• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vandaag bij mijn kleine boef geweest, wat een lieverd is het ook. We zijn er ook achter gekomen dat hij op beiden zijkanten een hartje heeft zitten (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het echt vervelend dat het forum de laatste tijd zo stil is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Ik vind het echt vervelend dat het forum de laatste tijd zo stil is.


    This... Vaak zijn het dezelfde mensen die echt actief zijn.

    I need some tea

    Jorah schreef:
    (...)

    This... Vaak zijn het dezelfde mensen die echt actief zijn.


    Nogal. En het zijn er maar een paar. Vroeger hoefde ik maar een half uur niet op Quizlet te zitten en er waren als 20 nieuwe topics.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Nogal. En het zijn er maar een paar. Vroeger hoefde ik maar een half uur niet op Quizlet te zitten en er waren als 20 nieuwe topics.


    Ik denk dat ik geluk heb dat ik pas sinds een jaar écht actief ben op het forum, dus dat heb ik niet echt meegemaakt. Desondanks merk ik het wel echt en ik vind het jammer. Ligt het aan mij of is het ook zo dat er gewoon steeds meer 'lege' profielen zijn van mensen die wel een profiel hebben maar gewoon niks ermee doen?

    Jorah schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik geluk heb dat ik pas sinds een jaar écht actief ben op het forum, dus dat heb ik niet echt meegemaakt. Desondanks merk ik het wel echt en ik vind het jammer. Ligt het aan mij of is het ook zo dat er gewoon steeds meer 'lege' profielen zijn van mensen die wel een profiel hebben maar gewoon niks ermee doen?


    Dat laatste is altijd al zo geweest. Alleen net zoals actieve leden komen er altijd non-actieve leden bij.

    Vroeger maakte iedereen over alles een topic aan. Nu plaatsen mensen toch sneller iets in het LJH-topic dan dat ze er een topic over aanmaken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Dat laatste is altijd al zo geweest. Alleen net zoals actieve leden komen er altijd non-actieve leden bij.

    Vroeger maakte iedereen over alles een topic aan. Nu plaatsen mensen toch sneller iets in het LJH-topic dan dat ze er een topic over aanmaken.


    Hmmm dan valt het me in het bijzonder op deze keer.
    Daar ben ik wel blij mee, dan is het wat minder chaotisch in het topic en dan kan je er zelf voor kiezen om dat soort 'offtopic' dingen te lezen.

    Hè gats, ik moet echt een miljoen essays schrijven dit jaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb een nieuwe stageplek. Woohoo!


    26 - 02 - '16

    Waarom werkt popcorntime niet mee? De films die ik wil kijken hebben zwart beeld...

    Serqet schreef:
    Waarom werkt popcorntime niet mee? De films die ik wil kijken hebben zwart beeld...


    Bij mij werkt alles goed, misschien eventjes popcorntime verwijderen en opnieuw installeren?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Feline schreef:
    Ik heb een nieuwe stageplek. Woohoo!


    yaaaaaay

    Square schreef:
    (...)

    Ah, jammer, haha. Andy Field heeft een boek over statistiek geschreven dat er wel echt uitsprong tussen mijn andere studieboeken, al weet ik nog steeds niet of ik dat nou fijn vond of niet. :'D
    Maar wacht, psychologie van taal? Want dat klinkt dan weer verdacht veel alsof je The Language Instinct van Steven Pinker aan het lezen zou kunnen zijn. (krul)

    Nee, het heet Talking the Talk en het is geschreven door Trevor A. Harley. (Hij maakt opmerkingen als: "For reasons I've never understood these words became unfashionable about the same time as flares stopped being widely available." En hij heeft het over een "Shakespeare insult generator". Als het boek leuk geschreven is, maakt dat het toch nog leuker om te lezen. ^^ )
    Wie weet, misschien kom ik die boeken die jij noemde ook ooit nog wel eens tegen. (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik wil het niet zeggen. Ik wil gewoon geen tics hebben en niet opvallen. Pff geen zin om het te zeggen. I don't want to. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •