• Want wij Nederlanders (Belgen, I won't forget you guys) kunnen dat toch zo goed? (wbw)

    Laten we hier even met elkaar klagen wat voor vreselijk weer dit is. De regen is zo nattig. Je kan niet even naar buiten. Fietsen is ook vreselijk, want tja.. naar school of naar stage gaan en hopen dat het niet regent is gewoon not cool. De regen is ook nog eens somber. Like, we horen nog twee weken zomer te hebben. Herfst, kom wat trager deze kant op please.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 19:26 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik hou niet van weer!:'c


    Queer zijn is gewoon alles

    Zo ziet een regenwolk in aantocht eruit vanaf de 16e verdieping

    Wow, dat ziet er eigenlijk best wel grappig uit :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik had het koud dus trok ik mijn kersttrui aan, en die heeft een soort apparaatje en dan gaat hij een deuntje spelen en nu heb ik zin in Kerst :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg. Nu had ik een goede reden om mijn onesie weer uit de kast te halen en met een beetje geluk hoef ik morgen ook niet werken :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik dacht vanochtend, laat ik een skaterskirt aandoen want hEY HET IS ZULK MOOI WEER! Toen wel ja. Tien minuten voordat ik naar school moest, begon het te regenen. Bless.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AO3 schreef:
    Ik dacht vanochtend, laat ik een skaterskirt aandoen want hEY HET IS ZULK MOOI WEER! Toen wel ja. Tien minuten voordat ik naar school moest, begon het te regenen. Bless.

    En het is niet meer gestooooopt!

    Krull schreef:
    (...)
    En het is niet meer gestooooopt!

    Inderdaad ugh EN HOLY SHIT HOLY SHIT HOLY SHIT ik keek net voor de verandering even naar buiten en de lucht is geel. G E E L.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    WeasIey schreef:
    Ik had het koud dus trok ik mijn kersttrui aan, en die heeft een soort apparaatje en dan gaat hij een deuntje spelen en nu heb ik zin in Kerst :')


    Ik heb al sinds half juni zin in Kerst. (Het is echt erg, dit jaar. :') )


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb de regen getrotseerd voor Ben & Jerry!


    Your make-up is terrible

    Fillion schreef:
    (...)

    Ik heb al sinds half juni zin in Kerst. (Het is echt erg, dit jaar. :') )

    Echt niet normaal :') zeker aangezien ik een water challenge aan het doen ben en nu dus heel veel zin heb in Hot Chocolate with Cookies. Damn :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Furiosa schreef:
    Ik heb de regen getrotseerd voor Ben & Jerry!

    Alles voor Ben & Jerry :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    WeasIey schreef:
    (...)
    Alles voor Ben & Jerry :')


    Hahaha inderdaad.


    Your make-up is terrible

    De afgelopen 2 dagen wilde ik mijn bed niet uitkomen omdat het zo koud was.
    Serieus, ik zit hier met mn kachel aan ): En die regen maakt het nog erger.

    Wat ik wel grappig vind van dit weer, is dat er kikkers rond gaan lopen, die je huis inspringen wanneer je de deur even opendoet. :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…