• Want wij Nederlanders (Belgen, I won't forget you guys) kunnen dat toch zo goed? (wbw)

    Laten we hier even met elkaar klagen wat voor vreselijk weer dit is. De regen is zo nattig. Je kan niet even naar buiten. Fietsen is ook vreselijk, want tja.. naar school of naar stage gaan en hopen dat het niet regent is gewoon not cool. De regen is ook nog eens somber. Like, we horen nog twee weken zomer te hebben. Herfst, kom wat trager deze kant op please.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 19:26 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik krijg altijd last van dipjes als het blad van de bomen valt :c


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    Ik krijg altijd last van dipjes als het blad van de bomen valt :c

    Vreselijk. Straks is er een bende van bladeren op de grond en het verdort en de bomen zullen er zo leeg uit zien en meh.


    Pretty is just a pretty word.

    Eerlijk? Ik ben blij met dit weer. Ik was die hitte meer dan zat, ik ben er enkele keren flink ziek van geweest.


    16 - 09 - '17

    Muahaha, ik zit in Italië en het is hier warm! :Y)
    Morgen kom ik terug en zit ik ook in het natte weer :')


    What would Emma do?

    Endress schreef:
    (...)
    Vreselijk. Straks is er een bende van bladeren op de grond en het verdort en de bomen zullen er zo leeg uit zien en meh.


    Ja :c


    26 - 02 - '16

    Ik vind het niet erg als het weer wat koeler en donkerder wordt en zo, maar deze regen is echt niks. :c


    Caution first, always.



    Die zit dan lekker altijd in mijn hoofd.


    everything, in time

    Scira schreef:
    Eerlijk? Ik ben blij met dit weer. Ik was die hitte meer dan zat, ik ben er enkele keren flink ziek van geweest.

    Awh, dat is zeker vervelend. Maar like, deze temperatuur is ook geen pretje. Aan het einde van de ochtend was er nog wel een lekker zonnetje. Die wil ik terug. Ik vraag geen dertig graden, haha.

    Anzu schreef:
    Muahaha, ik zit in Italië en het is hier warm! :Y)
    Morgen kom ik terug en zit ik ook in het natte weer :')

    Oeh, Italië klinkt goed. Morgen kun je ons vergezellen met dit weer. Leukleuk.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik was al verkouden. Ik fietste vanochtend met wind tegen naar school en moest ook weer met wind tegen terugfietsen, terwijl het ook nog eens regende. Zo moet ik weer drie kwartier fietsen, vannacht weer terug en oh, morgen dan ook nog eens een half uur naar mijn werk om zeven uur 's ochtends. En weer terug. En als ik het weer zo zie, dan gok ik dat ik steeds door de regen zal moeten.

    Ik was vandaag echt vijftig meter bij de parkeergarage vandaan toen het begon te plenzen. Zijknat. D:


    The truth is out there.

    Endress schreef:
    (...)
    Oeh, Italië klinkt goed. Morgen kun je ons vergezellen met dit weer. Leukleuk.


    Bwa, ik vind het wel goed zo, alleen hoeft die regen er niet bij.


    16 - 09 - '17

    Blurryface schreef:
    Ik vind het niet erg als het weer wat koeler en donkerder wordt en zo, maar deze regen is echt niks. :c

    Dat donkere is ook behoorlijk vervelend als je al vroeg eruit moet though. D':

    Meraki schreef:


    Die zit dan lekker altijd in mijn hoofd.

    NO NO NO NO. No please. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kan beter tegen de kou dan tegen hitte, dus mag het wel van mij. Dan heb ik ook eindelijk mijn laptop terug en is het gedaan met belachelijk spelfouten! Alleen heb ik het ook niet zo op regen, dus ook klein beetje zon had wel gemogen ;)


    What would Emma do?

    Sneeuw heeft ook wel iets tho. Al heb ik toch liever een tussen temperatuurtje van ongeveer 20 graden.


    26 - 02 - '16

    Ik kom net uit m'n werk en droeg een hele lichtblauwe broek; hij begon door te schijnen na 5 minuten. Toen moest ik nog 15 minuten fietsen :c


    If a writer falls in love with you, you can never die