• Want wij Nederlanders (Belgen, I won't forget you guys) kunnen dat toch zo goed? (wbw)

    Laten we hier even met elkaar klagen wat voor vreselijk weer dit is. De regen is zo nattig. Je kan niet even naar buiten. Fietsen is ook vreselijk, want tja.. naar school of naar stage gaan en hopen dat het niet regent is gewoon not cool. De regen is ook nog eens somber. Like, we horen nog twee weken zomer te hebben. Herfst, kom wat trager deze kant op please.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 19:26 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Die temperaturen kunnen me niet zoveel schelen, maar die regen ugh :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Andria schreef:
    Ik was al verkouden. Ik fietste vanochtend met wind tegen naar school en moest ook weer met wind tegen terugfietsen, terwijl het ook nog eens regende. Zo moet ik weer drie kwartier fietsen, vannacht weer terug en oh, morgen dan ook nog eens een half uur naar mijn werk om zeven uur 's ochtends. En weer terug. En als ik het weer zo zie, dan gok ik dat ik steeds door de regen zal moeten.

    Awh, nee. Dat vind ik dus echt wel sneu voor je hoor. Zelf ben ik ook verkouden. Ik begrijp je.
    Epiphanies schreef:
    Ik was vandaag echt vijftig meter bij de parkeergarage vandaan toen het begon te plenzen. Zijknat. D:

    Awh, no. Met je cute wangetjes. Zielig. ;c


    Pretty is just a pretty word.

    Ik voel me hier begrepen. Ik leef met jullie mee. Misschien leeft het weer ook met ons mee en is het morgen zonnig.


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Awh, no. Met je cute wangetjes. Zielig. ;c


    Wat heb jij met mijn wangetjes? D:


    The truth is out there.

    WeasIey schreef:
    Die temperaturen kunnen me niet zoveel schelen, maar die regen ugh :')


    En die grauwe lucht daarbij.

    Doe mij maar een heldere lucht met een paar wolkjes en een lekker zonnetje.


    26 - 02 - '16

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Wat heb jij met mijn wangetjes? D:

    Vind ik cutecutecutecute. :'D

    Ik heb ook totaal geen motivatie voor iets. Dit weer maakt me somber oh.


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Vind ik cutecutecutecute. :'D

    Ik heb ook totaal geen motivatie voor iets. Dit weer maakt me somber oh.


    Hahaha. I'll take that as a compliment. :'D
    Dit is echt weer om binnen te zitten met een lekkere trui aan en heerlijk te tekenen en films te kijken. :Y)


    The truth is out there.

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Hahaha. I'll take that as a compliment. :'D
    Dit is echt weer om binnen te zitten met een lekkere trui aan en heerlijk te tekenen en films te kijken. :Y)

    Trui = Check. :Y)

    Maar ik geef je gelijk. It is. Of gewoon series kijken. Dat zijn de voordelen van dit weer. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Trui = Check. :Y)

    Maar ik geef je gelijk. It is. Of gewoon series kijken. Dat zijn de voordelen van dit weer. ^^


    Ja heerlijk en dan het liefst met koffie of warme choco. Of een heerlijke gigantische mok met thee. :Y)


    The truth is out there.

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Ja heerlijk en dan het liefst met koffie of warme choco. Of een heerlijke gigantische mok met thee. :Y)

    Thee. Oh, idee: Een topic aanmaken met een poll wat wiens favoriete thee is. Ooit. Als ik zin heb. Lol.

    Weet iemand het weer van morgen? D':


    Pretty is just a pretty word.

    Ik miste het wel om mijn bordeauxrode, gebreide trui te dragen ja c;
    Dat is het ENIGE voordeel aan dit weer, hahahahaha


    26 - 02 - '16

    Endress schreef:
    (...)
    Thee. Oh, idee: Een topic aanmaken met een poll wat wiens favoriete thee is. Ooit. Als ik zin heb. Lol.

    Weet iemand het weer van morgen? D':


    11 tot 17 graden met buien.


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    (...)

    11 tot 17 graden met buien.

    No, no, no. Not cool.


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    No, no, no. Not cool.


    Als je cool in de zin bedoeld van koud geef je ik gelijk, dat wordt het inderdaad. Cool in de zin van leuk? Zeker niet :c


    26 - 02 - '16

    Ik vind het niet zo erg, eerlijk gezegd. Onesies for the win.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28