• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh, well. Ik ga het wel gewoon proberen te schrijven en kijk wel hoe het gaat. Ik ga niet meer wachten op reacties.

    Knipperlicht relatie.

    OMG JAAAAAAAAAAAA!!! Ik heb echt de beste neef ooit! *O**O**O**O**O**O*




    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Een vriendin uit mijn vriendengroep is net verongelukt, opgehaald met de trauma heli :|


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Een vriendin uit mijn vriendengroep is net verongelukt, opgehaald met de trauma heli :|


    Wow man, echt even schikken hoop dat alles goed komt !!!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik mis hoe het vroeger was. Fuck it all.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Quizzen ingevuld: 1000


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Waarom voel ik zoveel dingen tegelijkertijd? Het is godverdomme zo vermoeiend en ik kan het gewoon bij niemand kwijt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Wow man, echt even schikken hoop dat alles goed komt !!!


    Hope so too. Zag er op foto's echt super ernstig uit, hebben verder nog niets gehoord


    Sarah = ongewoon sexy

    Suku schreef:
    (...)

    Ik irriteer me ook wel eens aan mijn vriend. Maar na een tijdje gaat dat vaak wel over.


    // Je kan ook rustig binnenkomen in plaats van binnenstormen en roepen 'Hij kan fietsen! Hij kan zonder zijwieltjes fietsen!' De wereld vergaat niet ofzo.. Take a chill pill.

    // Soms vraag ik me echt af hoe niet ingelogde mensen mijn verhalen kunnen lezen. Mijn account staat echt op 'niet zichtbaar voor niet-leden'.


    Je moet je creaties ook uitzetten voor niet-leden onder je instellingen.

    Clicker schreef:
    Is het normaal om soms aan je vriendje te irriteren? :/


    Heel normaal. Ik irriteer me vaak genoeg aan mijn vriend, maar dat is vaak ook zo weer over en we zijn al meer dan 4 jaar heel gelukkig samen. Volgens mij is het lastig om zonder irritaties het leven door te gaan en als je het uit gaat maken om elke irritatie, zal je lang alleen blijven.


    Your make-up is terrible

    Iemand die nu op Sail is? Bij de vuurwerkkant? Pls kom me vergezellen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Iemand die nu op Sail is? Bij de vuurwerkkant? Pls kom me vergezellen...


    Was dat vandaag? Ah damn, dan had ik wss met fotograferen kunnen oefenen daar D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Was dat vandaag? Ah damn, dan had ik wss met fotograferen kunnen oefenen daar D:


    Elke dag is er vuurwerk hoor (:
    Om half 11 begint het.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Elke dag is er vuurwerk hoor (:
    Om half 11 begint het.


    Oh haha x) Dat ga ik niet meer redden tho..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Oh haha x) Dat ga ik niet meer redden tho..


    Aaw jammer!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.