• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Waarom doe je zo?


    16 - 09 - '17

    Waarom mag ik wel van alles en nog wat over jou op Facebook posten, maar doe je bijna nooit wat terug... Schaam je - je voor mij ofzo?


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    Waarom mag ik wel van alles en nog wat over jou op Facebook posten, maar doe je bijna nooit wat terug... Schaam je - je voor mij ofzo?


    Komt (of kwam) me bekend voor. :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scira schreef:
    Waarom doe je zo?


    If you want to talk mijn inbox is open


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hoi allemaal, ik doe mijn naam vandaag eer aan door af te spreken met een meisje en last minute af te zeggen omdat ik totaal geen zin meer heb, waardoor ze nu huilend zit te spammen. Doei.


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Hoi allemaal, ik doe mijn naam vandaag eer aan door af te spreken met een meisje en last minute af te zeggen omdat ik totaal geen zin meer heb, waardoor ze nu huilend zit te spammen. Doei.


    Dát is vet gemeen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben bang dat je op me uitgekeken raakt zoals basically iedereen :c


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    (...)

    Dát is vet gemeen!


    I know, en ik voel me echt heel schuldig, maar zag meer op tegen het moment dat dit later zou komen :x


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    I know, en ik voel me echt heel schuldig, maar zag meer op tegen het moment dat dit later zou komen :x


    Waarom ben je niet meteen gewoon eerlijk geweest en heb je niet gezegd dat je geen zin had? Dat had veel minder hard aangekomen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry dat mijn haar te lang is, hoor.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Bostick schreef:
    (...)

    Waarom ben je niet meteen gewoon eerlijk geweest en heb je niet gezegd dat je geen zin had? Dat had veel minder hard aangekomen...


    Omdat ik aan het werk was en geen tijd had om haar vandaag eerder te spreken, was half 7 thuis, heb gegeten en toen een bericht gedaan.


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Omdat ik aan het werk was en geen tijd had om haar vandaag eerder te spreken, was half 7 thuis, heb gegeten en toen een bericht gedaan.

    Hm, oke.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Wanneer gaan we Mad Max kijken?"
    "Nou wanneer gaan we Ant-Man kijken?"
    BAM in your face dad.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Bostick schreef:
    (...)
    Hm, oke.


    Het is complexer dan het klinkt, maar ik weet dat ik een klootzak ben hoor! Heb het tegen haar ook wel iets beter verwoord, maar hier kan ik eerlijk zijn volgens mij, en ik had gewoon echt geen zin om nep te doen.


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Het is complexer dan het klinkt, maar ik weet dat ik een klootzak ben hoor! Heb het tegen haar ook wel iets beter verwoord, maar hier kan ik eerlijk zijn volgens mij, en ik had gewoon echt geen zin om nep te doen.


    Je bent tenminste eerlijk. (:


    26 - 02 - '16