• Hallo iedereen, ik dacht dat het wel leuk was om een (korte) schrijvers ID te maken.

    Naam: Lindsey
    Leeftijd: 21
    Woonplaats: België
    Tijd op Quizlet: Acht jaar. Al ben ik de ongeveer twee jaar niet echt actief geweest, dus laten we zeggen zes jaar (;.







    Zoet Water
    Genre: fantasy (AU-universe)
    Samenvatting:Sinds mensengeheugenis lokken de Kelpies mannen, vrouwen en kinderen naar de Schotse meren en rivieren. De vrouwen, op het land vermomd als witte merries, zijn de enige wezens die vrij kunnen reizen tussen de wereld van de mensen en die van de Kelpies. De slachtoffers worden naar de wereld aan de andere kant van het water gebracht via de waterpoorten. Daar aangekomen dienen ze voor de rest van hun leven als slaaf of werkkracht te werken. Een lot dat de mens verdient, want het is namelijk een wraakzuchtig, arrogant en onrein wezen. Coira deelt de mening van haar soortgenoten, maar dan lokt ze de prins Kaiden in haar val...
    Status: In ontwikkeling


    Arabella
    Genre: fantasy, avontuur
    Samenvatting:Exact drie eeuwen geleden werd de laatste magiër in Agrea ter dood veroordeeld. Op dezelfde dag, maar dan generaties later, wordt Arabella's verloofde vermoord. De magie, die ze altijd al in haar bloed voelde stromen, kan ze tijdens een woede-uitbarsting niet controleren. Doodsbang vlucht ze voor haar eigen leven wanneer ze beseft wat ze heeft gedaan. Na een dagenlange achtervolging wordt ze door de soldaten van koning Marcus gevangengenomen. In een van de meest duistere kerkers van het land ontmoet ze Iona, die voor hoogverraad gevangen zit. Samen proberen ze de kracht van Arabella's magie terug te vinden en beramen ze een ontsnappingsplan. Iona wil Arabella naar de mensen uit de Bergen brengen, de enige plek waar ze veilig zijn voor Marcus en zijn soldaten.
    Status: In ontwikkeling



    Schemering (Story of the Year)
    Genre: fantasy, avontuur
    Samenvatting:Elodie is één van de meest getalenteerde vechters en rovers van haar land. De clan waartoe ze behoort is echter ook meteen één van de beruchtste en meest gezochte.
    Het is dan ook tot haar verbazing dat ze, wanneer ze wordt gevangengenomen door soldaten van de koning, wordt uitgehuwelijkt aan kroonprins Lethan.
    Wanneer blijkt dat Ciontàbh op punt van oorlog staat, worden de bedoelingen van koning Jeremiah echter al snel duidelijk. Hij wil zijn zoon, en troonopvolger, tot het uiterste bescherming.
    Elodie is de geschikte persoon om hem tot zelfs, letterlijk, in de slaapkamer te volgen en beschermen.
    De clan waartoe Elodie behoort voelt zich echter verraden en besluit over te gaan tot spionage voor Ciontàbhs vijanden om de huidige monarchie ten val te brengen.
    Elodie komt al snel tegenover haar verleden te staan en moet vechten voor haar toekomst, die van haar land en die van Lethan.
    Status: In ontwikkeling


    Bloed Medicijn
    Genre: science-fiction
    Samenvatting:In 2280 doodde een dodelijk virus de helft van de wereldpopulatie. Ongeveer een eeuw later wordt er voor een nieuwe epidemie gevreesd. Wetenschappers gaan opzoek naar een medicijn voor het virus en vinden er uiteindelijk een in het bloed van de mensen die immuun zijn. De regeringen beginnen burgers weg te nemen zodat hun bloed gebruikt kan worden om het leven van anderen te redden. De verdwenen mensen keren echter nooit meer terug.
    Verschillende mensen groeperen zich in Anti-groepen. Ze keren zich tegen de regering, de elite, maar ook de wetenschap via terreur. De angst die deze groepen veroorzaken, wordt alleen maar vergroot door de verdwijning van mensen.
    Noah vraagt Fey om samen met hem opzoek te gaan naar de plaats waar de immunen worden gevangen gehouden. Hij beweert namelijk een plek te kennen waar ze hen veilig kunnen onderbrengen en opzoek kunnen gaan naar een veiliger medicijn voor de zieken. Fey beseft dat het de enige manier is om haar broer terug te vinden en besluit Noah te helpen.
    Status:Deze zomer op Quizlet


    Gedichten [4]:
    - Zomerreis
    - Inktzwart
    - Wervelwind
    - Mensenleven

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 18:26 ]


    The soul needs autumn.

    Ik heb twee oud-verhalen terug geactiveerd, dus ik heb ze hier ook maar bij gezet. (:


    The soul needs autumn.

    Ik heb het een beetje meer up-to-date gemaakt.
    Toch wel opvallend hoe het onderwerp van mijn verhalen zo drastisch is verschoven over de jaren heen haha


    The soul needs autumn.

    Zou iemand de naam naar Saorsa kunnen veranderen aangezien ik van plan ben om deze naam te behouden? (:


    The soul needs autumn.

    Done! :Y)


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Done! :Y)


    Dat was snel! Super bedankt! :'D


    The soul needs autumn.