• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Het is misschien vreemd dat ik dit hier vraag en ik heb eigenlijk geen eens een idee of het eigenlijk wel mag. Maar ik zit op dit moment echt enorm met financiën en wil ik geld binnen krijgen om mijn verzekeringen en school te kunnen betalen. Dus kwam mijn moeder op het idee om via andere wegen wat bij elkaar proberen te sprokkelen.

    Daarbij komt het op jullie aan. Als jullie het zien zitten zouden kleine bedragen van harte welkom zijn! Bedragen mogen zelf verzonnen worden. Als jullie het absoluut niets vinden of het mag niet van Q zelf (Ik heb namelijk geen idee) dan verwijder ik dit bericht weer en probeer ik iets anders te bedenken totdat ik een baantje heb gevonden. Wat echt kut is om te vinden want velen zoeken geen mensen van 22 jaar...

    Het is niet verplicht! Maar het is wel meer dan welkom, ik kan elke euro gebruiken die ik kan ontvangen. (:

    Ik kan het zelf niet echt missen, sorry.
    Kun je niet gewoon een lening nemen voor je studie? Dat heb ik ook moeten doen - en vele medestudenten met mij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    (...)
    Ik kan het zelf niet echt missen, sorry.
    Kun je niet gewoon een lening nemen voor je studie? Dat heb ik ook moeten doen - en vele medestudenten met mij.


    16 - 09 - '17

    Geef niet (: Geld is nou eenmaal ook een belangrijk goed in deze wereld en als je het zelf nodig hebt begrijp ik het zeker.

    Opzicht lukt het me waarschijnlijk nog wel om dit jaar te betalen van spaargeld. Maar dan heb ik geluk gehad.
    Een lening zijn we thuis ook aan het overleggen, maar geld lenen kost ook geld en ik zou liever het geld dat ik verdien op mijn eigen rekening hebben in plaats van in het potje voor geld dat ik aan anderen schuldig ben.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Geef niet (: Geld is nou eenmaal ook een belangrijk goed in deze wereld en als je het zelf nodig hebt begrijp ik het zeker.

    Opzicht lukt het me waarschijnlijk nog wel om dit jaar te betalen van spaargeld. Maar dan heb ik geluk gehad.
    Een lening zijn we thuis ook aan het overleggen, maar geld lenen kost ook geld en ik zou liever het geld dat ik verdien op mijn eigen rekening hebben in plaats van in het potje voor geld dat ik aan anderen schuldig ben.


    Dit klinkt zo als mijn vader... Alleen zeurt hij er echt over, jij niet echt.
    Ik ben 12, en heb nauwelijks zakgeld. Ik ben nog een heleboel schuldig aan mijn ouders, dus sorry, ik kan het denk ik ook niet echt geven.


    obsessive rage

    DreamerN schreef:
    Geef niet (: Geld is nou eenmaal ook een belangrijk goed in deze wereld en als je het zelf nodig hebt begrijp ik het zeker.

    Opzicht lukt het me waarschijnlijk nog wel om dit jaar te betalen van spaargeld. Maar dan heb ik geluk gehad.
    Een lening zijn we thuis ook aan het overleggen, maar geld lenen kost ook geld en ik zou liever het geld dat ik verdien op mijn eigen rekening hebben in plaats van in het potje voor geld dat ik aan anderen schuldig ben.

    Tja, ik denk dat dat toch voor iedereen geldt. :'D
    Aan de andere kant kun je nooit meer zo goedkoop lenen dan als je student bent en heb je dertig jaar om het af te betalen dus dat maakt wel weer een hoop goed, vind ik.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben ook gewoon bang dat als ik deze opleiding niet haal, ik alleen maar meer moet betalen.. Dan komt de lening over de ongeveer 20.000 heen die ik al gekregen heb van DUO (Studiefinan) Dus een hoger bedrag zie ik daarom niet zitten.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik ben ook gewoon bang dat als ik deze opleiding niet haal, ik alleen maar meer moet betalen.. Dan komt de lening over de ongeveer 20.000 heen die ik al gekregen heb van DUO (Studiefinan) Dus een hoger bedrag zie ik daarom niet zitten.


    Oh ja, dat is inderdaad een struggle.
    Maar goed, je schuld wordt natuurlijk kwijtgeschulden als je het niet kán betalen, dus dat is op zich wel een fijne gedachte.
    Ik snap dat het echt vervelend is, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel alternatieven zijn behalve zelf betalen of lenen. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zit ook nog steeds met het gedoe van het oplossen dat de covers het niet doen... Uiteindelijk ben ik op dit moment een site aan het maken voor al mijn creaties ^^ Dus daar zou ik ook de covers op kunnen zetten. Maar dan is het de vraag of ze er makkelijk eraf gehaald kunnen worden door anderen.

    Via die site zou ik misschien een webshop op kunnen zetten..


    Credendo Vides

    Ze werken op de site.... Maar als je ze op probeert te slaan worden de afmetingen wel kleiner... Maar zo is het in ieder geval een goede manier om ze toch zichtbaar te krijgen... Al is het via een soort omweg...


    Credendo Vides

    Linkje naar de page: >CLICK<


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Linkje naar de page: >CLICK<


    Dat ziet er mooi uit!


    16 - 09 - '17

    O.O
    Wooooooowwwwww
    Supercoole cover!!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    DreamerN schreef:
    Linkje naar de page: >CLICK<


    Ziet er goed uit :)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik heb de link gezien en het zijn echt mooie covers! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah, ik vind hem heel gaaf, Nathalie! Wel zijn de lippen wat vreemd aan de rechterkant (voor de kijkers rechts :P). Of was dat ook zo op de oorspronkelijke afbeelding? En kan mijn naam ietsje minder in het oog springend? ;3


    Every villain is a hero in his own mind.