• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Blergh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Whaaa! Ik heb een 8,1 voor mijn toets!


    26 - 02 - '16

    Hoeveel huiswerk kan een docent opgeven O_o Dit is niet normaal O_o


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is zeer triest als we hier thuis twee wifi netwerken hebben en ik nog steeds mobiel internet moet gebruiken om een Whatsappje te versturen. Technologie, ik ben je onverklaarbare shit van de afgelopen week langzamerhand erg zat. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is zeer triest als we hier thuis twee wifi netwerken hebben en ik nog steeds mobiel internet moet gebruiken om een Whatsappje te versturen. Technologie, ik ben je onverklaarbare shit van de afgelopen week langzamerhand erg zat. (cat)


    Mijn eeuwige advies, trek de stekker eruit, wacht 10 seconden en steek hem er terug in 8D


    Your make-up is terrible

    Ik ben het wachten nu wel zat. Rotdag.


    Caution first, always.

    Vanavond voetbaltraining, geen idee of ik daar zin in heb of niet...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Furiosa schreef:
    (...)

    Mijn eeuwige advies, trek de stekker eruit, wacht 10 seconden en steek hem er terug in 8D



    Altijd goed advies. :Y) Helaas zal dat het dit keer niet oplossen. Mijn telefoon is het enige apparaat in het hele huis dat raar doet (nou ja, op deze manier - een hoop dingen doen raar op andere manieren) en de telefoon opnieuw opstarten haalde niets uit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom in hemelsnaam kan ik beter zingen met een frickityfrack verkoudheid? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit keer ga ik écht heel veel schrijven.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Square schreef:
    (...)


    Altijd goed advies. :Y) Helaas zal dat het dit keer niet oplossen. Mijn telefoon is het enige apparaat in het hele huis dat raar doet (nou ja, op deze manier - een hoop dingen doen raar op andere manieren) en de telefoon opnieuw opstarten haalde niets uit.


    Hehe, dat werkt toch altijd. 8D Maar bij een router helpt het soms beter om gewoon de stekker er eventjes uit te trekken. Of misschien is er iets mis met je instellingen, had ik laatst ook plotseling met mijn laptop, dat was echt irritant.


    Your make-up is terrible

    Ik wil niet meer lezen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik haat het wanneer ik té afwezig ben met mijn hoofd dat ik me niet meer eens kan herinneren of ik heb ingecheckt of niet.

    Ik haat het nieuwe WRTS uit het diepst van mijn hart, want godverdomme wat is het onduidelijk en lelijk nu. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ugh telefoon, ik kan niks met je als je Chinees blijft doen, hoor.


    Your make-up is terrible