• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Waarom haat Spotivy mij?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Yehhh, vanavond eindelijk die nieuwe JP film. :Y)


    Caution first, always.

    Waarom zou je niet tegen me mogen praten? :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kom je na een drainende dag terug op het station om je fiets mee naar huis te nemen, is ie gejat. Dat werd teruglopen met deze verschrikkelijke enkel.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 16:21 ]


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    mhe... waarom krijg ik het niet voor elkaar


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mijn boek OTP dat een gay pairing is in een middle grade series wordt hoogstwaarschijnlijk canon in boek 3? I AM READY CASSIE AND HOLLY.
    Maar wat als Holly, Call and Celia bedoelde? ._. Ik raak zo onzeker van bookships.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nvm, slechte films..

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 18:02 ]

    Ik wou dat ik me niet constant zo bang en alleen voelde.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Voiles schreef:
    mhe... waarom krijg ik het niet voor elkaar


    16 - 09 - '17

    Ik heb echt geen zin in mensen.


    Your make-up is terrible

    PIZZA. Het gaat wel weer wennen worden om voor mezelf te koken, maar het is wel even heerlijk om onder die controle van moeders weg te zijn die me de hele tijd aankijkt van zit-je-nog-steeds-in-je-pyjama-ga-wat-doen-ofzo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat een bullshit film. Alsof je echt in een relatie als dat blijft..

    Ik wil naar buiten maar dat kan niet vanwege mijn klote enkel en morgen is weer school en I just wanna cry

    BUT THE ANSWER IS NO!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Teen Wolf has me like nope nope nope.


    kindness is never a burden.