• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    Porunn schreef:
    Ah, ik vind hem heel gaaf, Nathalie! Wel zijn de lippen wat vreemd aan de rechterkant (voor de kijkers rechts :P). Of was dat ook zo op de oorspronkelijke afbeelding? En kan mijn naam ietsje minder in het oog springend? ;3


    Ik zal de tekst aanpassen (: De afbeelding op de lippen is idd een beetje vreemd, maar de afbeelding wilde maar niet echt naar de gehele mond vormen xD Ik kan kijken of ik het nog voor je kan aanpassen?

    Elke keer wanneer ik nu dus een cover af heb, zet ik het waarschijnlijk zo in het topic :

    De cover voor ......... is af en staat op de site.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik zal de tekst aanpassen (: De afbeelding op de lippen is idd een beetje vreemd, maar de afbeelding wilde maar niet echt naar de gehele mond vormen xD Ik kan kijken of ik het nog voor je kan aanpassen?

    Elke keer wanneer ik nu dus een cover af heb, zet ik het waarschijnlijk zo in het topic :

    De cover voor ......... is af en staat op de site.

    Als je het nog kan proberen dan zou dat heel fijn zijn, hehe.

    En ik vind het een goede oplossing, Nath. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zolang er een duidelijke link naar de site is, moet dat geen probleem zijn :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ashallayn schreef:
    Ik doe dat ook maar even haha
    Anders is het zover graven ;)

    Slytherins Princess || Draco Malfoy
    Merope Lydia Riddle heeft geen gemakkelijk leven. Haar moeder is al jong gestorven. Althans, dat denken ze. Merope's moeder was verdwenen. Er hing altijd een vage mist rondom haar. Vragen werden afgewimpeld, en bij een vreemde gebeurtenis was het maar verbeelding. Merwyn Riddle was in rook opgegaan.
    De verdwijning van haar moeder was voor Merope altijd een mysterie dat nooit opgelost kon worden. Maar, op haar elfde verjaardag was er iemand voor haar. Het was geen familie. Het was een oude man met een lange baard. Hij gaf Merope de verklaring voor de vreemde dingen die ze kon doen. Zelfs op haar gave om met slangen te spreken had hij een antwoord.
    Het gesprek was anders begonnen dan je van een gesprek zou verwachten.
    'Merope, ken je de naam Tom Riddle?' Merope fronste haar voorhoofd. Haar bleke gezichtje vertrok zich in rimpels, alsof ze het wel wist, maar de herinnering zich net buiten haar bereik bevond. Toen schudde ze haar hoofd.
    'Nee.'
    'Hij was de broer van je moeder, Merwyn Riddle. Maar hij ging de verkeerde kant op en koos voor een duister leven, een nieuw leven. Hij verbrak alle banden van Tom Riddle en begon opnieuw. Als Voldemort.'
    Toch, ondanks de vreselijke dingen die haar oom had gedaan, bood de man, Perkamentus, haar een plaats aan op zijn school. En op 1 september was het onafwendbaar. Merope ging naar Hogwarts school of witchcraft and wizardry. De veiligste plek van allemaal. Zeggen ze. Maar Merope lijkt de problemen wel aan te trekken. Want een jongen in haar leerjaar maakt overleven na de keuze tussen goed en kwaad wel heel erg lastig

    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Nawh ik kan niet echt een goed plaatje vinden :(
    Draco sowieso maar ik kan dus niet echt een foto vinden die ik wil...
    Ongeveer dit meisje,



    dit dark mark, of deze van draco


    Ik weet niet echt welke beter of handiger is, doe maar wat je uitkomt.
    * Sfeer die het weer moet geven
    Sinister. Met groen enzo. Duister. Ze heeft een groot voldie probleem, dus dat mag ook wel in de cover xD
    * Horizontaal of verticaal?
    Maakt me niet uit
    * Eventuele Exta's
    -

    Ik heb hem iets aangepast, misschien is het zo makkelijker ;)


    Ik ben nu met deze bezig, maar zou je het erg vinden als ik het meisje eruit laat? Want ik probeer met de afbeelding te werken in het idee dat ik nu in mijn hoofd heb, maar voor mijn gevoel past ze er niet echt mooi in. Of heb je nog een andere afbeelding?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik ben nu met deze bezig, maar zou je het erg vinden als ik het meisje eruit laat? Want ik probeer met de afbeelding te werken in het idee dat ik nu in mijn hoofd heb, maar voor mijn gevoel past ze er niet echt mooi in. Of heb je nog een andere afbeelding?


    Nee is niet erg hoor!
    Ik vertrouw op jouw expertise, dus.... ;)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 17:51 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    De naam is prima zo. De lippen zijn nog niet helemaal geweldig, maar ik begrijp dat beter niet lukt, dus dan is het goed zo. :Y)
    Wederom bedankt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    De Cover voor Ashallayn is af en staat op de site

    De zin is de link naar de site (:
    Ik vind zelf inderdaad die zonder het meisje het mooist ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 19:48 ]


    Credendo Vides

    Ik heb mijn aanvraag even veranderd, omdat ik met dat verhaal recent bezig ben en voorrang heeft, hopelijk vindt je het niet erg C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow
    Hij is perfect!
    Ik
    Wauw!
    Hij is echt super! Totaly in love with it
    Inderdaad, zonder meisje is hij mooier.
    Suuuperbedankt!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    Wow
    Hij is perfect!
    Ik
    Wauw!
    Hij is echt super! Totaly in love with it
    Inderdaad, zonder meisje is hij mooier.
    Suuuperbedankt!!


    Ik ben blij dat je hem leuk vind! (:


    Credendo Vides

    Lolicia schreef:
    Ik heb mijn aanvraag even veranderd, omdat ik met dat verhaal recent bezig ben en voorrang heeft, hopelijk vindt je het niet erg C:


    Ik heb gekeken naar je nieuwe aanvraag en ik zit nog even met iets; wat voor een gif zou je erin willen?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik heb gekeken naar je nieuwe aanvraag en ik zit nog even met iets; wat voor een gif zou je erin willen?

    Dat maakt voor mij opzich niet zoveel uit, wat jij er het beste bij vind passen. Misschien dat je het nadien een beetje te druk vindt worden als je er ook een gif in moet verwerken, maar dan hoor ik dat vanzelf wel. Anders, als je iets erbij wilt doen (mag een van de personages, your choice, of een glas/fles) dan heb ik nog even gegoogled voor je welke ik het beste erbij vind passen; like O1/O1 or O2. En voor de hoofdpersonage; O1, O2, O3, O4, O5. C:

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 23:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zou ik de reservering van de cover van de winters Collection (ik sta nu op nummer 15 x Morgen)kunnen omwisselen voor een deze: (de winter collection hoeft dus niet. Ik ga door colleges nu niet aan dat verhaal toe komen)

    * Titel: Breathe again
    * Korte Samenvatting:

    Valery valt over boort als het weer omslaat in een storm op de dag dat zij en een groep vrienden gaat zeilen. Ze spoelt aan op een strand en word gevonden door een groep mannen die er uit zien alsof ze zo uit Pirates of the Caribbean zijn gelopen. De piraten nemen haar gevangen en ze word gered van achtergelaten worden op een rots midden in de zee door de scheepsdokter, Mathias. Die behoorlijk beschaaft is vergeleken met de rest van de bemanning. Valery word de assistente van Mathias en al snel raken die twee bevriend. Wat ze niet weet is dat Mathias een duister geheim met zich meedraagt, een die haar en heel de bemanning in gevaar kan brengen. Verder is er nog de vraag waar Valery precies terecht is gekomen en of ze in de reis naar deze wereld haar niet veranderd heeft.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt. Geen enkel plaatje moet er persé in, zolang het een beetje bij de sfeer past vind ik het goed.
    * Sfeer die het weer moet geven. Het liefst iets met de zee, een onrustige zee. Als iets onheilspellends in de cover te zien is zou ik dat wel gaaf vinden, maar het hoeft niet persé de overhand te hebben.
    klik klik klik klik klik klik

    Valery: klik
    Mathias: klik
    * Horizontaal of verticaal? verticaal
    * Eventuele Exta's ik zou mijn username er liever niet op hebben staan. Ik vind de kleurpatroon; donkerblauw-wit/lichtgeel heel mooi. (je ziet deze ook terug in enkele foto's die ik bij sfeer heb neer gezet)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 15:49 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    Lolicia -> Herakles.


    Don't walk. Run, you sheep, run.