• Omdat ik zonet zag dat voor regio noord in Nederland (als ik me niet vergis, want ik ben niet helemaal mee met die regio's ^^) morgen school alweer begint, dacht ik dat het fijn was om een topic aan te maken voor het begin van het schooljaar: Hoe was de eerste schooldag? Hoe verliep alles? Hebben jullie een fijne klas? En tot wanneer hebben jullie allemaal (indien jullie niet morgen weer naar school moeten) vakantie? Bij ons duurt-ie tot en met 31 augustus. c:


    However, heel veel succes aan alle mensen die morgen weer beginnen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vandaag weer eens saaie verhalen gehoord als begin van het schooljaar voor een aantal klassen *geeuw*, daarna met zware boeken gesjauwd.
    Maar ik kijk echt niet uit naar de lessen..
    Er zit wel een fangirlnaam in mijn klas xD

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 20:56 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rikiah schreef:
    Vandaag weer eens saaie verhalen gehoord als begin van het schooljaar voor een aantal klassen *geeuw*, daarna met zware boeken gesjauwd.
    Mara ik kijkect neit uit naar de lessen..
    Er zit wel een fangirlnaam in mijn klas xD

    Tell the fangirlname (flower)


    tiptoe through the tulips...

    Poef. Ik heb wel nog even vakantie. Nog twee weken werken en twee weken ontspannen.
    Veel succes iedereen! Mogen jullie klasgenoten en leerkrachten meevallen!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    CreepyPastaElz schreef:
    (...)
    Tell the fangirlname (flower)

    It is Felix (A) -niet van een bekende serie tho-


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Morgen mijn aller eerste dag. Vandaag had ik een kennismaking, hoewel iedereen elkaar al kende x)
    Het wordt een lekker begin van het nieuwe schooljaar, gezien het allereerste vak dat ik heb mijn lievelingsvak is not... Gym/LO/TeVeelFysiekeInspanning

    @Rikiah Ps. Felix as in Pewdiepie?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 21:09 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Waar ik het meest tegenop zie is mezelf een weer een hele week lang voorstellen aan alles en iedereen. :') 'Ik ben Leah, ik ben veertien jaar oud en ik woon daar. Mijn hobby's zijn dit en dat.' Echt, dat wordt zó tof! :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waarschijnlijk bij het kennismakingsrondje gaat het zo:
    'Hallo ik ben Laura, zeventien jaar en heb geen hobby's.'
    En mijn vriendin zegt dan:
    'Hallo ik ben S, zestienjaar en heb wel hobby's.'
    Wij zijn de enige die elkaar kennen :')

    Nee grapje, heb er ook geen zin in. Maar toch ook weer wel. Ik moet nog een heel hoofdstuk van wiskunde inhalen in een week. Ach :') logaritmen zijn mijn ding (ook al heb ik geen idee wat het is)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 23:35 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Waarschijnlijk bij het kennismakingsrondje gaat het zo:
    'Hallo ik ben Laura, zeventien jaar en heb geen hobby's.'
    En mijn vriendin zegt dan:
    'Hallo ik ben S, zestienjaar en heb wel hobby's.'
    Wij zijn de enige die elkaar kennen :')

    Nee grapje, heb er ook geen zin in. Maar toch ook weer wel. Ik moet nog een heel hoofdstuk van wiskunde inhalen in een week. Ach :') logaritmen zijn mijn ding (ook al heb ik geen idee wat het is)


    Logaritmen zijn zo stom. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik geloof dat ik me er volgend jaar wel mee mag amuseren. Luckily heb ik maar vijf uur wiskunde, haha - wat nog steeds niet weinig is, though. Het is ook niet mijn plan verder te gaan in de wiskunde. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    Ik geloof dat ik me er volgend jaar wel mee mag amuseren. Luckily heb ik maar vijf uur wiskunde, haha - wat nog steeds niet weinig is, though. Het is ook niet mijn plan verder te gaan in de wiskunde. :')


    Wacht tot je kansrekenen hebt, dat is écht leuk! Of ruimtemeetkunde! Alles behalve logaritmen. :'D Ik weet wel niet in hoeverre je je erin zal verdiepen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Wacht tot je kansrekenen hebt, dat is écht leuk! Of ruimtemeetkunde! Alles behalve logaritmen. :'D Ik weet wel niet in hoeverre je je erin zal verdiepen. ^^


    Ik heb van m'n zus gehoord dat ze een schijthekel had aan kansrekenen (wij hebben dit jaar een inleiding gehad, maar dat was echt poepsimpel en het is wiskunde, dus 't wordt sowieso moeilijker), maar ik hoop dat ik het leuk vind. c: Omdat ik naar het gemeenschapsnet ga in plaats van het katholiek net waar ik vier jaar vertoefd heb, weet ik ook niet in hoeverre we ons erin gaan verdiepen. Het is naar 't schijnt wel een goede gemeenschapsschool, niet zoals wij ze hier in omstreke kennen, dus ik ben benieuwd. c:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 0:51 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ledecky schreef:
    (...)

    Wacht tot je kansrekenen hebt, dat is écht leuk! Of ruimtemeetkunde! Alles behalve logaritmen. :'D Ik weet wel niet in hoeverre je je erin zal verdiepen. ^^


    Ugh, kansrekenen. Snap daar helemaal niks van. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Knopfler schreef:
    (...)

    Ik heb van m'n zus gehoord dat ze een schijthekel had aan kansrekenen (wij hebben dit jaar een inleiding gehad, maar dat was echt poepsimpel en het is wiskunde, dus 't wordt sowieso moeilijker), maar ik hoop dat ik het leuk vind. c: Omdat ik naar het gemeenschapsnet ga in plaats van het katholiek net waar ik vier jaar vertoefd heb, weet ik ook niet in hoeverre we ons erin gaan verdiepen. Het is naar 't schijnt wel een goede gemeenschapsschool, niet zoals wij ze hier in omstreke kennen, dus ik ben benieuwd. c:


    Ja, ofwel ben je er gek op, ofwel haat je het. :'D
    Ik heb geen idee hoe erg het verschilt, want ik heb altijd op een katholieke school gezeten. Hopelijk valt het goed mee! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Markey schreef:
    (...)

    Ugh, kansrekenen. Snap daar helemaal niks van. :')


    Ik ken veel mensen die hetzelfde gevoel hebben. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik ken veel mensen die hetzelfde gevoel hebben. :')


    Het eerste hoofdstuk was nog wel te doen, volgens mij had ik een zeven voor die toets. Daarna hadden we nog een hoofdstuk welke dieper in ging op de stof en door die zeven ging ik me overmoedig voelen. Kwam er uiteindelijk vanaf met een vier. :c

    Ik ben vandaag trouwens ook weer naar school gegaan maar hoefde enkel mijn rooster op te halen. Gelukkig heb ik best wel chille dagen waardoor ik morgenochtend lekker uit kan slapen. :Y)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 0:58 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "