• Want wij Nederlanders (Belgen, I won't forget you guys) kunnen dat toch zo goed? (wbw)

    Laten we hier even met elkaar klagen wat voor vreselijk weer dit is. De regen is zo nattig. Je kan niet even naar buiten. Fietsen is ook vreselijk, want tja.. naar school of naar stage gaan en hopen dat het niet regent is gewoon not cool. De regen is ook nog eens somber. Like, we horen nog twee weken zomer te hebben. Herfst, kom wat trager deze kant op please.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 19:26 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Kilig schreef:
    (...)

    Als je cool in de zin bedoeld van koud geef je ik gelijk, dat wordt het inderdaad. Cool in de zin van leuk? Zeker niet :c

    Die grap zag ik aankomen. :Y) Niet leuk, inderdaad. Ah well. We strugglen ons er doorheen met onze lieve Q-ers.


    Pretty is just a pretty word.

    Fillion schreef:
    Ik vind het niet zo erg, eerlijk gezegd. Onesies for the win.


    Ik moet nog onesies kopen ;o


    26 - 02 - '16

    Fillion schreef:
    Ik vind het niet zo erg, eerlijk gezegd. Onesies for the win.

    Van de Primark? Welke heb je? Ik heb de panda, haha. ;3
    Maar dat is met dit weer inderdaad heerlijk.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 19:31 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Die grap zag ik aankomen. :Y) Niet leuk, inderdaad. Ah well. We strugglen ons er doorheen met onze lieve Q-ers.



    Nu baal ik wel tho, want dan gaat het niet wandelen worden morgen als ik naar mijn vriend ga.


    26 - 02 - '16

    Endress schreef:
    (...)
    Van de Primark? Welke heb je? Ik heb de panda, haha. ;3


    Ik wil er een met een kat/leeuw/tijger/katachtig dier. Hebben ze dat daar?


    26 - 02 - '16

    Ik hou niet zo van regen. ;c


    Your make-up is terrible

    Ik weet zo niet welke onesies ze daar hebben. Maar jammer dat je door dit weer niet naar buiten kan. Geen wandeling voor jou. Of tussen de buien door, met wat geluk. Maar dan zijn de straten/het gras/het bos helemaal nat.


    Pretty is just a pretty word.

    Furiosa schreef:
    Ik hou niet zo van regen. ;c


    Ik ook niet. Ik wil graag van mijn laptop verslaving af, maar binnen is er niet bijster veel te doen :c


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    Ik hou niet zo van regen. ;c

    Same.


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Van de Primark? Welke heb je? Ik heb de panda, haha. ;3
    Maar dat is met dit weer inderdaad heerlijk.


    Van de Primark, ofcourse. :'D Ik heb de vos gekocht in Gent, en ze hadden ook nog een konijntje.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Endress schreef:
    Ik weet zo niet welke onesies ze daar hebben. Maar jammer dat je door dit weer niet naar buiten kan. Geen wandeling voor jou. Of tussen de buien door, met wat geluk. Maar dan zijn de straten/het gras/het bos helemaal nat.


    Uhu :C


    26 - 02 - '16

    Regen vind ik niet zo erg, want ik zit binnen. De kou is een ander verhaal D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Regen vind ik niet zo erg, want ik zit binnen. De kou is een ander verhaal D:


    Ja, maar ik wilde ijs gaan kopen. D: EN dan begint het te regenen.


    Your make-up is terrible

    HET BEGINT ALLEEN MAAR HARDER TE REGENEN AAAAAAAAAAAAAAAHHHHH.


    26 - 02 - '16

    Ik hou ook niet van regen, en vind warm altijd beter dan koud. xq
    Dus ik begrijp jullie helemaal x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…