de pijn voelt die je mij psychisch aandoet. Je zou je bek houden hierover en je lult gewoon met jan en alleman erover. Je bent niet te vertrouwen. Voor mijn part val je dood neer. Ik walg van je.


    26 - 02 - '16

    Nineteen today.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mediocre schreef:
    Nineteen today.


    Happy Birthday!!! Have a wonderful day <3

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 13:43 ]

    When your ship is going down
    I'll go out and paint the town
    Ha Ha you're dead
    Ha Ha you're dead
    Ha Ha you're dead


    26 - 02 - '16

    "Je bent wel breed in je heupen."
    Lol, kan je eerst even naar je eigen lichaam kijken? Je loopt al 4 jaar rond met je buik van toen je zwanger was. Werk die eerst maar even weg voordat je over anderen hun lichaam praat.

    Clicker schreef:
    (...)

    Happy Birthday!!! Have a wonderful day <3


    Dankjewel. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.