• Want wij Nederlanders (Belgen, I won't forget you guys) kunnen dat toch zo goed? (wbw)

    Laten we hier even met elkaar klagen wat voor vreselijk weer dit is. De regen is zo nattig. Je kan niet even naar buiten. Fietsen is ook vreselijk, want tja.. naar school of naar stage gaan en hopen dat het niet regent is gewoon not cool. De regen is ook nog eens somber. Like, we horen nog twee weken zomer te hebben. Herfst, kom wat trager deze kant op please.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 19:26 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik hoefde vandaag gelukkig nergens heen, dus ik ben de hele dag binnen gebleven :Y) Ik heb met dit weer in elk geval een excuus om mijn nieuwe trui te dragen nu hij nog zo lekker zacht vanbinnen is ^^ Op het moment heb ik dus weinig om over te klagen, maar dat wordt vast wel weer anders als ik binnenkort weer eens door de regen moet fietsen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik houd wel van regen, maar ik ben het nu wel zat. Ik had gister introductiedag op mijn nieuwe school + schoolfoto en ik was echt drijfnat geregend.
    Gelukkig stap ik maandag op het vliegtuig naar warm, droog Marokko.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zolang ik lekker warm and cozy binnen zit, zijn keiharde regen, donderwolken en bliksemflitsen woest aantrekkelijk.


    Our brains are sick, but that's okay.

    Eigenlijk vind ik dit echt lekkerder, fantastisch weer dan dat warme, klamme weer. En word ik er ook veel blijer van. Ik heb totaal niks met dat klamme weer. Het mag wel een beetje schijnen, maar deze zomer was echt niet normaal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is te koud geworden voor croptops D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Het is te koud geworden voor croptops D:

    Ik haat croptops :'D Of nouja, niet haat, maar het staat me toch niet lol. Dus ik heb gelukkig dat probleem niet haha :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vanmorgen heb ik heel hoopvol staan hopen, maar de regen vond het een slecht idee om ineens te stoppen. Gelukkig bestaan er regenpakken, alleen moet ik nog iets soortgelijks vinden voor mijn schoenen.

    Regen is leuk, zolang ik er naar kan kijken vanuit een warme ruimte en er zeker van kan zijn dat ik niet naar buiten moet.


    Physics is awesome

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik haat croptops :'D Of nouja, niet haat, maar het staat me toch niet lol. Dus ik heb gelukkig dat probleem niet haha :'D


    Hahaha, ik houd ervan :'D Al draag ik geen spannende, zulke losse, die toch nog lang genoeg zijn, maar toch nog onder de term 'croptop' vallen (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb blijkbaar geluk, want hier heeft het geen druppel geregend. :'D Ik ben wel blij met dit weer, zolang het droog blijft toch.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Painkiller schreef:
    (...)

    Hahaha, ik houd ervan :'D Al draag ik geen spannende, zulke losse, die toch nog lang genoeg zijn, maar toch nog onder de term 'croptop' vallen (:

    Ik heb daar echt het figuur niet voor haha :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik heb daar echt het figuur niet voor haha :'D


    26 - 02 - '16

    Is het eindelijk lekker weer, ben ik ziek. YES. Feest. !!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    He he he, ik ben volgens mij echt een geval apart die regen eigenlijk best wel rustgevend en een gezellige sfeer vindt geven. Behalve het er door heen fietsen vind ik het wel prima allemaal. :Y) Niet dat een zonnetje bij mij er niet in kan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Just fucking great. Wij op de markt vanochtend - klereweer. Zitten we net in de auto terug - houdt op met regenen en zie ik spontaan een blauwe lucht. FUCK YOU WEATHER.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hou juist wel van de regen. Nu ben ik vast wel een raar geval, maar ach dat boeit me eigenlijk ook niet zoveel. Ik vind de regen juist heel rustgevend en om heel eerlijk te zijn, krijg ik er ook best wel veel ideeën van. De herfst vind ik sowieso een leuk seizoen. De zomer vind ik ook wel gezellig, maar ik kan slecht tegen de winter. Die sneeuw en kou, dat hoeft voor mij niet zo.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.