• Naar aanleiding van dit topic kreeg ik het idee om een verhaal te schrijven over Q’ers op Zweinstein.
    Leah/Laleah zal daaraan meewerken, maar we hebben jullie hulp ook heel hard nodig!

    Het idee is dat wij met twee fictieve personages gaan schrijven en dat de rollen van de andere studenten of docenten door jullie worden ingevuld. Gezien het hoge aantal dames hier op Quizlet, hopen we dat sommigen even een mannelijke versie van zichzelf willen opgeven :P.

    Wil je mee met deze reis naar Zweinstein, vul dan onderstaand lijstje in en wie weet ontvang jij binnenkort je eerste brief van Zweinstein in je inbox. Het zou het leukst zijn als jullie onderstaand lijstje een beetje naar waarheid proberen in te vullen, maar voel je daartoe niet verplicht. Je mag ook een fictieve naam opgeven, evenals een foto die niet van jou is, maar waar je jezelf op vindt lijken.

    Basis
    Volledige aam:
    Leeftijd:
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie?
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je?
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.

    Tot slot vergt dit idee veel tijd om helemaal uit te werken. Nu de zomervakantie voorbij is, hebben Laleah en ik het allebei erg druk, waardoor we waarschijnlijk pas op zijn vroegst op één oktober zullen gaan schrijven, hewel het proloogje misschien wel eerder zal verschijnen. We hopen dat jullie dat begrijpen. (:


    Leerlingen

    Griffoendor
    Livia Lucie (Hexagon)
    Fanny Simmons (Aire)
    Sanne Cadwell (Coliver)
    Nichelle Elwyn (Fukari)
    (Monteriggioni)
    Erieka (Perdition )
    Xander Donnell (Flash)
    Anna Waterford (Alohamora)
    Nathaniel "Nate" Finn Silverstone (Chantilly)
    Ava Tara Annicka (Mikko)
    Luna Solain Lynne Mei (lunapotter)
    Severide Wolfswater (Aserah)
    Elisa Bladerlich. (Elis)
    Lotte van den Bos (Remo)

    Zwadderich
    Jip Irene (Wiarda)
    Eva van der Sterren (CreepyPastaElz)
    Lisanne Imani Misyakova (Polovina)
    Jente Anna Jones (Sonorous)
    Jarne Debbaut (Debbaut)
    Nickita Kimberly Sykes (Kauwgomjunky)
    Nicole Maria Wiseflaw (Bastaard)
    Roald Felix (Caracalla)
    Ashallayne Darkmyr (Ashallynn)
    Evi Marthali (Blaeu)
    Kelly Mentzij (Penoza)
    Davon Calbaith (Aeacus)

    Huffelpuf
    Eva Emerald (glitterdonut)
    Nina Louwe (Callidora)
    Amellica Morsche (Wieneke)
    Auster Dina Augusta Bluijs (Legolas_)
    Nicola Rood (animelover96)
    Elisa Sharay Palmer (Bastaard)
    Ryan Navarro (Enara)
    Demy Smit (BonnieFazbear)
    Levi Caelan Stone (Altaria)

    Ravenklauw
    Ingrid Gustafson (Ymir)
    Felix Couldron (Anzu)
    Thomas Filion (_Harry_Potter_)
    Evelien Upland (Margherita)
    Elske Stout (Elsketjee)
    Faeryn "Fae" Esquire (Lathgertha)
    Amber Navins (Mayakovski)
    Rowena Madson (Voldemortx)
    Alea Amy Faux (IrisElizabeth)
    Liam Condro ()Asil98
    Menora (Nora) Caithlyn Evans (xGinnyWemel)
    ? (Plottwist)
    Annemarije (Disgust)
    Marlies Reid (Spotgaai)
    Isabella Rosalynn Delaney (Yaviera)
    Goitske Zeillemaker (TheSmartIdiot)
    Marit McAdams (MaritMalik)

    Docenten
    Vanity Young (Antichrist), Ravenklauw (Leer Der Oude Runen)
    Daniël la Loutre (SecondStar), Ravenklauw (Kruidenkunde)
    Alex Ferne (Rikiah), Zwaddericht (Verweer tegen de Zwarte Kunsten))
    Linda Ivanov (Voiles, Huffelpuf (Verzorging van Fabeldieren)
    Manon (Patholoog), Zwadderich (Toverdranken)
    Lucca (Nebthet), Zwadderich (Transfiguratie)
    Michael (Pinkett), Zwaddericht (Bezweringen)
    Sarah Claesner (Hooverphonic), Huffelpuf (Dreuzelkunde)


    BELANGRIJK!
    Op dit moment zijn de inschrijvingen gesloten! We kunnen niet op voorhand zeggen of ze nog eens open zullen gaan, maar als dat wel zo is, zullen we het laten weten!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 12:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Loughlin is nu Margherita, en ik zit in Ravenclaw ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kilig is nu Perdition (;
    Ik sta onder Griffoendor


    26 - 02 - '16

    Koelbloedig -> Bastaard


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Dit is echt een ongelooflijk leuk idee!

    Volledige naam: Amellica Morsche
    Geboortedatum: 5 februari 2000
    Karakterbeschrijving:
    Ik ben behoorlijk enthousiast over mijn mening, wat ik van mijn vader heb geërfd. Als ik ergens enthousiast over ben, doe ik daar niet mysterieus over. Ik móét mezelf uiten. Vaak doe ik dat met schrijven of deel ik het met vrienden. Als ik het maar aan iets of iemand vertel, dan voel ik me al beter. Maar aan de andere kant ben ik zeker niet brutaal. Ik ben een tikje socially awkward, maar probeer zo goed mogelijk ongemakkelijke situaties minder ongemakkelijk te maken. Ik wil niets missen en ben heel nieuwsgierig. Ik sta open voor nieuwe mensen en ik kan me heel goed in andere mensen inleven. Ik denk dan ook goed om hoe anderen zich voelen. Ik ben ook zorgzaam.
    Niks doen vind ik saai. Bijv. op vakantie gaan naar een mooie plek en de hele vakantie geen bal uitvoeren is niets voor mij. Ik wil ondernemen, heb veel ideeën, maar ben vaak bang dat ik zal falen. Ik ben een persoon met ongelooflijk droge woordgrappen, en ben maar zelden echt grappig, maar kan wel om veel dingen lachen.
    Hobby’s: Van natuur genieten, muziek luisteren, lezen, schrijven.
    Sociaal
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?: Ik haat niemand en ik sta voor iedereen open.
    Heb jij een relatie?: Nee.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?: Ik ben hetero.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?: Als ik diegene onverwachts zie raak ik een beetje in paniek. Ik word heel stil en verlegen. Als ik me voorbereid lukt dat wel, en dan kan ik ze ook persoonlijk aanspreken.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?: Een beetje tussenin.
    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?: Hufflepuff
    Welk huisdier heb je?: Een uil.
    Welk vak lijkt jou leuk?: Defense Against the Dark Arts, Care for Magical Creatures en Potions.
    Welk vak lijkt jou niet leuk?: History of Magic
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?: Hogwarts bewonderen, waarschijnlijk op zoveel mogelijk gebieden bekend raken.
    Plaats hier een foto van jezelf:


    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?:Ik heb faalangst.
    Ik vind het niet erg om dood te gaan in het verhaal.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 20:28 ]


    In the end, we only regret the chances we didn't take.

    Basis
    -Volledige naam:
    Auster Dina Augusta Bluijs
    -Leeftijd:
    14 Jaar
    -Karakterbeschrijving:
    Het duurt een tijdje voordat ik mensen vertrouw, maar daarna ga ik voor ze door het vuur. Vanaf buiten ben ik stil, maar met mijn vrienden ben ik hyperactief en gek. Ik hou ervan om hard te werken, zowel als op school maar ook buiten school. Maar dat doet me ook weleens vergeten om rust te nemen. Zodra ik ook maar de kleinste kans krijg, ga ik de de natuur in. Ik ben er gek op om te zwemmen, rennen en met dieren bezig te zijn. En als laatste kan ik binnen een paar seconden totaal in mijn eigen wereld komen, en dan kom ik er ook best moeilijk weer uit.
    Hobby’s: Zwemmen, hardlopen, met dieren en de natuur bezig zijn, lezen, werken en quidditch.

    Sociaal:
    -Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Dat maakt me niet echt uit.
    -Heb jij een relatie?
    Nope.
    -Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Ik val op mannen.
    -Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ik denk dat ik diegene het heel langzaam laat merken.
    -Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?
    Haha, het laatste.

    Zweinstein
    -In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Hufflepuff.
    -Welk huisdier heb je?
    Een grote, sterke, zwarte uil.
    -Welk vak lijkt jou leuk?
    Verzorging van fabeldieren.
    -Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Potions.
    -Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Op een draak rijden, (als het kan) Bill en Charlie Weasley ontmoeten en de Wegisweg bezoeken.

    Plaats hier een foto van jezelf. [u/]



    Extra:
    -Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Uhm.... Ik ben gek van draken, bij quidditch zou ik een drijver zijn en ik kan mijn oogkleur veranderen (ik vind ze het gaafst als ze grijs zijn, en ik kan ze allebei een andere kleur geven).
    -En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Ik zou het niet erg vinden.

    Basis
    Volledige naam: Anna Waterford
    Leeftijd: 16, studente
    Karakterbeschrijving:
    Anna is een heel lief maar verlegen meisje die bij iedereen geliefd is, behalve Slytherin, want ze zit in Gryffindor. Anna verdiept zich graag in boeken & schrijft fictieve verhalen waar de Gryffindors gek op zijn. Ondanks dat ze verlegen is heeft Anna toch enkele hele goede vrienden waar je haar altijd kan vinden als ze niet alleen is, want dat is ze ook graag. Je kan Anna vaak vinden voor het haardvuur, haar favoriete plekje. Dit geeft haar rust & ontspanning. Anna is ook heel onzeker tegenover nieuwe mensen en heeft het moeilijk om deze te vertrouwen. Eenmaal ze dit doet heb je een plaatsje in haar hart. Anna komt van een zuivere familie & is enig kind. De band met haar ouders is heel goed. Haar favoriete tijd van het jaar is Kerst & ze houd van de winter
    Hobby’s: Lezen, verhalen schrijven

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Ik ken hier niet echt iemand...
    Heb jij een relatie? Nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Verlegen, onzeker
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Veel te verlegen & onzeker, maar altijd bereid om zich open te stellen eenmaal ik mensen vertrouw

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Volgens Pottermore zit ik in Gryffindor
    Welk huisdier heb je? Een lieve tijgerkat
    Welk vak lijkt jou leuk? Transfiguration, Potions, Defence Against the Dark Arts, Ancient Runes
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Care of Magical Creatures, Divination, Mugglestudies
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Diagon Alley ontdekken
    Plaats hier een foto van jezelf:


    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    Ik wil het nog eens duidelijk maken dat Anna een heel lief meisje is die bij iedereen, behalve Slytherins, heel geliefd is. Anna is ook een hele goede heks.

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Ik zou graag blijven leven

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 14:18 ]


    Leave a little sparkle wherever you go.

    Oh hier zou ik echt vet graag in voorkomen. Zal zo snel mogelijk 't lijstje even invullen.

    Er is precies een beetje iets foutgelopen met mijn foto... Mijn excuses! Ik ben hier niet zo handig in :D


    Leave a little sparkle wherever you go.

          Volledige naam:
    Amber Navins

          Leeftijd:
    Vijftien jaar.

          Karakterbeschrijving:
    Ik ben iemand die weet wat ze wilt en daar heel direct in is, waardoor ik sommige mensen af schrik. Dat ik direct ben, betekent niet dat ik ook altijd even eerlijk ben. Een leugentje om bestwil kan wel en soms lieg ik over kleine dingen, het ligt een beetje aan het onderwerp. Om eerlijk te zijn ben ik ook wel een grappenmaker en haal ik vaak streken met anderen uit waardoor het vaak voorkomt dat ik op school een paar uur na moet blijven. Op school kan je zeggen dat ik af en toe een grote mond heb tegenover de leraren maar met de meeste kan ik erg goed overweg vanwege mijn goede cijfers. Hoewel ik dus vaak moet nablijven zou ik mezelf geen vervelend kind noemen, ik weet namelijk wel wat goed voor me is en waar ik de grens moet trekken. Die grens ligt meestal bij het écht beledigen van anderen. Dat doe ik dus ook nooit tenzij ik, of een van mijn vrienden, ruzie met je heb.
          Ik ben behoorlijk dol op boeken en ben een erg nieuwsgierig persoon. Omdat ik goed ben in mensen ompraten weet ik behoorlijk wat geheimen van anderen, maar deze zal ik altijd voor mezelf houden. Je kan me namelijk wel vertrouwen. Ook ben ik behoorlijk perfectionistisch, want als ik dan ergens aan begin moet het ook meteen goed zijn.
    Kortom zien mensen mij vooral als een vrolijk persoon welke behoorlijk ‘ondeugend’ kan zijn maar ook betrouwbaar is.

          Hobby’s:
    Een beetje de standaard hobby's van elke Q-er maar lezen en schrijven zijn wel dingen die ik erg graag doe. ^^ Ook vind ik het leuk om nutteloze feitjes te leren en die aan mensen te vertellen, lol. Afspreken met vrienden is daarbij iets wat ik elke dag wel doe.

          Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Ik heb geen voorkeur.

          Heb jij een relatie?
    Nee :'c.

          Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Ik ben nog jong, bijna zestien, dus ik weet het niet helemaal zeker. Ik neig naar mannen maar om eerlijk te zijn weet ik het niet zeker.

          Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Als ik iemand leuk vind staar ik heel veel volgens mij maar ik zal wel gesprekken aanknopen enzo.

          Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?
    Ik fix ze. Uhm, ja, een beetje er tussen in. Ik zal wel flirten maar wanneer ik weet dat het serieus wordt zal ik dichtslaan.

          In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Ravenclaw. :Y)

          Welk huisdier heb je?
    Een pad.

          Welk vak lijkt jou leuk?
    Potions, Transfiguration, Arithmancy, Study of Andient Runes, Flying Lessons en Care of Magical Creatures.

          Welk vak lijkt jou niet leuk?


          Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Mijzelf veranderen in dieren om pranks uit te halen met anderen. Ook zou ik supergraag willen vliegen.

          Extra:
    Ik ken alle landen op alfabetische volgorde uit mijn hoofd. (nerd)

          Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Volgens mij niet. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Illicit is nu Fukari. Ik sta onder Griffoendor.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    glitterdonut schreef:
    MORE HUFFLEPUFF'S!!! (A)


    Inderdaad, ik bespeur een zwaar gebrek aan Hufflepuffigheid. (cat)

    Willen jullie nog mensen, Natascha? Dan kan ik het lijstje vandaag of morgen wel invullen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou Huffelpuffers zijn sowieso erg welkom. (A)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Nou Huffelpuffers zijn sowieso erg welkom. (A)


    RT


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Basis
    Volledige naam: Evi Marthali
    Leeftijd: 15, maar voel je vrij om me iets ouder te maken als dat nodig is. Graag zelfs - mijn klasgenoten en vrienden zijn 17/18.
    Karakterbeschrijving: Ik ben iemand met een ontzettend nieuwsgierige en avontuurlijke aard. Het liefst zou ik me nooit meer in de schoolbanken bevinden en altijd onderweg zijn om nieuwe dingen te leren kennen en beleven. Mijn vriendenkring is eigenlijk niet zo groot, tenminste, het deel waarvan ik meer weet dan enkel de naam en hoe ze er uitzien. Dat maakt me niet zoveel uit; de echt goede vrienden die ik heb zijn genoeg.
          Ondanks dat ik wel redelijk tevreden ben over mijn sociale situatie, voel ik me vaak eenzaam en heb ik gauw last van sombere gedachten. Dan blijft er van dat ogenschijnlijk vrolijke, blonde meisje niet erg veel over. Ik word dan stil en heb geen zin in anderen om me heen. Gelukkig duren deze episodes niet meer zo lang en gaat het opbeuren van mezelf me steeds beter af. Het helpt als ik me dan bezig houd met iets wat ik leuk vind, wat ik dan ook zo vaak mogelijk doe.
    Hobby’s:
          - Fotografie
          - Schrijven
          - Reizen
          - Lezen

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
          Wiarda a.k.a. Jip Irene
          Mercator a.k.a. Roald Felix
    Heb jij een relatie?
    Ja!
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Als ik iemand leuk vind zal ik vast op de één of andere manier laten merken dat dat zo is, maar een echte flirt zal ik mezelf ook niet noemen. En ik denk, nu ik wat 'ervaring' heb met mijn huidige vriend, dat ik niet meer helemaal dicht zal slaan.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Slytherin of Gryffindor. Het liefst Slytherin, maar ik denk dat ik qua persoonlijkheid meer in Gryffindor pas, dus jullie mogen voor mij kiezen.
    Welk huisdier heb je?
    Een uil. Zoiets.
    Welk vak lijkt jou leuk? Transfiguratie
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Kruidenkunde
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Maakt me niet zoveel uit, maar vliegen op een bezem klinkt leuk.
    Plaats hier een foto van jezelf.





    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Prima, zolang ik niet op één of andere super lame manier dood ga. I wanna go out with a bang.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 19:44 ]

    Count me in!




    Basis
    Volledige naam:
    Rowena Madson
    Zo trots op mijn voornaam vanwege mijn afdeling, #RavenclawPride
    Leeftijd:
    17 jaar, jarig op 19 November.
    In voor mijn laatste jaartje dus ;p
    Karakterbeschrijving:
    Nieuwsgierig, Angstig, Doorzettend maar bang om te falen, Boekenwurm, Sportief, Dierenvriend, Eigenwijs, Aardig, Vrolijk, Leergierig, Wil graag alles (beter) weten, Snel beledigd, Tikkeltje Arrogant, Soms wat Bitchy, Trots, Beetje ijdel, Apart, Ambitieus, Loyaal, Vriendelijk tegen vreemden, Behulpzaam, Muzikaal, Moedig tot het donker word, Bang in het donker, Bang voor Clowns, Bijgelovig, Naïef, sadistische en droge humor, Tomboy maar toch ook Girly, niet bang om vies te worden, Hopeloze romanticus, Haat aan bijna alles wat cliché is, Lacht vrijwel overal om, Altijd in voor lol, Onhandig, Ontwijkt regels niet graag tenzij het gaat om grappen maken,

    Bij nieuwe mensen ben ik vaak een beetje aan de stille kant, bang dat ik iets verkeerd zal zeggen en dat ze me dan niet mogen. Ik wil niet dat mensen denken dat ik iets ben wat ik niet ben, dus probeer ik mezelf altijd zo goed mogelijk te 'presenteren' door vooral vrolijk en mezelf te zijn.
    Ik hou ervan om anders te zijn, maar toch ook wil ik ergens bij horen. Het liefste heb ik mensen om me heen, maakt niet uit wat voor mensen zolang ze maar aardig tegen mij zijn en ook naar mij luisteren wanneer ik dat vraag.

    Bij mensen waar ik me echt op mijn gemak voel ben ik soms ietwat te open over mezelf, ik vertel wat ik denk zonder ook maar een seconde na te denken. Dit heb ik bij vreemden echter totaal niet, aangezien ik dan gewoon niet wil dat ze meteen een rare gaan vinden. Ik heb bij vreemden altijd de handrem erop en bij vrienden laat ik die vaak in één keer los waardoor ze soms nog wel eens schrikken van de plotselinge verandering in mijn karakter, van het verlegen stille meisje naar het drukke meisje dat enorm open is en grappen maakt en veel lacht. Bij vrienden ben ik dan ook meer aanwezig terwijl ik bij vreemden meer een muurbloem ben.
    Ergens haat ik het dat ik niet gewoon meteen mezelf durf te zijn bij vreemden, alleen maar omdat ik bang ben dat ze me niet zullen accepteren..

    Hobby’s:
    -Paardrijden
    -Tekenen
    -Schrijven
    -Lezen
    -Met anderen rondhangen
    -Zingen
    -Acteren
    -Fotografie(Zowel voor als achter de camera)

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?

    Sanne (Coliver)
    Heb jij een relatie?
    Ja, maar hij is al een aantal jaar van Hogwarts.
    Geaardheid
    hetero
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ik word verlegen, doe alsof ik ze niet leuk vind en eindig vrijwel altijd in de Friendzone haha.
    Als mensen mij leuk vinden heb ik dit negen van de tien keer niet eens door, al merk ik het bij anderen vrij snel. Ook als mensen met mij flirten heb ik dit vaak niet eens door en antwoord ik of heel normaal of flirt ik (zonder dat ik dat door heb) terug.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?

    Ravenclaw
    Welk huisdier heb je?
    Een kat, Spetter.
    Hij is erg lui en claimend naar mij toe. Niet de meest aaibare kat omdat hij het snel zat is en dit niet laat merken waardoor je dan al snel een stel klauwen in je hand of arm hebt staan(Al heeft ie dat bij mij afgeleerd, wanner ik 'Auw' zeg laat hij meteen los en doet hij heel verontschuldigent). Opgepakt worden door vreemden vind hij ook niks, meestal gaat hij grommen en als ie dan nog niet op de grond staat gaat ie slaan.
    Welk vak lijkt jou leuk?
    History of Magic en Potions, kan niet kiezen.
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Divination, ik hoef niks van mijn toekomst te weten.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Eigenlijk heb ik nog steeds geen idee, er zijn zoveel mogelijkheden dat ik er gewoon in verdrink.. misschien word ik wel leraar ofzo?

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Ik heb blauwe ogen met een groene rand om mijn pupil heen, ben een beetje volslank/slank en heb een lengte van 1.70.
    Mijn kledingstijl gaat alle kanten op, soms draag ik heel girly een jurkje met panty en hakken en op andere dagen draag ik weer een tuinbroek met vest en simpel shirt. Ik ga van Tomboy tot Girly-Girl met mijn kleding. Goth en punk stijlen niet mee geteld, soms wat accenten daarvan in mijn stijl maar dat is ook weinig
    Extra:
    Ik heb een tattoo, kattenpoot op mijn pols.
    Ik verf mijn haar vaak, dus het kan zo maar ineens een hele andere kleur zijn.

    Als ik een knullige dood sterven moet hoeft het van mij niet, haha. Maar als het iets is als moord of een zwaar ongeluk vind ik het wel best, hehe..

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 19:58 ]


    Little do you know