• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik wil niet opstaaaaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Feline schreef:
    (...)

    Aan een kant wel, maar ik vind het tbh een beetje een aparte titel voor een verhaal.

    Volgens mij is het een bdsm verhaal -voor wat ik ervan gelezen heb- en Kitten is vaak een naampje dat ze voor de subs gebruiken. Soort koosnaampje.

    Ik heb een super leuke username in mijn gedachte die nog niet bezet is wat eigenlijk best raar is. Want het is leuk. En badass (cat)

    Ew lange dag ew


    i put the fun in funeral

    DualShock schreef:
    Ik heb een super leuke username in mijn gedachte die nog niet bezet is wat eigenlijk best raar is. Want het is leuk. En badass (cat)


    Nu ben ik nieuwsgierig. :Y)


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Nu ben ik nieuwsgierig. :Y)


    nog 12 dagen en je hebt je antwoord (cat)

    Waarom? Ik wil jou niet mee. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, mijn vader stuurt altijd mensen hierheen als ik thuis ben. Why? Doe me dit niet steeds aan, oké?


    Your make-up is terrible

    Dit uur voelt zo verspild ;C


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben zó niet nuttig vandaag... >.<

    Ik wil echt m'n geschiedenistoets inzien :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pff vanavond aan het orkest vertellen van mijn tics zodat niet ook zij me erover gaan veroordelen.
    Voor een groep spreken vind ik leuk, maar hier schaam ik me best voor en vind ik best eng om te vertellen erdoor. Maar ik heb allang gemerkt dat mensen die het niet weten heel raar tegen me doen erdoor. Dat voorkom ik dan maar liever door men op de hoogte te stellen.
    I can do this. I hope. I shall do this.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BlueJays schreef:
    (...)
    Nee, dat niet. Het is voor het vak psychologie van taal. (:


    Ah, jammer, haha. Andy Field heeft een boek over statistiek geschreven dat er wel echt uitsprong tussen mijn andere studieboeken, al weet ik nog steeds niet of ik dat nou fijn vond of niet. :'D
    Maar wacht, psychologie van taal? Want dat klinkt dan weer verdacht veel alsof je The Language Instinct van Steven Pinker aan het lezen zou kunnen zijn. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    Pff vanavond aan het orkest vertellen van mijn tics zodat niet ook zij me erover gaan veroordelen.
    Voor een groep spreken vind ik leuk, maar hier schaam ik me best voor en vind ik best eng om te vertellen erdoor. Maar ik heb allang gemerkt dat mensen die het niet weten heel raar tegen me doen erdoor. Dat voorkom ik dan maar liever door men op de hoogte te stellen.
    I can do this. I hope. I shall do this.


    Natuurlijk kun je dit. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik hoef echtechtecht niet te weten dat mijn ex nu achter een van mijn beste vrienden aanzit. Laat het bewijs dat zij hier veel beter mee omgaat dan ik maar lekker ver weg van me. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.