• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Clicker schreef:
    Mijn video over mijn GTA momenten GTA V ONLINE || My unforgettable moments vertel het me als je gelachen hebt :')))

    Dat sniper moment had me echt :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    When you try your best but you don't succeed. If you get what you want and not what you need. You feel so tired but you can't sleep. Stuck in reverse...
    When the tears come streaming down your face. When you lose something you can't replace. When you love someone but it goes to waste. Could it be worse?
    Lights will guide you home. And ignite your bones. I will try to fix you...

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 23:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damn, wat ben ik slaperig. :'}


    Caution first, always.

    Bostick schreef:
    Soms is een potje janken de enige uitweg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Wat een toeval bij dat sniper moment, die was wel heel leuk (:


    Bostick schreef:
    (...)
    Dat sniper moment had me echt :W


    hahahaahah :')

    Should've expected it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jij bent het echt niet waard om me crap om te voelen, maar ik doe het wel. Oh dear, feelings. (no_chears)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I'm kind of over everyone right now


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een spin proberen doodkloppen met een verpakte condoom was dus geen slim plan. Ik sloeg er naast en nu zit er ergens een spin in mijn kamer, op mijn bureau, ik weet niet waar en ik ben als de dood voor spinnen. Ik ben soms zo achterlijk hé. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    Een spin proberen doodkloppen met een verpakte condoom was dus geen slim plan. Ik sloeg er naast en nu zit er ergens een spin in mijn kamer, op mijn bureau, ik weet niet waar en ik ben als de dood voor spinnen. Ik ben soms zo achterlijk hé. :W


    Met verpakte condooms :"D dat beeld dat ik nu heb.. Priceless


    Sarah = ongewoon sexy

    Havilliard schreef:
    I'm kind of over everyone right now


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Van die avonden waarop je gewoon volledig vergeet dat je telefoon bestaat omdat de echte wereld voor de verandering een keer leuker is.

    I secretly miss u. <3


    -

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Met verpakte condooms :"D dat beeld dat ik nu heb.. Priceless

    Don't even know why...Maar dat was dus het enigste dat dicht in de buurt lag. Het was dat of mijn kaartje van de bibliotheek. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Don't even know why...Maar dat was dus het enigste dat dicht in de buurt lag. Het was dat of mijn kaartje van de bibliotheek. :')


    Als het zo'n strip is, dan kan je het inderdaad nog wel als een zweep gebruiken voor zo'n spin :"D Ok. Het niveau. Het is geen 18+ forum Thomas.


    Sarah = ongewoon sexy