• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    AO3 schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk hebben ze niet eens 25 euro. Beetje gemeen. Ja, ik snap dat het kut zou zijn als er opeens in elk huis een asielzoeker zit, maar om ze dan te laten betalen? Als ze zelf een huis en een veilig land hadden waren ze hier niet naartoe gekomen..

    Nou dit is gewoon fucking great, het is weekend, lekker weer en ik heb buikpijn en hoofdpijn als nooit tevoren.


    Natuurlijk hebben ze dat wel. Ze krijgen 50 euro per dag van de regering.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Backbiter schreef:
    Dus, beste CU, als ik het goed begrijp willen jullie dat het Nederlandse volk hun huis openstelt voor asielzoekers, maar zijn jullie niet van plan aan jullie eigen plan mee te doen? Dat laat het plan eerder als een grote grap klinken dan wat het zou moeten zijn.

    Wait what? What did I miss?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben het hele gezeik met die vluchtelingen kotsbeu. Er zijn zat veilige landen naast Nederland, kom op.


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    Ik ben het hele gezeik met die vluchtelingen kotsbeu. Er zijn zat veilige landen naast Nederland, kom op.


    Er is zelfs nog een stuk land ergens waar niemand woont. Als we daar nou huizen bouwen etc. kunnen ze daar vredig leven, maar daar denkt niemand aan en dat vind ik zo jammer. En voor de mensen die dit bot opvatten, is het niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Wait what? What did I miss?


    Dat hoorde ik vanochtend op het nieuws. Ze zijn op het idee gekomen doordat 800 Duitsers hun huizen open hebben gesteld en ze willen dit dus ook naar Nederland brengen. Maar zelf moet de CU er dus blijkbaar niet aan denken. Hoe bedoel je hypocriet?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Abstergo schreef:
    (...)

    Er is zelfs nog een stuk land ergens waar niemand woont. Als we daar nou huizen bouwen etc. kunnen ze daar vredig leven, maar daar denkt niemand aan en dat vind ik zo jammer. En voor de mensen die dit bot opvatten, is het niet.


    Inderdaad. Er zijn zat veilige plekken.


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    (...)

    Inderdaad. Er zijn zat veilige plekken.


    Jup, ik zou daar best wel een beetje geld aan willen geven, zodat die mensen in een eigen huis kunnen wonen met hun gezin. Maar ik zou zelf niemand in huis nemen en mijn ouders ook niet, omdat dat niet veilig is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet straks leven van een uitkering omdat ik nooit fulltime zal kunnen werken (ben afgekeurd daarvoor) en dan zeker ook nog zo'n random vluchteling erbij? Waar moet ik dat van gaan betalen? :W


    26 - 02 - '16

    Dit topic is niet bedoelt om uitgebreid over een enkel onderwerp te praten. Ik verzoek om hier een topic over te maken, die zijn altijd welkom. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Doei mensen, ik ga nu weg. Veel plezier met jullie verdere levens. xq

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 14:12 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TARDlS schreef:
    Doei mensen, ik ga nu weg. Veel plezier met jullie verdere levens. xq


    Weg als in inactief? D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Endress schreef:
    Dit topic is niet bedoelt om uitgebreid over een enkel onderwerp te praten. Ik verzoek om hier een topic over te maken, die zijn altijd welkom. ^^


    Ik dacht dat het wel mocht nu het in het offtopic subforum staat?

    // natuurlijk een perfect idee om naar Jazz&Sail te gaan als je ziek bent, toppie, geweldig uitgedacht, 10/10. Hier ga ik totaal geen spijt van krijgen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het wel mocht nu het in het offtopic subforum staat?

    // natuurlijk een perfect idee om naar Jazz&Sail te gaan als je ziek bent, toppie, geweldig uitgedacht, 10/10. Hier ga ik totaal geen spijt van krijgen.

    Ja natuurlijk mag je hier en daar afwijken, maar pagina's vol met dit lijkt me ook niet goed. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Zo fijn als je door één woord helemaal vastloopt.

    Godverdomme wat ben ik toch sarcastisch altijd.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En nog altijd staan dezelfde quizzen in de top. Hoe lang duurt het voor de crew het opmerkt? Nu onderhand al 4 dagen..

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 14:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.